marți, 29 ianuarie 2019

SFÂNTA EVANGHELIE DIN ZIUA SFINTILOR TREI IERARHI, VASILE ,GRIGORE SI IOAN !


                                                     30 Ianuarie 2019 !
                                                 Sfânta  Evanghelie ,
                      din  Sfanta  si Marea  Zi ,
                     a  Sfinţilor  Trei     Ierarhi, 
                        Vasile, Grigorie  şi  Ioan !

                                   La Utrenie :

                         Sfânta Evanghelie de la Ioan !                                          (X, 9 - 16 )

                                          
                           

                                                  

Zis-a Domnul : Eu sunt uşa; dacă va intra cineva prin Mine , se va mântui ;şi va intra şi va ieşi , şi păşune va afla. Furul nu vine decât numai să fure, să junghie şi să piardă . Eu am venit ca oile Mele să aibă viaţă , şi s-o aibă din belşug . Eu sunt păstorul cel bun;păstorul cel bun îşi puine viaţa pentru oile sale . Iar cel plătit, care nu este păstor şi ale cărui oi nu sunt ale lui , când vede lupul venind, lasă oile şi fuge , iar lupul răpeste şi risipeste oile. Cel plătit fuge , pentru că este plătit şi nu-l doare inima de oi . Eu sunt păstorul cel bun şi cunosc oile Mele  şi ele Mă cunosc pe Mine, aşa cum Mă cunoaste pe Mine Tatăl şi Eu cunosc pe Tatăl; şi Eu îmi dau viaţa pentru oile Mele. Mai am şi alte oi , care nu sunt din staulul acesta ; şi pe acelea trebuie să le aduc ; ele vor asculta de glasul Meu şi va fi o turmă si un păstor.
Slavă  Ţie Doamne, Slavă Ţie !
                                AMIN !
                     La Sfânta  şi Dumnezeiasca  Liturghie ,

                  Sfânta  Evanghelie de la Matei !

                            (V, 14 -19 )

Zis-a  Domnul către ucenicii Săi :voi sunteţi lumina lumii. Nu poate cetatea să se ascundă , când stă pe vârful muntelui;nici oamenii nu aprind făclia ca să o pună sub obroc , ci în sfeşnic, ca să lumineze tuturor celor din casă.
Tot aşa să lumineze şi lumina voastră înaintea oamenilor , pentru ca ei să vadă faptele voastre cele bune şi să slăvească pe Tatăl vostru cel din Ceruri.
Să nu socotiţi că am venit să stric Legea sau Proorocii ;n-am venit să stric , ci să împlinesc . Căci adevărat vă spun vouă , cât vor sta Cerul şi Pământul , o iotă sau o cirtă nu va trece din lege , până ce nu se vor face toate. Deci, cel care va strica una din aceste Porunci foarte mici şi va învăţa aşa pe oameni , foarte mic se va chema în Împărăţia Cerurilor ;iar cel care va face şi va învăţa , acela mare se va chema în Împărăţia Cerurilor.
Slavă  Ţie Doamne, Slavă  Ţie ! Amin !

Dragii mei, Sufletul nostru are nevoie de DUMNEZEU si de MAICA DOMNULUI !
Sa lăsam rutina zilnică si să mergem în Biserica Lui Hristos,ca sa ne hranim sufletul si inima ,cu al Lui DUMNEZEU CUVÂNT ! 
Credinţa, Nădejdea şi Dragostea , sunt cele Trei Virtuţi dumnezeiesti,pe  care trebuie sa le purtăm în inimă si-n suflet ,ca pe-o Icoană vie.   
                               Cu dragoste, Maria.

Un comentariu:

  1. Asa este doamna Maria sufletul are nevoie de hra a divina si de cuvantul lui Dumnezeu.
    Va multumesc pentru toate cate le aduceti aici si multumesc Bunului Dumnezeu ca are grija de fiecare dintre noi pentru a nu ne manca lupii cei rai.
    Atata timp cat omul are pe Dumnezeu si Maica Domnului nu are a se teme.
    Cu mult drag doamna Maria si Sf. Zi de maine s-a ne binecuvinteze pe toti.

    RăspundețiȘtergere