miercuri, 8 aprilie 2020

LASATI - NE SA LUAM SFANTA ANAFURA SI SFANTA LUMINA A INVIERII LUI HRISTOS,ASA ,RESPECTAND LEGEA STARII DE URGENTA IN CARE NE AFLAM !!!

lasati-ne  ca sa luam sfanta anafura si lumina invierii lui hristos!
9 mar. 2017 - POPORUL MEU NU MĂ IUBESTE ! LACRIMILE LUI IISUS HRISTOS ! ATENŢIE !!! Pe acest Blog DUMNEZEU EXISTA -MARTURII, nu se vor publica Comentariile ... Maria Ghiorghiu. Apr 28 ... Dar ,Marie Domnul este cu Tine.
Saptamana Patimilor, vineri - rastignirea lui Iisus.vom respecta regulile impuse de starea de urgenta in care ne aflam !!!
În ce zi a săptămânii a fost răstignit Domnul Isus Hristos?.
avem mai multa nevoie de hrana sufletului ,DECAT PENTRU A TRUPULUI,IN ACEASTA NOAPTE SFANTA !!!
Concurs in postul Pastelui, organizat de ATOR Targu Frumos | BIT ...


                        FELICITARI !!!

BUNUL DUMNEZEU si MAICA DOMNULUI sa-l ocroteasca
pe el si familia sa,pe intregul popor bulgar !
Bravo lui! Un om cu frica de DUMNEZEU ,nu ca ai nostri care sunt ATEI sau au putina Credinta ,si stau impotriva DUHULUI SFANT !
Dar,va fi după fapta si rasplata pentru fiecare !
DUMNEZEU si MAICUTA DOMNULUI sa le lumineze mintea si la ai nostri conducatori si sa le deschida inima lor care este acum impietrita de atata necredinta ,si de dorinta de a tine pe credinciosi departe de SFANTA BISERICA ,departe de HRANA SUFLETULUI tuturor credinciosilor !
Dragi CONDUCATORI,daca nu va e teama de popor,atunci sa va fie teama de PUTEREA DUHULUI SFANT,de RUGACIUNILE cu râuri de lacrimi ale MAICII PREA CURATE FECIOARE MARIA.
Vreti sa va luptati cu DUMNEZEU ,cu BISERICILE SALE ?
Vreti sa va luptati cu tot ce este SFANT,prin interzicerea de a nu lasa CRESTINII sa ia SFANTA ANAFURA si LUMINA INVIERII DOMNULUI ? De a-i priva pe CRESTINI si pe PRUNCII LUI DUMNEZEU de SFANTA IMPARTASANIE?
Va asigur ca veti pierde aceasta lupta,inca din faşă !
Nimeni nu a stat impotriva DUHULUI SFANT ,fara ca sa -si primeasca RASPLATA sa !
ROMANIA este GRADINA MAICII LUI DUMNEZEU,si va fi al DOILEA NOU IERUSALIM!
IISUS HRISTOS Isi iubeste TURMA SA,si nu o va lasa sa piara!
Vom canta din case,vom canta din curtile noastre,vom canta la poarta noastra HRISTOS A INVIAT si va rasuna si CERUL si PAMANTUL! 
Dar cei care ne opriti si nu ne ingaduiti sa luam SFANTA ANAFURA si LUMINA INVIERII DOMNULUI,asa respectand distanta sociala,veti raspunde in FAŢA LUI DUMNEZEU !
Cu durere in inima si-n suflet,cu râuri de lacrimi amare si cu infinita CREDINTA in IISUS HRISTOS si-n MAICA DOMNULUI,cu IUBIRE infinita faţă de Aproapele,MARIA GHIORGHIU !













PREMIERUL BULGAR, BOIKO BORISOV: NU POT SĂ ÎNCHID BISERICILE, EU SUNT OM CREDINCIOS!

                                                  FELICITARI !!!
BUNUL DUMNEZEU si MAICA DOMNULUI sa-l ocroteasca
pe el si familia sa,pe intregul popor bulgar !

Bravo lui! Un om cu frica de DUMNEZEU ,nu ca ai nostri care sunt ATEI si impotriva DUHULUI SFANT !
Dar,va fi după fapta si rasplata pentru fiecare !
Premierul bulgar, Boiko Borisov: „Știu mulți atei care tot repetă: „Bisericile să fie încuiate!”, însă NU pot să închid bisericile, eu sunt om credincios!”
Premierul bulgar Boiko Borisov a declarat, zilele trecute, răspunzând unor întrebări privind posibila închidere a bisericilor, că nu poate lua o astfel de decizie.
„Am transmis mitropoliților, când îi sun, dar și ei mă sună ca să mă întărească, – să facă tot posibilul ca enoriașii să respecte izolarea socială, să nu se adune mulți la un loc, să dezinfecteze icoanele. Să ia toate măsurile pe care le-am transmis oficial. Știu mulți atei care tot repetă: „Bisericile să fie încuiate!”, a spus premierul bulgar, potrivit lumeacredinței.com.
„Pentru orice tip de acțiune am voință și curaj să fac tot ce se cuvine. Însă nu pot închide bisericile! Eu sunt om credincios (și-a făcut semnul Sfintei Cruci). De la această criză numai Dumnezeu ne poate scăpa!”, a adăugat șeful guvernului de la Sofia.
Șeful Statului major național operativ de la Spitalul militar din Sofia a spus că Bisericii Ortodoxe Bulgare i-au fost făcute doar niște recomandări, însă stă doar în competența și drepturile Sfântului Sinod bulgar să hotărască dacă bisericile se vor închide sau nu.
Biserica Ortodoxă Bulgară anunța recent că slujbele rămân deschise publicului. Biserica a decis să susțină acțiunile statului pentru combaterea noii epidemii, dar în același timp va menține bisericile deschise pentru slujbe.

NU NE RASTIGNITI SI PE NOI !!!

Lasati copiii sa vina la HRISTOS DOMNUL si DUMNEZEUL nostru,pentru a lua SFANTA si DUMNEZEIASCA IMPARTASANIE !!!

Lasati-ne sa luam SFANTA ANAFURA si LUMINA INVIERII

LUI HRISTOS !

POPORUL român a fost dintotdeauna si este un Popor credincios si iubitor de DUMNEZEU si de MAICA SFANTA!

NU NE LUATI IZVORUL VIETII ,din SFANTA NOAPTE A INVIERII DOMNULUI !

DOMNUL se va mânia foarte, pe toti cei care, nu -i vor lasa pe CRESTINI sa ia SFANTA ANAFURA si LUMINA INVIERII LUI HRISTOS,asa in limitele impuse de LEGE!

Cu durere in inima si-n suflet,cu râuri de lacrimi amare si cu infinita CREDINTA in IISUS HRISTOS si-n MAICA DOMNULUI,cu IUBIRE infinita faţă de Aproapele,MARIA GHIORGHIU !
P..S

  ATENŢIE !!!

Pe acest Blog DUMNEZEU EXISTA -MARTURII, nu se vor publica Comentariile injurioase,vulgare,precum si cele care aduc jignire cititorilor ,dar si administratorului acestui Blog! 


       Noapte de 8 -9 MARTIE 2017 ,ora  0,34 !     

                         Dragii mei,

În aceasta noapte dragilor, în timp ce scriam aici pe Blog,un glas tare trist m-a facut sa plang,iar sufletul meu ma durea tare,pentru ceea ce auzeam si pentru ceea ce vedeam.     
Glasul spunea asa dragilor:  

                     " Vreau să văd cât de multă Credinţă, exista în oameni !

Clipă în care dragilor, vad o sala mare de Spectacole înspre Sud, iar aici, sala este arhiplină de spectatori.
Toata lumea se distra la maximum; ţipete ,urlete de bucurie,de extaz, o intreaga babilonie. Nimeni nu se mai întelegea cu nimeni,din pricina muzicii date la maxim, din pricina celor care se distrau in fel si chip.
Apoi glasul continuă:

          "Acum ,hai sa vedem şi cât de multă ură 

faţă de MINUNILE si CUVANTUL  LUI 

DUMNEZEU ,există  în sufletul si-n inima oamenilor!"
Acum, vedeam Sala acea arhiplina la spectacole,cum era total  goala si-ntr-un intuneric beznă. 
Nimic nu se mai auzea.
Mi se arată fratilor ,SFINTELE BISERICI in care erau prezente la SFANTA SLUJBĂ ,doar cateva persoane si Preotul.
Iar la final ,vad dragii mei pe IISUS HRISTOS Sus în Cerul Sfant, cum era rastignit pe Cruce ,iar lacrimi de sînge îi şiroiau pe obraji Săi Prea Sfinţi.
Image result for iisus rastignit..

Fratilor, desi eram cu ochii pe monitor,vedeam cum IISUS HRISTOS plangea de durere,plangea pentru noi robii Săi de pe Pămant.

Image result for IISUS PLANGE..
Aud glasul MANTUITORULUI ,care graieste tare trist aşa:
                  Poporul meu nu mă iubeste!
     Poporul meu urăste MINUNILE MELE!
    Poporul meu urăste al MEU CUVÂNT !"        
               Unii zic că ,de aceea am murit,pentru că nu am putut face nimic".
Şi văd fratilor, văd la  picioarele însângerate ale LUI IISUS HRISTOS,văd o pagina din Blogul meu, pe care eu am scris chiar despre a SA RASTIGNIRE, aşa cum a fost acum 2000 de ani.
Aceasta era pagina:

RASTIGNIREA ȘI ÎNVIEREA DOMNULUI , AȘA CUM A FOST ACUM ...


https://plus.google.com/.../posts/AQXetAeyhk9 - Translate this page
Apr 28, 2016 - RASTIGNIREA ȘI ÎNVIEREA DOMNULUI , AȘA CUM A FOST ACUM 2000DE ANI ! RASTIGNIREA ȘI ÎNVIEREA DOMNULUI ,AȘA CUM A FOST ACUM 2000 DE ...

Dragii mei,daca mai avem o fărâmă de CREDINŢĂ în inima si-n sufletul nostru, a sosit vremea si-acum este, ca sa înmultim acea faramită de Credinţă,si sa ne intoarcem la DUMNEZEU si la MĂICUTA DOMNULUI.
Eu sunt doar Condeiul DUHULUI SFANT, MESAGERUL SĂU, iar IISUS HRISTOS mi-a poruncit ca sa scriu al Său CUVANT, asa cum chiar EL îmi graieste. 
Eu ma supun voii Sale trup si suflet,inima si cuget.
Iar voi ,cei care nu credeti in nimic, si sunteti toata ziua cu ura in suflet si cu jignirile pe varful limbii, vă rog din suflet, ca sa va ganditi de 1000 de ori inainte de a vă slobozi limba ,si a improsca cu fiere si venin.
DUMNEZEU este Bun,dar este si Drept !!!

Am readus aici un articol,pentru cei care si-au facut 

un prost obicei de a arunca cu ură si cu jigniri ,atât 

în mine cât si in cititori.

Cine stie, poate se vor indrepta.

Iata:

                    5 Martie 2015,ora 6,48 dimineaţa !

                                                    Dragii mei, 

Astăzi dimineaţă, în Marea  şi Sfânta Zi, a Bunei Vestiri,a 

Maicii Lui  Dumnezeu, mă trezeste O Lumină albă 

orbitor de straucitoare, care mă face sa ma cutremur în 

pat, şi astfel ,aud glasuri multe, un COR de Îngeri care 

aduceau Cântece de laudă si de slavă ,Pururea Prea 

Curatei  Fecioara Maria.

Corul de Îngeri dragilor, cânta aşa în Lumina albă 

orbitor de stralucitoare :
                              
              
              "Bucură-Te ,Mireasă, Pururea 

Fecioară.

           Bucura-Te ,Născătoare de Dumnezeu!


          Bucura-Te ,ceea ce esti plină de Har şi 

Dar ,Marie Domnul  este cu Tine.


          Bucură-Te, pântecele dumnezeiestii 

întrupări.

          Bucură-te ,Cea prin care se înoieşte 

Făptura.

           Bucură-Te, Cea prin care Prunc se 


face Făcătorul."

Apoi ,Corul de Îngeri fratilor, continuă să cânte 

dumnezeiesc de frumos aşa:

              "Ceea ce eşti mai cinstită de cât 

Heruvimii,


           Şi mai mărită fără de asemănare 

decât Serafimii .

          Care fără stricăciune,pe Dumnezeu 

Cuvântul ai născut,


          Pe Tine cea cu adevărat ,Născătoare 

de Dumnezeu Te mărim!"


Dragii mei, asa cum auzim în Sfânta Biserică cântând 

în Sfântul Altar, exact la fel cu aceeaşi melodie, se cânta  

în Cer de către Îngerii Lui Dumnezeu, încât răsunau 

toate Cerurile si Pământul. 

Stăteam cu ochii închişi si priveam cum Cerul albastru de

 noapte a primit în el LUMINA  orbitoare ,în care 

puteam vedea aureolele rupte ca din Soare ,ale Sfintilor 

Lui Dumnezeu.

Aud un glas dragii mei, care spune duios:


                  "Maria de Sus şi Maria de Jos !"


Moment în care dragii mei, imi dau lacrimile si ma 

gandeam la cât de păcătoasă sunt eu, şi că aproape nu -mi

 vine sa cred,ca aici este vorba despre mine,

 ca fiind Maria de Jos. Şi totusi depsre mine este vorba, 

pentru că de mult ori IISUS Hristos si Măicuta Sa,

mi-au vorbit faţă catre faţă.

             
Şi spun dragilor în gândul meu: 


               Te iubesc Doamne, Te iubesc la infinit !


 Iar glas din Cer ,Glasul Lui Iisus  Hristos , îmi spune :
                
                       "Tu eşti departe de casă !

       Departe ,pentru că tu slujesti Cuvântului 

Meu .

Pentru că pe tine întru Mâna Mea,

cu Mâna Mea te voi numi lor .

            Şi Cuvântul Meu ,Îl însoţeşte 

Cuvintele acestea, şi se sprijină!"
               
                                                                                               
În aceasta clipă, îmi aud glasul sufletului meu care spune 

:

                 Doamne, primeste sufletul meu ce 

alearga sa prinda de-a Mesaje.

 Acum nu mai vreau ca să încalc vreo 

Poruncă.

           Nu mai vreau ca să încalc Legea Lui 

Dumnezeu mult Prea Înalt , şi mult Prea 

Milostiv!"

Şi iarăşi în  acest moment dragii mei, în Lumina alba 

orbitoare Îl văd pe Scumpul nostru Mântuitor,aşa  în 

carne si oase cu Chipul stralucind de Lumina, si pe- al 

cărui obraz drept, Îi cade O LACRIMĂ de Lumină 

argintie, O Lacrimă ce ia formă de Triunghi, la orizontala.

Lacrima Îi rămâne pe obraz, si straluceste precum 

Soarele pe Cer.

Şi iarasi mă gândesc la Cuvintele cele mari :

" Maria de jos", dar alt glas, in aceasta clipă îmi spune 

aşa :

                   
               "Maria Sfântului Duh !

      Maria poate să propage sunete ,ca 

Profeţie !

      Când ei se îndoiesc , nu ezita ca să faci 

bine !

       Atunci când ei se îndoiesc , se poate 

spune că, DUMNEZEU îţi va da ţie DUH 

curat !"
               
Dragii mei, închipuiţi-vă ce am simtit în sufletul meu, la 

auzul acestor Cuvinte Dumnezeiesti ! 

Nu am cuvinte lumesti, ca sa-I pot multumi Lui 

Dumnezeu si Maicii Domnului, pentru acest mare HAR 

şi DAR, pe care mi l-a dat mie roabei Sale si păcătoasei 

de mine. 

        ..

Sa ne rugam dragii mei, cu toata inima noastra si cu tot 

sufletul nostru, Lui Dumnezeu si Maicii Domnului, si să 

fim încredinţaţi că Rugaciunea noastra ,este auzita chiar 

in clipa în care ne rugam, si că vom primi AJUTOR  

DIVIN neconditionat si cu Iubire Dumnezeiasca.

Iată fratilor ,ce spune un glas,chiar acum :


                 "Dacă vreţi să vă meargă bine,

 trebuie să faceţi Bine !"  

        ..

Aşadar dragii mei, să facem Binele si sa nu asteptam 

nicio rasplata, de le cei cărora le-am făcut Binele!

Răsplata, ne-o va da Bunul Dumneuzeu si Maica 

Domnului, după mărinimia inimii noastre ,precum şi ,

după Credinţa si faptele noastre!

Sa fim buni si milostivi, sa mergem la Sfanta Biserica la 

Deniile de seara, sa ne spovedim la Preot, ca apoi ,sa ne 

învrednicim a primi Sfanta si Dumnezeiasca 

Împărtăşanie, cu Prea Scump şi cu Prea Sfânt Trup şi 

Săngele Domnului. 

Dragii mei,  să nu treacă nicio zi în care ,fiecare dintre 

noi să nu fi miluit cu ceva,pe cineva sărac si necăjit. 


Să nu vă îndoiţi niciodată în inima voastra ,de toate câte 

scriu, căci nu de la mine scriu, ci de la Duhul Cel Prea 

Sfânt scriu! 


        Cu dragoste si preţuire, Maria. 

37 de comentarii:

  1. În ziua de 08 Aprilie 2020 la ora 03:02:01 (ora locală a României) s-a produs în ZONA SEISMICA VRANCEA, VRANCEA un cutremur slab cu magnitudinea ml 3.0, la adâncimea de 74km.


    Astazi pana la ora 07.30, deja au fost 4 cutremure: Vrancea, Serbia, Turcia, Grecia-Albania. Ar trebui sa ne dea de gândit.
    Va un cutremur mare, cu victime, la sud - est, in perioada cand grâul este înainte de coacere.

    Astept pareri de la prezicatori cand va fi cutremurul cel mare__

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Apoi numai la nenorociri va ganditi,de ele o sa aveti parte-din pacate!

      Ștergere
    2. Cuttemurul cel mare va fi la toamna in intervalul dintre ziua Cintarilor din Sion si urgia Judecatii. Epicenyrul va fi zona Vrancra dar tensiunra acumulata va fi pe alta directie fata de cuttemurele muci de pina acum. Ora va fi seara in jur de 20:18 iar cele mai multe pagube si victime vor fi in R.Mokdova peste Prut. In acea vreme va fi hula si prihoana adevaratilor credtini cei putini din partea celor multi orbi si fanatici. Factiunea hulitoare va "politiza" cuttemurul presupunind ca ar fi un semn de la Dumnezeu contra taberei adverse. In acel moment Judecata fa fi fost deja inceputa si anuntata tot in acea zi mare. Deci va avra un caracter justitiar iar avantajul va fi ca dezastrul care oricum va fi apoi provocat de urgie nu este concentrat doar la urgie ci in doua etape incit va usura putin gestionarea pagubelor tinibd cont ca la urgie in plus va fi si poluare acida vulcanica generala care va ingreuna si va produce oarece victime si ulterior. Tot pe atunci va fi si un mic cutremur in Ierusalim in timpul caruia Mintele Madlinilor se va despica biblic in doua in minutele ulterioare trecerii pe acolo cu pasul de catre Cineva insasi. Nu sint excluse si alte cutremure in alte zone pacatoase din lume unde trebuie facut curat urgent pe linga alte evenimente violente de tot felul.

      Ștergere
  2. Cum Turcia este asa apropiata de noi, si au tot avut cutremure mari, cred ca este imposibil sa scapam de o zgaltaiala puternica. Chiar daca nu suntem pe acelasi pietroi, fie ca se ciocnesc pietroaiele intre ele si tot ne zguduim. Ar fi mare noroc sa nu se intample asta

    RăspundețiȘtergere
  3. Dar indraznesc sa spun ca pana atunci s-ar putea sa fim zgaltaiti de alte probleme. Chiar daca, aparent, ne aflam toti, toata Planeta , in aceeasi barca, shuturile vor fi primite separat

    RăspundețiȘtergere
  4. Cu anafura trb.umblat cu grija, cu manusi si masca, ambalata in pachetele mici, sigilate. Altfel daca toata lumea cotrobaie prin dumicatzii aia...

    RăspundețiȘtergere
  5. Stați linistit,în lunile aprilie- septembrie nu va fi nici un cutremur mare. Poate în toamnă, după luna septembrie va fi un cutremur mai mare dar nu unul devastator. Căutați informații pe site-ul Seismic center. Doamne ajuta!

    RăspundețiȘtergere
  6. Cu parere de rau o spun, dar nu se poate...ne-am pune singuri in pericol!
    Din nefericire, in Sectorul 2 din Bucuresti, multi oameni s-au imbolnavit la Biserica, inclusiv preotul, femeia de la lumanari, un diacon.
    Lumina coboara in sufletele noastre, in inimile noastre, Isus este langa noi in casele noastre.
    P.S. Va spune asta un om care nu merge la Biserica, nu tine post, nu merge la moaste.

    RăspundețiȘtergere
  7. Mergeti la biserica si luati covid. Duceți acasa la copii si familie

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. A mai ramas, nu l ai luat tu pe rot ?
      Homo modernus-Nemuritorus Irecuperabilus fata morgana

      Ștergere
  8. 8 aprilie 12:32-S-O CREZI TU CA DUMNEZEU ISI DEZVALUIE TAINELE OMENIRII-NU MAI PANICA LUMEA, CA CE ESTE DE VENIT, VA VENI-mai bine sa ne rugam zilnic -pace tie

    RăspundețiȘtergere
  9. Chiar nu știu cum să fac și nici mai mari noștri?deoarece mulți nu tine cont de reguli și disciplină .se îmbulzesc ca oile și renunță lareguli.iar la slujbe sigur nu va da voie.

    RăspundețiȘtergere
  10. Cu adevarat, daca nu credem ca Hristos este Dumnezeu, ca El me pazeste de ORICE rau din lumea aceasta, am devenit crestini de plans! In vremurile in care minunile insufleteau prin Apostoli iar sentimentul parusiei iminente era trait cu intensitate, crestinii se manifestau in pofida oricaror pericole chiar amenintatoare de moarte pentru dragostea Domnului lor, Iisus Hristos, Mintuitorul lumii! Doar ascultarea, ca forma a ordinii in Biserica ma face sa stau departe de comunitate, ca o masura de razboi, cum se prezinta ea. Cu toate acestea, pot pune o intrebare cu durere ierarhiei de care fac ascultare: poate sa impuna cineva unui culegator intr-o vie de struguri sa-si puna botnita?

    RăspundețiȘtergere
  11. Cine il iubeste pe DUMNEZEU din tot sufletul sau va merge la biserica,afara, sa primeasca SFANTA LUMINA,nu autoritatile ne ajuta,MANTUITORUL LUMII,EL ne fereste de cel rau,putere este la EL.Acum se vede dragi romani,cat de mult il iubiti pe MANTUITORUL LUMII.

