sâmbătă, 26 ianuarie 2019

DIGI 24 , SE VA RUPE IN DOUĂ ?



                                      26 Ianuarie 2019,ora 15,49 !

                                     Dragii mei,

În aceasta după amiaza,in timp ce scriam aic pe Blog , aud glas care spune ceva uimitor,dar si vad scris inspre Apus,un nume.
Glasul spunea asa:

                      "Se va rupe în două !

Apoi,vad in faţa mea inspre Apus, vad scris la circa 3 metri deasupra pămantului,vad scris cu lumina alba asa:

                           Digi 24 !"

Prieteni dragi,daca DIGI 24 se va rupe in doua,asa cum spune Mesajul ,vom vedea cu totii in timp.
Noi sa-i urăm sa fie intreg si sa ne aduca numai vesti bune ,pline de speranta si de bucurie.
                             Cu dragoste,Maria.
P.S.

EMIL STRAINU despre Maria Ghiorghiu ,la minutul 39-40 din linkul de mai jos :

.

La minutul 39 -40 din linkul de mai sus ,despre MARIA GHIORGHIU si Cartile sale !

 !!! ESCROCII NU AU LIMITE ! NU CUMPARATI AMULETE SAU CARTI CU RITUALURI , TRIMISE DE ESCROCI IN NUMELE MEU !

                      Prieteni dragi,

Am redus pretul CARTILOR pentru ca 

fiecare dintre voi sa poata cumpara orice volum doreste.

Iata dragilor noile preturi:

30 lei ROMANIA VIITORUL al DOILEA IERUSALIM :
Fotografia postată de Maria Ghiorghiu..
12 lei VIATA EXTRATERESTRA :

Fotografia postată de Maria Ghiorghiu..
25 Lei primul volum din 2016 :

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhORNPR9VUJa35Mkf099iXuU5RD8tR5MV0BtRUxWwxRMewh0Sv-XInbhjYQ5SZcTLLSI5VgK0vHPvRj3S31uRRSjM6cKqKUV04wQVkfBVY0EFAV_icOBJwbQxAhOZmrhSX93TS6TcIlr_CC/w530-h374-p/14111967_650437155116702_1428354742_n.jpg.
La SALA DALLES -ANTICARIAT ,am lasat cateva CARTI din toate cele 3 volume.
DONATORII sunt rugati sa sune  la 0747226236 si vor primi toate CARTILE absolut GRATUIT !
Cititorii si doritorii pot suna tot la cest numar pentru a ne da toate datele,ca sa le trimitem CARTILE dorite prin posta sau fan curier.
Si totusi ,daca nu ati reusit sa ajungeti la LANSAREA din 11 - 12 august,puteti merge ca sa va procurati CARTILE dorite de la ANTICARIAT.
Deasemenea,ma puteti suna la 0747226236,pentru COMANDA CARTI,sau imi puteti scrie in privat pe Facebook : Maria Ghiorghiu.ro ,si pe maill : mariatecuci61@yahoo.com.
Va multumesc din inima !
Cu dragoste,cu iubire si cu aleasa recunostinta pentru voi toti cititorii Blogului DUMNEZEU EXISTA -MARTURII ,dar si pentru toti Prietenii de pe FACEBOOK si nu numai.
Iata dragilor si site/ul pe care puteti comanda Cartile,dar si linkul in care gasiti Contul bancar pentru DONATII ,pentru editarea urmatoarelor 2 volume la care m-am si apucat de scris :

Contul pentru strainătate:

Cod Bic Raiffeisen Bank : RZBRROBU 

Cod IBAN: RO71 RZBR 0000 0600 1504 

7307

sau prin WESTERN UNION :

Maria Ghiorghiu -România , unde vă va da

 un numar mai

 mare, si mi-l puteti scrie in privat pe

facebook, sau pe 

maill mariatecuci61@yahoo.com. 

Contul pentru România:

 Cod IBAN: RO71 RZBR 0000 0600 

1504 7307



Iata si site-ul pentru cumpararea CARTILOR ,dar ,

DONATORII sunt rugati sa sune 

 la 0747226236 si vor primi toate

 CARTILE absolut GRATUIT !

https://adevarulduhuluisfant.ro.
Dati clik pe - dreptunghiul in care scrie Comenzi.
Iata:

.
                              Dragii mei

Cu multä bucurie vä recomand o nouä carte :

UNIVERSUL SUFLETULUI MEU SPRE CERURI !

Cartea este scrisä de ADRIANA BOSSHART,
prietena mea cea mai bunä, de Suflet.
O Carte de Suflet pentru Suflet,
O Carte de Poezie,
O Carte deosebitä, 
Care aratä multä träire si sensibilitate,
O Carte foarte frumoasä,
O Carte color cu poze si picturi ale autoarei.
Costä numai 10 lei, Poezii minunate
Inältätoare la Ceruri, la Divinitate.
Cartea este prezentata deosebit de frumos,de dl General Emil Strainu :
..

Cu ocazia Särbätorilor de iarna ,cine comandä din Cärtile ADEVARUL DUHULUI  SFANT, primeste si o Carte UNIVERSUL SUFLETULUI MEU SPRE CERURI -  CADOU !

O Puteti comanda pe acelasi Site Adevarul Duhului Sfant.ro,dar si la tel.0747226236 !
https://adevarulduhuluisfant.ro.
Dati clik pe - dreptunghiul in care scrie Comenzi.
Iata:

14 comentarii:

  1. http://profetieavertisment.ro/mesaje/565/orice-om-care-il-uraste-pe-altul-datorita-religiei-sale-nu-il-iubeste-pe-dumnezeu-cu-adevarat/

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce vesti bune ar putea aduce o televiziune a securistilor?

    RăspundețiȘtergere
  3. Da ura e satan si ai sai slujitori.oamenii ffff răi.

    RăspundețiȘtergere
  4. Mesaj de la Iisus-Dumnezeu pentru Sua-America.
    Fiică, Eu văd cǎ tu plângi. Copiii mei, Eu nu pot fi tăcut. Lucrurile nu vor continua așa cum au fost. Voi arunca jos fiecare munte. Pământul se va cutremura și va oscila. Avertismentele Mele au fost batjocorite. Eu am fost batjocorit. Eu sunt Creatorul. Ceea ce Eu am creat Eu voi distruge.😢

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu am acest program dar am auzit comentarii si pro si contra.
    CRED CE SPUNETI DOAMNA MARIA DV. ATAT.
    CU MULT DRAG.

    RăspundețiȘtergere
  6. Da, probabil DIGI se va rupe in aripa Iohanis si aripa Ciolos-dupa patronul maghiar Zoltan Teszari si dupa caderea la bursa din Bucuresti a actiunilor DIGI cu 30 la suta si scandalul actiunilor detinute de romani involuntar prin pilonul 3 de pensi care si ei au pierdut astfel bani,dar ca actionari vor avea in schimb un cuvint de spus in politica firmei-craciun

    RăspundețiȘtergere
  7. Digi 24 este sinonim cu Realitatea Tv promoveaza ura de parca ar fi partide nu televiziuni de stiri,sunt părtinitori,plini de ei,si foarte mistocari.De digi 24 m-am lamurit datorita moderatorului Prelipceanu,când au venit ,,SEFII,,de la Bruxelles el o tot tinea langa ca premierul Dancila nu este prezenta sa faca oficiul de gazda.Femeia de fapt era la usa si primea ,,musafirii,,dar el nu o vedea cu nici un chip.Asta nu mi-a placut deloc minciuna era crasa si la vedere,acest post eu îl apreciam crezând ca este corect si nepartinitor,nu este corect sa fii televiziune partinica cum sunt si cei de la Antene sau România Tv.Te doare capul cînd vezi ca unii dau o stire si ceilalti contraataca dur,întrecându-se în minciuni si exagerari.E greu pt foarte multi oameni sa mai discearna minciuna de adevar cu asfel de televiziuni.De asta noi trebuie sa nu mai luam în serios vre-o televiziune toate mint ca si partidele politice,noi ne zbatem într-o mare de minciuna.,,Vai de noi saracii,,(celebra replica din filmul RASCOALA).

    RăspundețiȘtergere
  8. Poate vrea sa spuna ca 24 ÷2 este 12 ceasul al 12 lea

    RăspundețiȘtergere
  9. Anonim 12:35,eu urmaresc stirile pe mai multe posturi de televiziune. Stirile de la Digi 24 coincid cu stirile de la Realitatea,Kanal D,si Pro.tv. asa ca se stiu televiziunile care mint si manipuleaza populatia. Urmariti in continuare minciunile A3,urmariti televiziunea infractorilor.

    RăspundețiȘtergere
  10. Digi 24 e una din putinele televiziuni care spune adevarul. Daca vreti sa fiti mintiti frumos dar in acelasi timp urat, priviti la Antena 3, unde va spala creierul. Cu siguranta nu veti publica acest mesaj.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu-i adevarat!an3 iti arata negru PE alb de ceia ce demasca

      Ștergere
    2. fara partinire, cu impartialitate asta e termenul mai potrivit! asa ar trebui sa fie fie toate

      Ștergere
  11. Adevarat,17:25!

    De ce te deranjeaza adevarul? Ha?! Tu, da-da, tu! Stii ca despre tine este vorba!

    RăspundețiȘtergere