vineri, 25 ianuarie 2019

TATAL NOSTRU DIN GRAIUL DUHULUI SFANT !

                                  24  Ianuarie 2019,ora 23,10 !

                                 Dragii mei,

Voi incepe acest articol cu Rugaciunea Tatal nostru,asa cum se canta in prezent in Sfintele Biserici Ortodoxe Romane.
Iata:




                      Tatăl nostru!


Tatăl nostru (Rugăciunea Domnească)
Tatăl nostru, Carele ești în ceruri, sfințească-Se numele Tău, vie împărăția Ta, facă-se voia Ta, precum în cer, așa și pe pământ. Pâinea noastră cea spre ființă, dă-ne-o nouă astăzi, și ne iartă nouă greșelile noastre, precum și noi iertăm greșiților noștri. Și nu ne duce pe noi în ispită, ci ne izbăvește de cel rău. Amin.
Dar ,in aceasta seara,in timp ce scriam aici pe Blog ,ma si rugam la Bunul Dumnezeu si la Maicuta Domnului cu glasul sufletului meu ,asa :
           "Tatal nostru,
            Carele esti in Ceruri,
            Prea Sfant este Numele Tău
            Vie Împărătia Ta,
            Faca-se Voia Ta,
            Precum in Cer,asa si pe                    pămant.
           Pâinea noastra,cea înspre                  fiinţă,
           Da-ne-o noua astazi,
           Si ne iarta noua gresalele                 noastre,
           Precum si noi iertam                         gresitilor nostri,
Cand glasul sufletului meu ,a ajuns la:            
          Precum si noi iertam                          gresitilor nostri,vad cum dinspre Rasarit ,pe un Cer de ziua ceţos,apare din inima lui un Porumbel alb si stralucitor.
Porumbelul alb a apărut chiar in faţa mea,un pic mai sus de biroul la care scriam,iar eu fara ca sa deschid gura mea,sub Aripile Duhului Sfant larg deschise deasupra mea,continui Tatal nostru asa:
             Şi nu ne lăsa pe noi 
            Sa cadem în ispita,
           Ci ne izbaveste ,de cel                        rău,Amin!
Slava Tatalui si Fiului si Prea Sfantului Duh,Amin!
              Imagini pentru duhul sfant imagini
După care dragilor, DUHUL CEL PREA SFANT Îşi ia din nou zborul spre Cerul inalt dând lin din Aripile Sale lungi si stralucitoare.
Iata dragilor, daca mai era nevoie,inca o Dovada că, Rugaciunea Tatal nostru este tradusa gresit.
Atat Biserica Ortodoxa Romana cat si cea Catolica,ar trebui sa schimbe cât mai curând Rugaciunea Tatal nostru.
Dumnezeu nu ne duce in ispita dragilor, ci ingaduie celui rău ca sa fim ispititi.
Iar noi ,sa-L rugam ca sa ne ajute sa fim tari in Credinţa ,si niciodata sa nu ne lase ca sa cadem in ispită.
Apoi,Dumnezeu este deja, nu Sfant,ci Prea Sfant,si nu trebuie sa se sfinteasca intru noi Fiii Săi plini de păcate(sfințească-Se numele Tău) .
Dragii mei,datoria mea de suflet este, ca sa scriu aici toate cate mi se arata si mi se graieste de la Duhul Cel Prea Sfant.
În continuare,fiecare dintre voi va proceda asa precum simte si după Credinta si Iubirea sa intru Dumnezeu si Maica Domnului ,dar si faţă de Aproapele nostru.
                        Cu dragoste,Maria.
P.S.


                      Prieteni dragi,

Am redus pretul CARTILOR pentru ca 

fiecare dintre voi sa poata cumpara orice volum doreste.

