joi, 17 ianuarie 2019

O SFANTA BISERICA GOALA ,CARE S-A UMPLUT ÎN MOD TAINIC DE PREOTI SI MAICUTE !



                                           17 Ianuarie 2019,ora 6,38 !

                                    Dragii mei, 

Astazi dimineata treaza fiind, vad stand in pat cu ochii inchisi,vad sub mijloc de Cer o Sfanta Biserica goala pe dinauntru; adica,fara suflare de om.
Imagine similară.

In Sfanta Biserica era un semiîntuneric,cand brusc, Sfantul Altar se umple de Lumina aurie orbitor de stralucitoare, Usile sfinte se deschid ca prin minune ,iar in SFANTA BISERICA apar de nicaieri ,multi ,multi Preoti; pana la 20 de Preoti ,imbracati in vesminte de culoare deschisa si foarte stralucitoare.

Imagini pentru MANASTIRE MAICI IMAGINI.
Iar dacaPreotii stateau in picioare sub candelabrul din mijlocul Bisericii, ,mai inspre usa de la iesire,tot in Sfanta Biserica au apărut tot la fel de multe Maicute cu vesminte lungi si negre,de pe sub care,se mai vedea cate o mica dunguţă alba.
Imagini pentru MANASTIRE MAICI IMAGINI.

Acum, Sfanta Biserica era plina ca prin Minune, iar din Sfantul Altar venea o LUMINA aurie,orbitor de stralucitoare.
Sa ne amintim si de acest articol:


26 aug. 2016 - 26 August 2016,ora 4,10 ! Dragii mei, A venit vremea, ca ÎNSUSI IISUS HRISTOS sa vină si să slujeasca în Sfintele Sale Biserici. CREDINȚA ...

Dragii mei, sa nu ne-ndepartam de Sfanta Biserica ! Sa iubim BISERICA LUI HRISTOS si a MAICII DOMNULUI ,sa mergem la SFANTA si DUMNEZEIASCA LITURGHIE si sa luam aminte la povetele PREOTULUI care este SLUJITOR al DOMNULUI nostru IISUS HRISTOS,Caruia I se cuvine toata cinstea,slava si inchinarea,Amin.
                              Cu dragoste,Maria.
P.S.
                                   26 August 2016,ora 4,10 !

                                                 Dragii mei, 

A venit vremea, ca ÎNSUSI IISUS  HRISTOS sa vină si să slujeasca în Sfintele Sale Biserici.
CREDINȚA  de acum 2000 de ani,asa cum MÂNTUITORUL ne-a lăsat-o,nu mai este aceeasi. Este spoită ,este adaptată după cum vrea fiecare, după vremi si după vremuri, in asa fel incât să se scoată bani, bani multi de tot.
Ori DUMNEZEU ,nu vrea acest lucru !
CREDINȚA dragii mei, nu se negociază sub niciun chip,ci se respectă cu sfintenie ,  cu multă modestie si cu multă smerenie.
Ori în zilele noastre, RELIGIA în general, a devenit  un mod de a scoate cât mai multi bani si foloase materiale, a devenit o neguțătorie.
Din aceasta cauza,DUMNEZEU va cerne Pământul,pentru a -l curăța de neguțători si de toti cei care au întinat si întineaza NUMELE si CUVÂNTUL SĂU.  
Image result for IISUS HRISTOS IMPĂRAT.Image result for IISUS HRISTOS IMPĂRAT..

Iată ce spunea Glasul LUI IISUS HRISTOS,astazi in zori:

             ” Și uite așa, prin puterea restului de Credință,este închipuit...! 
Clipă în care văd un interior de Sfânta Biserică, luminată de un SOARE ascuns, de o lumina aurie dumnezeiasca; aud glasuri de Îngeri care cântă la Sfânta si Dumnezeiasca Liturghie, iar în BISERICA goala de oameni, era numai IISUS  HRISTOS cu vesminte ca de soare,orbitor de stralucitoare .
 Mântuitorul, are  cădelnița în mâinile SALE si  tămâiaza prin SFANTA BISERICĂ a SA, în timp ce Sfinții si Îngerii Săi,cântau la SFANTA si dumnezeiasca Liturghie, înfaptuită de Însusi IISUS HRISTOS.  
În fața Sa, am îngenucheat si eu, si fara voia mea, ca atrase de un magnet, mâinile mele s-au unit la RUGACIUNE,si auzeam glasul sufletul meu care spunea Rugaciunea domneasca TATAL NOSTRU,fara ca eu sa deschid gura mea. 
                                      Image result for IISUS HRISTOS IMPĂRAT.

IISUS HRISTOS ca un ÎMPĂRAT si DUMNEZEU, ne cheama la El,ne cheama in casa SA ,in Sfanta Biserică, pentru că numai aici vom fi ocrotiti si mântuiti.
Dragilor,sa nu ne mai inselam cu gândul care vine de la diavol,precum că,aici pe Pământ ar fi si raiul si iadul. 
Nu dragilor! Asa cum ne facem curat in camera in care locuim, asa cum ne facem patul seara pentru odihna noptii, mai puternic, trebuie sa ne facem curat in cămara sufletului,prin Rugaciune,prin implinirea Poruncilor, prin mila față de Aproapele nostru, prin a fi prezenti trup si suflet în Casa Domnului, acolo unde EL ne asteapta, grăind așa:

27.Toate Mi-au fost date de către Tatăl Meu şi nimeni nu cunoaşte pe Fiul, decât numai Tatăl, nici pe Tatăl nu-L cunoaşte nimeni, decât numai Fiul şi cel căruia va voi Fiul să-i descopere.
28.Veniţi la Mine toţi cei osteniţi şi împovăraţi şi Eu vă voi odihni pe voi.
29.Luaţi jugul Meu asupra voastră şi învăţaţi-vă de la Mine, că sunt blând şi smerit cu inima şi veţi găsi odihnă sufletelor voastre.
30.Căci jugul Meu e bun şi povara Mea este uşoară.
Capitolul 11 .
Sfânta Evanghelie de la MATEI: (Matei 11: 28-30)
1.Sfârşind Iisus de dat aceste învăţături celor doisprezece ucenici ai Săi, a trecut de acolo ca să înveţe şi să propovăduiască mai departe prin cetăţile lor.
2.Şi auzind Ioan, în închisoare, despre faptele lui Hristos, şi trimiţând pe doi dintre ucenicii săi, au zis Lui:
3.Tu eşti Cel ce vine, sau să aşteptăm pe altul?
4.Şi Iisus, răspunzând, le-a zis: Mergeţi şi spuneţi lui Ioan cele ce auziţi şi vedeţi:
5.Orbii îşi capătă vederea şi şchiopii umblă, leproşii se curăţesc şi surzii aud, morţii înviază şi săracilor li se binevesteşte.
6.Şi fericit este acela care nu se va sminti întru Mine.
7.După plecarea acestora, Iisus a început să vorbească mulţimilor despre Ioan: Ce-aţi ieşit să vedeţi în pustie? Au trestie clătinată de vânt?
8.Dar de ce aţi ieşit? Să vedeţi un om îmbrăcat în haine moi? Iată, cei ce poartă haine moi sunt în casele regilor.
9.Atunci de ce-aţi ieşit? Să vedeţi un prooroc? Da, zic vouă, şi mai mult decât un prooroc.
10.Că el este acela despre care s-a scris: "Iată Eu trimit, înaintea feţei Tale, pe îngerul Meu, care va pregăti calea Ta, înaintea Ta".
11.Adevărat zic vouă: Nu s-a ridicat între cei născuţi din femei unul mai mare decât Ioan Botezătorul; totuşi cel mai mic în împărăţia cerurilor este mai mare decât el.
12.Din zilele lui Ioan Botezătorul până acum împărăţia cerurilor se ia prin străduinţă şi cei ce se silesc pun mâna pe ea.
13.Toţi proorocii şi Legea au proorocit până la Ioan.
14.Şi dacă voiţi să înţelegeţi, el este Ilie, cel ce va să vină.
15.Cine are urechi de auzit să audă.
16.Dar cu cine voi asemăna neamul acesta? Este asemenea copiilor care şed în pieţe şi strigă către alţii,
17.Zicând: V-am cântat din fluier şi n-aţi jucat; v-am cântat de jale şi nu v-aţi tânguit.
18.Căci a venit Ioan, nici mâncând, nici bând, şi spun: Are demon.
19.A venit Fiul Omului, mâncând şi bând şi spun: Iată om mâncăcios şi băutor de vin, prieten al vameşilor şi al păcătoşilor. Dar înţelepciunea s-a dovedit dreaptă din faptele ei.
20.Atunci a început Iisus să mustre cetăţile în care se făcuseră cele mai multe minuni ale Sale, căci nu s-au pocăit.
21.Vai ţie, Horazine, vai ţie, Betsaida, că dacă în Tir şi în Sidon s-ar fi făcut minunile ce s-au făcut în voi, de mult, în sac şi în  cenuşă, s-ar fi pocăit.
22.Dar zic vouă: Tirului şi Sidonului le va fi mai uşor în ziua judecăţii, decât vouă.
23.Şi tu, Capernaume: N-ai fost înălţat până la cer? Până la iad te vei coborî. Căci de s-ar fi făcut în Sodoma minunile ce s-au făcut în tine, ar fi rămas până astăzi.
24.Dar zic vouă că pământului Sodomei îi va fi mai uşor în ziua judecăţii decât ţie.
25.În vremea aceea, răspunzând, Iisus a zis: Te slăvesc pe Tine,  Părinte, Doamne al cerului şi al pământului, căci ai ascuns acestea de cei înţelepţi şi pricepuţi şi le-ai descoperit pruncilor.
26.Da, Părinte, căci aşa a fost bunăvoirea înaintea Ta.
27.Toate Mi-au fost date de către Tatăl Meu şi nimeni nu cunoaşte pe Fiul, decât numai Tatăl, nici pe Tatăl nu-L cunoaşte nimeni, decât numai Fiul şi cel căruia va voi Fiul să-i descopere.
28.Veniţi la Mine toţi cei osteniţi şi împovăraţi şi Eu vă voi odihni pe voi.
29.Luaţi jugul Meu asupra voastră şi învăţaţi-vă de la Mine, că sunt blând şi smerit cu inima şi veţi găsi odihnă sufletelor voastre.
30.Căci jugul Meu e bun şi povara Mea este uşoară.
 (Matei 11: 28-30)
                             Cu dragoste,Maria. 
P.S.

EMIL STRAINU despre Maria Ghiorghiu ,la minutul 39-40 din linkul de mai jos :

.

La minutul 39 -40 din linkul de mai sus ,despre MARIA GHIORGHIU si Cartile sale !

 !!! ESCROCII NU AU LIMITE ! NU CUMPARATI AMULETE SAU CARTI CU RITUALURI , TRIMISE DE ESCROCI IN NUMELE MEU !

                      Prieteni dragi,

Am redus pretul CARTILOR pentru ca 

fiecare dintre voi sa poata cumpara orice volum doreste.

Iata dragilor noile preturi:

30 lei ROMANIA VIITORUL al DOILEA IERUSALIM :
Fotografia postată de Maria Ghiorghiu..
12 lei VIATA EXTRATERESTRA :

Fotografia postată de Maria Ghiorghiu..
25 Lei primul volum din 2016 :

https://1.bp.blogspot.com/-hygcXuHRA-w/V7oIhxgiXoI/AAAAAAAAAEQ/J-58X6g3fskjoLAy8-aH65tX4fJIVgyOgCLcB/w530-h374-p/14111967_650437155116702_1428354742_n.jpg.
La SALA DALLES -ANTICARIAT ,am lasat cateva CARTI din toate cele 3 volume.
DONATORII sunt rugati sa sune  la 0747226236 si vor primi toate CARTILE absolut GRATUIT !
Cititorii si doritorii pot suna tot la cest numar pentru a ne da toate datele,ca sa le trimitem CARTILE dorite prin posta sau fan curier.
Si totusi ,daca nu ati reusit sa ajungeti la LANSAREA din 11 - 12 august,puteti merge ca sa va procurati CARTILE dorite de la ANTICARIAT.
Deasemenea,ma puteti suna la 0747226236,pentru COMANDA CARTI,sau imi puteti scrie in privat pe Facebook : Maria Ghiorghiu.ro ,si pe maill : mariatecuci61@yahoo.com.
Va multumesc din inima !
Cu dragoste,cu iubire si cu aleasa recunostinta pentru voi toti cititorii Blogului DUMNEZEU EXISTA -MARTURII ,dar si pentru toti Prietenii de pe FACEBOOK si nu numai.
Iata dragilor si site/ul pe care puteti comanda Cartile,dar si linkul in care gasiti Contul bancar pentru DONATII ,pentru editarea urmatoarelor 2 volume la care m-am si apucat de scris :

Contul pentru strainătate:

Cod Bic Raiffeisen Bank : RZBRROBU 

Cod IBAN: RO71 RZBR 0000 0600 1504 

7307

sau prin WESTERN UNION :

Maria Ghiorghiu -România , unde vă va da

 un numar mai

 mare, si mi-l puteti scrie in privat pe

facebook, sau pe 

maill mariatecuci61@yahoo.com. 

Contul pentru România:

 Cod IBAN: RO71 RZBR 0000 0600 

1504 7307



Iata si site-ul pentru cumpararea CARTILOR ,dar ,

DONATORII sunt rugati sa sune 

 la 0747226236 si vor primi toate

 CARTILE absolut GRATUIT !

https://adevarulduhuluisfant.ro.
Dati clik pe - dreptunghiul in care scrie Comenzi.
Iata:

.
                              Dragii mei

Cu multä bucurie vä recomand o nouä carte :

UNIVERSUL SUFLETULUI MEU SPRE CERURI !

Cartea este scrisä de ADRIANA BOSSHART,
prietena mea cea mai bunä, de Suflet.
O Carte de Suflet pentru Suflet,
O Carte de Poezie,
O Carte deosebitä, 
Care aratä multä träire si sensibilitate,
O Carte foarte frumoasä,
O Carte color cu poze si picturi ale autoarei.
Costä numai 10 lei, Poezii minunate
Inältätoare la Ceruri, la Divinitate.
Cartea este prezentata deosebit de frumos,de dl General Emil Strainu :
..

Cu ocazia Särbätorilor de iarna ,cine comandä din Cärtile ADEVARUL DUHULUI  SFANT, primeste si o Carte UNIVERSUL SUFLETULUI MEU SPRE CERURI -  CADOU !

O Puteti comanda pe acelasi Site Adevarul Duhului Sfant.ro,dar si la tel.0747226236 !
https://adevarulduhuluisfant.ro.
Dati clik pe - dreptunghiul in care scrie Comenzi.
Iata:


     






              

12 comentarii:

  1. DACA MAI AVEM CEVA PE ACEST PAMANT ESTE CREDINTA DOAMNA MARIA.
    DACA NU AR FI OAMENI CU DRAGOSTE SI IUBIRE DE DUMNEZEU AM FI PIERDUTI DE MULT.
    ACEST LUCRU CHIAR MA TINE IN VIATA SI POT SA MERG MAI DEPARTE.
    CU MULT DRAG DOAMNA MARIA SI BUNUL DUMNEZEU SA NE BINECUVINTEZE PE TOTI FII SAI

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aveti mare dreptate. Se spune că Dumnezeu ne mai tine pe pământ, pentru ca inca mai exista pustnici care trăiesc departe de lume si se roagă pentru noi.Dar sa stiti , ca totusi oameni credincioși , mai exista. Si sunt destui.Mănăstirile sunt pline de oameni, atât cat umblu eu , asta vad.Si mai e ceva, nu trebuie sa judecăm noi preoții.Are cine sa ii judece, Bunul Dumnezeu.

      Ștergere
  2. Aveti dreptate doamna maria, bisericile incep sa se goleasca. Dar sa stiti ca si preotii au o mare parte din vina. Indeparteaza enoriasii prin vorbe grele, pretentii materiale, atitudine. Stiu ca nu trebuie sa judecam. Dar sunt mult prea aroganti si imbuibati unii (nu toti) preoti. Sa ma iertati. Doamne ajuta.

    RăspundețiȘtergere
  3. https://realitateposibila.blogspot.com/2019/01/din-venus-in-antarctica.html#more

    RăspundețiȘtergere
  4. Cred ca prin credință vom pastra dragostea si mila Domnului Iisus Hristos si a Preasfintei Sale Maici, chiar daca vor fi încercări si vom trece prin greutăți uneori greu de imaginat ca le poata duce omul. Care părinte nu isi va pleca urechea si bratele spre strigătul si plansul copiilor sai?

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu ne dăm seama cat de important este sa avem credinta.Daca nu il avem pe Dumnezeu nu avem NIMIC. Este foarte simplu.Toate sunt trecătoare.

    RăspundețiȘtergere
  6. https://www.youtube.com/watch?v=eugH3CIss9c

    CULEGETI CE ATI SEMANAT. Mesaj de la Arh.Mihail

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. "In fiecare zi Dumnezeu sta un ceas pe scaunul dreptății si 23 de ceasuri pe scaunul milei" spunea parintele Nicolae Steinhardt.

      Ștergere
  7. Problema mare a zilelor noastre este manipularea.Daca am selecta programele Tv si nu ne-am mai uita la toate mizeriile si aberațiile care se dau, poate am mai avea o sansa.Mai bine am citi o carte, decat sa vedem tot ceea ce ni se baga pe gât. Dar este alegerea si decizia fiecaruia ce face cu viata lui.Oricum , eu am o vorba si sa imi fie cu iertare: Doamne , iarta-ne ca suntem rai, proști si ignoranți.

    RăspundețiȘtergere
  8. Si as mai avea ceva de adaugat.Din pacate, suntem un popor foarte usor de manipulat si de prostit.Altfel, nu am fi permis sa ajunga tara noastra in situatia asta.Circ si pâine, asta vrea românul. Da-i can can-uri si bârfe despre niste persoane care devin niste exemple pt copiii noștri si gata.Oare noi , românii nu mai avem valori nu mai avem decență, rusine, mândrie? Din pacate azi se promoveaza prostia, rețelele de socializare au fost f prost înțelese. Nu stim sa scriem corect românește, dar avem facebook.😭Am citit si inca il citesc cu mare drag pe părintele Teofil Paraian, care nu mai este printre noi.Are niște învățături minunate, adresate in special tinerilor. Pe vremea bunicilor , nu se știa multă carte, dar știau că duminică
    Trebuie să meargă la Sfânta Liturghie .De ce, întrebau nepoții? Pt ca asa este legea, răspundeau ei.Deci, nu stiau a citi si a scrie, dar știau că au o "datorie".Oare bunicii nostri au fost proști? Nu au fost proști, au fost deștepți, foarte deștepți.Tineau toate posturile si erau sănătoși.Asa ca, concluziile le tragem singuri.

    RăspundețiȘtergere
  9. De acord sunt doamna Magda cu ce spuneti.
    Asa este,foarte adevarat.
    S-au dus acele vremuri frumoasei
    Saream gardul de la biserica pentru ca la poarta ne urmarea profesoara de romana si nu ne lasa sa intram.
    Am iubit biserica si tot ce este crestinesc.
    Mai gresim in exprimare s-au scriere este mai greu pentru noi care am invatat pe aceste tablete,telefoane etc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma refer in general la generația tânără, tineri și adolescenți care nu stiu ce inseamna educația și bunul simț.
      Noi tot am mai apucat timpuri in care educația se făcea vrei nu vrei, asa Era.Dar azi, chiar dacă societatea este bolnavă, educația o primim acasă, nu ne educa societatea.Din pacate, se pune prea mult accent pe partea materială. O mare greșeală și o mare amăgire.Este adevarat , fără bani ni se poate, dar sa nu facem din asta un scop in viata.Nu vedeti cati tineri mor in accidente de masina, masini cu multi cai putere, cumpărate de părinți , cu foarte multi bani?Păi unde este aici chibzuiala si înțelepciunea părinților? Isi trimit copiii la moarte. Părinți care bat profesori in clase, pai ne mai altoiau si pe noi la scoala, dar îndrăzneam sa le spunem parintilor? Aveam respect, iar azi diferența o face educația. Sa fie clar.Indiferent ce pozitie socială avem, indiferent de condiție, bunul simt di educația nu trebuie sa lipsească.Dar , după cum spuneam si mai devreme, asta se promovează: prostia si As mai adauga un cuvânt, dar ma abțin.cred ca înțelegeți ce vreau sa spun.Este trist si cumplit ce se întâmplă. Tăiem păduri pt bani , pai cand s-o răscula natura, se ne ținem bine.Cat ne putem bate joc de ce a lăsat Dumnezeu, fără să se întoarcă? Exista o lege a compensatiei, ce dai, cam aia primesti.

      Ștergere