joi, 17 iulie 2014

VOM AUZI DE UN ALT CUTREMUR , CÂT DE CURÂND !

                                    16 Iulie 2014 ,ora 23,55 !

Dragii mei, in timp ce răsfoiam într-un caiet de suflet,ca să mai scriu cate ceva, iata cum ochii mi se închid ,şi astfel văd cu ei închisi o încăpere şi o masa, pe care era un monitor.
Brusc ,Monitorul a început a se clătina foarte tare ,de la stânga la dreapta, adică dinspre Apus spre Răsărit, şi nu din faţă spre în spate ,cum am fi înclinaţi să credem ,în cazul unui Cutremur mai mare.
Unde anume şi când va fi ca si timp dragilor, eu nu stiu; nu mi s-a descoperit. Dar stiu ca nu va trece prea mult ca si timp, si vom auzi de un astfel de Cutremur, că a avut loc pe undeva.
Staţi linistiţi ! România  va fi ocrotita de eventualele Cutremure devastatoare !
                                               Cu dragoste,
                                            Maria.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu