duminică, 20 ianuarie 2019

PE CERUL NOPTII, A APĂRUT UN ROMB NEGRU CU STELE VERZI SI ROTUNDE !

                                       
                  20 Ianuarie 2019 ora 17,45 ! 

                                 Dragii mei, 

În aceasta seara,in timp ce scriam aici pe Blog, desi eram cu ochii pe monitor,vad in spatele meu,inspre Nord-Est, vad un Cer de noapte albastra,iar pe Cer, asa precum ar sta LUNA,in locul ei statea un ROMB negru dens,iar in interiorul Rombului,asa precum stau Stelele pe CER,aici stateau mici sfere de culoare verde de smarald.
Aceasta era culoarea cu aproximatie,a sferelor (a stelelor rotunde )din interiorul Rombului negru.
                               Imagine similară.

Iar acesta, este Rombul care se vedea mare pe Cerul noptii,mare cat am pune 4 SORI la un loc,sub forma de Romb:



                   Imagine similară.

În interiorul Rombului negru,erau asezate precum stelele pe Cer,acele sfere de un verde deschis,verde de smarald si care ,erau de o stralucire orbitoare.
In clipa in care, au aparut SFERELE vernil stralucitoare in interiorul Rombului negru,acestea pulsau in interiorul lui ,precum ne pulseaza fiecaruia dintre noi,inima in piept.
Pareau ca respira pur si simplu,in negrul intens al Rombului.
Pe Cerul noptii,lipseau in totalitate Stele si LUNA.
Dragii mei, eu nu ma pricep la ce vrea sa insemne toate acestea,dar cu siguranta impreuna,vom putea talcui cât de cât ,aceasta TAINA a LUI DUMNEZEU pe care,cu VOIA SA mi-a fost descoperita astazi,iar eu,v-am dezvaluit cu mare drag si voua ,tuturor celor care,iubiti ADEVARUL DUHULUI SFANT,iubiti pe DUMNEZEU si pe MAICUTA DOMNULUI,Carora Li se cuvine, ca sa aducem multumire,inchinare si slava,acum si pururea in vecii vecilor,Amin!
                                    Cu dragoste,Maria.


P.S.

EMIL STRAINU despre Maria Ghiorghiu ,la minutul 39-40 din linkul de mai jos :

.

La minutul 39 -40 din linkul de mai sus ,despre MARIA GHIORGHIU si Cartile sale !

 !!! ESCROCII NU AU LIMITE ! NU CUMPARATI AMULETE SAU CARTI CU RITUALURI , TRIMISE DE ESCROCI IN NUMELE MEU !

                      Prieteni dragi,

Am redus pretul CARTILOR pentru ca 

fiecare dintre voi sa poata cumpara orice volum doreste.

Iata dragilor noile preturi:

30 lei ROMANIA VIITORUL al DOILEA IERUSALIM :
Fotografia postată de Maria Ghiorghiu..
12 lei VIATA EXTRATERESTRA :

Fotografia postată de Maria Ghiorghiu..
25 Lei primul volum din 2016 :

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhORNPR9VUJa35Mkf099iXuU5RD8tR5MV0BtRUxWwxRMewh0Sv-XInbhjYQ5SZcTLLSI5VgK0vHPvRj3S31uRRSjM6cKqKUV04wQVkfBVY0EFAV_icOBJwbQxAhOZmrhSX93TS6TcIlr_CC/w530-h374-p/14111967_650437155116702_1428354742_n.jpg.
La SALA DALLES -ANTICARIAT ,am lasat cateva CARTI din toate cele 3 volume.
DONATORII sunt rugati sa sune  la 0747226236 si vor primi toate CARTILE absolut GRATUIT !
Cititorii si doritorii pot suna tot la cest numar pentru a ne da toate datele,ca sa le trimitem CARTILE dorite prin posta sau fan curier.
Si totusi ,daca nu ati reusit sa ajungeti la LANSAREA din 11 - 12 august,puteti merge ca sa va procurati CARTILE dorite de la ANTICARIAT.
Deasemenea,ma puteti suna la 0747226236,pentru COMANDA CARTI,sau imi puteti scrie in privat pe Facebook : Maria Ghiorghiu.ro ,si pe maill : mariatecuci61@yahoo.com.
Va multumesc din inima !
Cu dragoste,cu iubire si cu aleasa recunostinta pentru voi toti cititorii Blogului DUMNEZEU EXISTA -MARTURII ,dar si pentru toti Prietenii de pe FACEBOOK si nu numai.
Iata dragilor si site/ul pe care puteti comanda Cartile,dar si linkul in care gasiti Contul bancar pentru DONATII ,pentru editarea urmatoarelor 2 volume la care m-am si apucat de scris :

Contul pentru strainătate:

Cod Bic Raiffeisen Bank : RZBRROBU 

Cod IBAN: RO71 RZBR 0000 0600 1504 

7307

sau prin WESTERN UNION :

Maria Ghiorghiu -România , unde vă va da

 un numar mai

 mare, si mi-l puteti scrie in privat pe

facebook, sau pe 

maill mariatecuci61@yahoo.com. 

Contul pentru România:

 Cod IBAN: RO71 RZBR 0000 0600 

1504 7307



Iata si site-ul pentru cumpararea CARTILOR ,dar ,

DONATORII sunt rugati sa sune 

 la 0747226236 si vor primi toate

 CARTILE absolut GRATUIT !

https://adevarulduhuluisfant.ro.
Dati clik pe - dreptunghiul in care scrie Comenzi.
Iata:

.
                              Dragii mei

Cu multä bucurie vä recomand o nouä carte :

UNIVERSUL SUFLETULUI MEU SPRE CERURI !

Cartea este scrisä de ADRIANA BOSSHART,
prietena mea cea mai bunä, de Suflet.
O Carte de Suflet pentru Suflet,
O Carte de Poezie,
O Carte deosebitä, 
Care aratä multä träire si sensibilitate,
O Carte foarte frumoasä,
O Carte color cu poze si picturi ale autoarei.
Costä numai 10 lei, Poezii minunate
Inältätoare la Ceruri, la Divinitate.
Cartea este prezentata deosebit de frumos,de dl General Emil Strainu :
..

Cu ocazia Särbätorilor de iarna ,cine comandä din Cärtile ADEVARUL DUHULUI  SFANT, primeste si o Carte UNIVERSUL SUFLETULUI MEU SPRE CERURI -  CADOU !

O Puteti comanda pe acelasi Site Adevarul Duhului Sfant.ro,dar si la tel.0747226236 !
https://adevarulduhuluisfant.ro.
Dati clik pe - dreptunghiul in care scrie Comenzi.
Iata:


     







              

14 comentarii:

  1. Pare a fi un OZN mama suficient de mare pentru a adaposti altele mai mici-craciun

    RăspundețiȘtergere
  2. poate fi legat de eclipsa de luna de maine 21 ian ora 7:15, benefica pentru toate zodiile, mai ales in luarea unor decizii inportante. Succes!

    RăspundețiȘtergere
  3. Același vis l-a avut fiul meu, doar ca din acest romb coborau un fel de scaune Sf pe care stăteau axtraterestrii. Veneau cu gânduri bune și ne luau mostre de ADN mie și lui. Foarte asemănătoare viziune. A și în vis mai erau foarte putini oameni pe pământ. Helen H

    RăspundețiȘtergere
  4. TOT LA UN OZN MA GANDESC SI EU DOAMNA MARIA.
    CU MULT DRAG SI DOAMNE AJUTA TUTIROR ROMAMILOR.

    RăspundețiȘtergere
  5. Cutremur 6.7 in Chile-craciun

    RăspundețiȘtergere
  6. S-a zis parca in ultima vreme ca parca sd apropie de galaxia noastra ceva mare a fost observat, o fii ceva platforma mare a ozn-urilor ,poate ne viziteaza anul aceasta. ..Totul e posibil!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 01:02 asta am vazut eu noaptea trecuta la ora 2 jumate.Părea înfricosător acel nor negru urias in forma de triunghi.Cred ca sunt nave ale demonilor a trecut cu viteza miscării norilor dar mult prea repede s-au îndreptat spre directia est..Dar nu prea păreau sa fie nori ci nave ale demonilor.Cred ca au ajuns aici si survoleaza pe deasupra noastra..Nu vreau sa spun mai mult dar era înfricosător.

      Ștergere
  7. OZN-urile astea sunt cu mare semn de intrebare.Din literatura SF se poate trage concluzia ca e un fel de razboi între ET care si cum sa ajunga primii în contact real cu noi.Probabil scânteia Divina din noi îi intereseaza foarte tare.Cine e suficient de prost o va da.Aveti grija dragii mei luati pe Mântuitorul drept reper de viata,si nimic nu va atinge din ce este a lui Dumnezeu.Aduceti-va aminte de micutul Otroc din Rusia ce a avertizat despre ET si navele lor,vom ajunge ca zombii fara suflete.

    RăspundețiȘtergere