    RăspundețiȘtergere
  12. Mai bine stati cuminti toata lumea acasa,ca nu as vrea sa prindem si Craciunul in case!!Dacacse va da voie,va dati seama ce se poate intimpla!?Putem s-o reluam tot,de la zero cu statul in case!!!Ce atita nerabdare,inca o luna buna!?Noi avem Pastele acum duminica,la reformati ,la catolici,si ne uutam la slujbe online si stam in case!!

    RăspundețiȘtergere
  13. BOR a dat anuntul de PASTE nu vom lua nici anafora=pasca si nici lumina-cetatenii nu au voie sa iasa din casa dupa ora 22 decat in mod expres

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca vom iesi cu sutele si miile ce ne vor face ???

      Ștergere
  14. Da, m-am lamurit si de cati credincosi adevarati sunt pe blog, imi mai raman degete libere din 10, majoritatea o spoiala de credinta. Credeti mai mult in oameni decat in Dumnezeu. Sa nu va intrebati "de ce Doamne?". Raspunsul voi l-ati dat deja.

    RăspundețiȘtergere
  15. Felicitări zic si eu din toata inima acelui creștin adevarat iubitor de Dumnezeu cu adevarat.
    BUNUL Dumnezeu și Maica Domnului sa fie cu poporul roman si sa ne ajute acolo unde ne opintim.Doamne Ajuta

    RăspundețiȘtergere
  16. Lumina Invierii sa ne descopere nou si celor care ne conduc adevarul.
    Bunul Dumnezeu sa pazeasca medicii ,familiile lor,conducatorii nostrii si familiile lor si toti romanii de pretutindeni de orice boala ,necaz si suferinta si sa ne ierte greselile cele de voie si cele fara de voie pe care le-am facut cu gandul cu fapta si cu vorba Amin

    RăspundețiȘtergere
  17. 9 aprilie 00:30-daca ai bani de AMENDA E BINE NOI CEI MULTI NICI DE MEDICAMENTE SI NU PENTRU CA NU SUNTEM CRESTINI-bati campii iesi dupa ora 22 sa vedem ce faci -sa ne spui si noua

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Deja am dat in judecata pt incalcarea drepturilor, tu ce ai facut? Iisus nu iubeste fricosii.ia pecetea ca nu e voie sa ramai fara! Tu L-ai tradat ca iuda pe Iisus! Scuze, nu ai primit 30 de arginti, ai facut-o gratis 17.43!

      Ștergere
    2. 21:23-iti vor respinge Cererea de Ordonanta Presedintiala ca neintemeiata. Dpdv legal,cererea ta nu are niciun temei legal. P.S.Am terminat Facultatea de Drept-Universitatea Bucuresti in 2002 si de atunci profesez.

      Ștergere
    3. Dreptul de a nu gandi ai studiat?
      Uite aici sa te lamuresti:
      Vor zice unii că libertățile au fost restrânse prin chiar decretul prezidențial care a instituit starea de urgență, iar acesta, fiind aprobat de Parlament, a căpătat putere de lege. Putem accepta această teză. Pentru a verifica aplicarea ei trebuie să ne întoarcem la decretul prezidențial cu pricina. Ce găsim acolo?”
      SE IMPUN ANUMITE PRECIZARI SI OPERAREA UNEI DISTINCTII OBLIGATORII PE CARE O REDAU IN CONTINUARE:
      Aceasta teza avansata de unii este contrazisa prin chiar dispozitiile art. 93 care prevad: „Preşedintele României instituie, potrivit legii, starea de asediu sau starea de urgenţă. „
      Ce presupune aceasta? presupune deja existenta unei legi care sa reglementeze starea de urgenta si asediu nu OUG 1/99, NU ORDONANTE MILITARE SI ALTE ABERATII JURIDICE NELEGALE.
      Pt toti juristii ar trebui sa fie clar si sa delimiteze 2 situatii juridice distincte. Existenta legii prealabile ce permite instituirea starii de urgenta conform continutului ei (astfel cum obliga Constitutia prin art. 93 alin 1) si alta este incuviintarea masurii de catre Parlament.Juristii nu pot accepta o alta teza pt ca in Constitutie legiuitorul constitutional a prevazut imperativ necesitatea existentei unei LEGI care sa stea la baza instituirii starii de urgenta, lege ce nu se confunda cu aprobarea de catre parlament a starii de urgenta.
      Daca se doreste analiza continutului decretului prezidential atunci se porneste de le lipsa lui de legalitate si constitutionalitate pt lipsa legii care sa stea la baza instituirii lui si care sa permita reglementarea situatiei de urgenta si apoi daca vrei sa faci o analiza ca jurist poti sa faci referirile din articolul postat pe dcnews, INSA NU ADMITI CONFUZIA INTRE APROBAREA PARLAMENTULUI SI CONDITIA IMPERATIVA A EXISTENTEI LEGII, adica a preexistentei ei la momentul emiterii decretului prezidential.Sunt 2 momente distincte.