Iata dragilor noile preturi:

30 lei ROMANIA VIITORUL al DOILEA IERUSALIM :
Fotografia postată de Maria Ghiorghiu..
12 lei VIATA EXTRATERESTRA :

Fotografia postată de Maria Ghiorghiu..
25 Lei primul volum din 2016 :

https://1.bp.blogspot.com/-hygcXuHRA-w/V7oIhxgiXoI/AAAAAAAAAEQ/J-58X6g3fskjoLAy8-aH65tX4fJIVgyOgCLcB/w530-h374-p/14111967_650437155116702_1428354742_n.jpg.
La SALA DALLES -ANTICARIAT ,am lasat cateva CARTI din toate cele 3 volume.
DONATORII sunt rugati sa sune  la 0747226236 si vor primi toate CARTILE absolut GRATUIT !
Cititorii si doritorii pot suna tot la cest numar pentru a ne da toate datele,ca sa le trimitem CARTILE dorite prin posta sau fan curier.
Si totusi ,daca nu ati reusit sa ajungeti la LANSAREA din 11 - 12 august,puteti merge ca sa va procurati CARTILE dorite de la ANTICARIAT.
Deasemenea,ma puteti suna la 0747226236,pentru COMANDA CARTI,sau imi puteti scrie in privat pe Facebook : Maria Ghiorghiu.ro ,si pe maill : mariatecuci61@yahoo.com.
Va multumesc din inima !
Cu dragoste,cu iubire si cu aleasa recunostinta pentru voi toti cititorii Blogului DUMNEZEU EXISTA -MARTURII ,dar si pentru toti Prietenii de pe FACEBOOK si nu numai.
Iata dragilor si site/ul pe care puteti comanda Cartile,dar si linkul in care gasiti Contul bancar pentru DONATII ,pentru editarea urmatoarelor 2 volume la care m-am si apucat de scris :

Contul pentru strainătate:

Cod Bic Raiffeisen Bank : RZBRROBU 

Cod IBAN: RO71 RZBR 0000 0600 1504 

7307

sau prin WESTERN UNION :

Maria Ghiorghiu -România , unde vă va da

 un numar mai

 mare, si mi-l puteti scrie in privat pe

facebook, sau pe 

maill mariatecuci61@yahoo.com. 

Contul pentru România:

 Cod IBAN: RO71 RZBR 0000 0600 

1504 7307


Iata si site-ul pentru cumpararea CARTILOR ,dar ,

DONATORII sunt rugati sa sune 

 la 0747226236 si vor primi toate

 CARTILE absolut GRATUIT !

https://adevarulduhuluisfant.ro.
Dati clik pe - dreptunghiul in care scrie Comenzi.
Iata:

.
                              Dragii mei
Cu multä bucurie vä recomand o nouä carte :
UNIVERSUL SUFLETULUI MEU SPRE CERURI !
Cartea este scrisä de ADRIANA BOSSHART,
prietena mea cea mai bunä, de Suflet.
O Carte de Suflet pentru Suflet,
O Carte de Poezie,
O Carte deosebitä, care aratä multä träire si sensibilitate,
O Carte foarte frumoasä,
O Carte color cu poze si picturi ale autoarei.
Costä numai 10 lei, Poezii minunate
Inältätoare la Ceruri, la Divinitate.
O Puteti comanda pe acelasi Site Adevarul Duhului Sfant.ro,dar si la tel.0747226236 !
https://adevarulduhuluisfant.ro.
Dati clik pe - dreptunghiul in care scrie Comenzi.
Iata:


13 comentarii:

  1. https://stirileprotv.ro/divers/rugaciunea-tatal-nostru-va-fi-modificata-reactia-papei.html

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da ..Așa este a mai fost modificata rugăciunea. ...Din cele rau în cel viclean la romani...La italieni a fost deja modificata rugăciunea ptr ca tipografiilor au greșit sunt greșeli din 2012 în scriptura ...Deci Maria se documentează din ani 2000 ..2012...2013..2014 deja cesiune sunt deja scrise de alți sivtrimise în vatican secretele biserici puternice doar lideri biserici au documente scrise de cei din tai care au scris cele văzute cele auzite sunt multe destinații eu mai bine tac și zâmbesc ptr ca este târziu ptr cele scrise de Maria aici ...Sunt alți care au prevăzut totul pana la sfârșitul sfârșitului.

      Ștergere
  2. Papa Francisc spune ca rugaciunea Tatal Nostru va fi modificata.

