luni, 14 iulie 2014

FRANŢA ! FRANŢA ESTE DEZASTRUOASĂ ?

                                        Dragii mei, 

Dacă tot am primit, tot felul de informaţii în această dimineaţă, iată că am primit şi un mesaj ,  în ceea ce  priveşte FRANŢA !
Deci, trează fiind, stând în pat cu ochii închişi, aud un Glas dragilor, un glas ferm pe poziţie, care spune aşa :

                      "Se va ţine cont, să ştii !
                                    Şi Franţa este dezastruoasă .
                   Este dezastruoasă, 
                                 pentru că, este Pastila 3 "!

Dragii mei, eu nu mă pricep la astfel de cuvinte codate, dar cu siguranţă aceste cuvinte, au o însemnătate enormă, asupra Puterilor unor State.
Dar sa nu uităm că, Rugăciunile noastre către Dumnezeu şi către Măicuţa Domnului, pentru toti fratii nostri de pe Pământ, sunt mai puternice ,decat orice Stat puternic.
Daca trupul poate fi ucis, sufletul nu poate fi întinat ,sau atins de ceva rău  , acolo  unde este Credinţă şi frică de Dumnezeu.
Credinţa, Nădejdea şi Dragostea, fraţilor , sunt cele TREI mari Virtuţi, care trebuie să ne călăuzească în viaţă, si de care să nu ne lepădăm niciodată, oricat am avea de suferit.
                                           Cu dragoste şi preţuire, Maria.

4 comentarii:

  1. daca veti citi Biblia, acolo toate profetiile sunt clare, nu aiurea ca aceasta!

    "pastila 3"???
    Profetii lui Dumnezeu nu creaza confuzie.
    Ei transmit un mesaj clar si la obiect.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. PROFETIILE LUI DUMNEZEU, ne sunt încredinţate cu Tâlc ! Nu ni le dă mură-ngură. Si in SFANTA EVANGHELIE, DUMNEZEU ne vorbeste in PILDE, om "clar si la obiect "! CREDINTA , nu este precum ai spun ca 2 + 2 fac 4. CREDINTA, trebuie sa o ai in suflet, sa o traiesti !

      Ștergere
    2. Domnul a talmacit pildele. Dar dumneata ne lasi in coada de peste!

      Ștergere
    3. DOMNUL ESTE DUMNEZEU ! Eu sunt un suflet păcătos, iar DOMNUL imi descopera numai după VOIA SA ! Celor care nu va place Blogul sau va oboseste, va dau un sfat : nu-l mai urmăriti ! Simplu !

      Ștergere