      Ștergere
    4. 22;10, mai termina.... Creștinul lui peste prăjit,...

      Ștergere
    5. 21.23 tu esti judecatorul care a dat statul in judecata pentru inchiderea bisericilor? Atunci NU AI CE CAUTA IN FUNCTIA DE JUDECATOR! Rusine!

      Ștergere
  18. Voi chiar credeti ca va plati cineva vreo amenda ?
    Bietii de voi..

    RăspundețiȘtergere
  19. Daca reprezentantii BOR nu a luat o pozitie mai ferma vis a vis de aceasta situatie -pacat. Se puteau cere aceleasi conditii ca si atunci cand mergi la marchet...distanta etc. Ne-au deposedat de lumina sfanta anul acesta...noi avem alta traditie nu sa aprindem lumina la geam sau sa o primim la poarta impartia de voluntari.....( acestia cum au voie sa o primeasca?) Si asa bisericile erau pustii, nu e exclus sa doreasca de acum poporul sa audieze slujbele de la domiciliu.... pastorul care nu e langa oile sale cand sunt sunt atacate de lupi nu e pastor. Doamne ajuta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu mai vorbi aiurea,Bisericile au fost mereu neancapatoare!

      Ștergere
  20. 9 aprilie 21:23-IISUS II IUBESTE PE TOTI SUNTEM CREATIA LUI-pecetea nu se stie cum va veni -sunt supozitii-TACI SI FA CE SPUNE LEGEA ca sa nu o patesti-lasa ca pe vreme de razboi ,cutremur etc nu mai dai in judecata pe nimeni! VITEAZULE SA TE VAD IN FATA JUDECATORULUI SUPREM DUMNEZEU CUM EXPLICI DATUL IN JUDECATA

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 23.29 dormiti copiii, sa va faceti somnul de frumusete, cu el veti ramane.mancare ioc, 86%din cereale au fost exportate, restul s-a sistat exportul dar nu si catre tarile UE.
      Pe Dumnezeu si asa l-ati dat afara din viata voastra. Da voi spune ca am facut ce am putut ca sa apar legile Lui, nu cele pamantesti. Tu ce vei spune? Ai respectat legile pamantesti! Bravo, esti pe drumul cel bun.

      Ștergere
    2. Ce a spus Iisus: ”Dati cezarului ce-i al cezarului!” Nu mai carcotiti atata si nu mai faceti pe marii credinciosi ca sunteti praf! Auzi, sa dai statul in judecata pentru inchiderea bisericilor in vreme de pandemie! Bag seama ca diavolul va ispiteste groaznic!

      Ștergere
  21. 11 aprilie 00:17-DUMNEZEU SPUNE SA RESPESTAI LEGILE-CELE 10 PORUNCI NU LEGILE PAMANTESTI-parintii nostri au trecut pri razboaie si foamete si n-au murit-aici vorbim despre rezistenta CREDINTA si pace sufletului tau nelinistit-viata e o lupta in sine

    RăspundețiȘtergere