    RăspundețiȘtergere
  3. D-na Maria, cu mult timp in urma am avut un vis in care cineva a carui nume nu-l dau mi-a vestit ca este si un altfel de Tatal Nostru, sincer initial m-a speriat acel vis. Dar cand am deschis Sf Biblie am deschis la Luca 11 unde este un alfel de Tatal Nostru in comparatie cu cel de la Matei, si ce sa mai zic,timp de cca 2 saptamani mi s-a deschis Sf Biblie acolo, (fara a avea un semn de carte deoarece era noua) si astfel am invatat Tatal Nostru dupa Luca. Pt mine personal e mult mai profund si-l consider ca fiind cel mai apropiat de cel adevarat tinand cont de modul in care mi-a fost vestit.

    RăspundețiȘtergere
  4. Personal, cred ca rugăciunea trebuie înțeleasă si chiar daca are oarecare neclaritati in exprimare, sa o intelegem in sens duhovnicesc si in acest fel nu gresim. Ne-am obisnuit cu rostirea aceasta si nu o vom putea schimba in contextul comuniunii atât de largi a practicii crestine statornicite de veacuri. In biserica se roagă preoții cu înțelesul de a ne feri sa cadem in ispite. Dar ispitit a fost si Domnul Iisus. Cu adevarat a zis "inapoia mea Satano". Ridica ispita si nimeni nu se va mantui spune un sfânt părinte; părintele Arsenie Papacioc a spus:"Ispitirile care vin de la cel rau ne infierbanta spre mai mult, ca Dumnezeu il ține pentru ca lumea a slaba, si el ii descopere slăbiciunile mai repede, ca altfel ramane intr-un fel de bietul om". Parintele mai spune ca dracul e un "tolerat" si nu are putere decat atat cat ii ingaduie Dumnezeu. Am citat dintr-un interviu luat părintelui si publicat intr-o antologie despre sfinții părinți români. Doamne miluieste!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 10:47, Doamne miluiete!

      Experientele Sfintilor Parinti, experientele Regelui David, care a dat omenirii acei Psalmi extraordinari(sa nu uitam nici de utilitatea Psalmului 50), Fericirile si Sfintele Taine, Sfanta Liturghie, cantarile si ritualurile religioase, Filocalia sa , cu adevarat sunt de-o valoare de necontestat. Asa este si Rugaciunea "Tatal Nostru", care a fost si este benefica in forma in care ne-a fost lasata. Fiecare este liber sa faca si sa fie cum doreste, Bunul Dumnezeu a dat libertate omului si, drept urmare a acestei libertati de alegere, omul trebuie sa-si si asume in totalitate tot ceea ce alege, asuma si practica, cat si efectele acestora.

      Ștergere
    2. INCLIN SA CRED CA DN MARIA ARE DREPTATE DEOARECE MULTI AU FOST CARE CUM NU LE CONVENEA CEVA DIN RUGACIUNI ,BIBLIE IMEDIAT SCHIMBAU DUPA BUNUL PLAC CA DOAR ERAU EI MARI FETE BISERICESTI,,,,SAU POATE CHIAR UNUII DINTRE APOSTOLII SATANEI,,,CINE STIE

      Ștergere
    3. 22:00, sper ca nu vrei ca toti care spun ca rugaciunea "Tatal Nostru" nu-i corect formulata, sa li se acorde drept de schimbare, ca asa su primit ei "Mesaje din Cer" sau ca au primit "cuvintele" care-s bune!

      Ștergere
    4. 16 37 ,FIECARE SE ROAGA CUM CREDE DE CUVINTA LA URMA URMEI NU ESTI VINOVAT NICI D TA NICI EU DACA TEXTUL A FOST SCHIMBAT DE CINEVA ,,,DAR SA TE ROGI CU CREDINTA SI SA CREZI IN RUGACIUNEA TATAL NOSTRU ,FIECARE SA SE ROAGE CUM CREDE DE CUVIINTA SI FIECARE ARE LIBER ARBITRU ,DOAR SPUNE SI ,,,IATA BAT LA USA TA ,,,CRED CA STITI IN CONTINUARE

      Ștergere
  5. "Dolce far niente" ramane din bietul om care nu e putin încercat de ispite... acesta era textul corect de mai sus...îmi cer scuze pt redactarea gresita.

    RăspundețiȘtergere
  6. corect 29 ian 00:30-fiecare sa se roage din suflet ca oricum rugaciunile sunt auzite-multe rugaciuni au fost modificate in timp

    RăspundețiȘtergere