miercuri, 16 iulie 2014

CITIŢI NEAPĂRAT ! MAICA DOMNULUI , PLÂNGE CU RÂURI DE LACRIMI !

                                     Noapte de 1 - 2  Aprilie 2003, ora 2,30  ! 

                                     

Doar ce îmi terminasem Rugaciunea dragii mei, şi m-am băgat în pat ,stând cu ochii închişi ca să adorm.
Vad dragilor Două Mâini care ţin multe Iconiţe Sfinte ,în care este reprezentată MAICA  DOMNULUI , cu aripi mari lăsate în jos pe lângă corp.
Mâna dreaptă a Maicii Lui Dumnezeu, era întinsă spre în faţă, ca si cum Măicuţa ar vrea să ajungă la Fiul Ei Mult  Prea Iubit.
Pe Chipul Maicii ,vad lacrimi, râuri de lacrimi. 
Apoi Cerul s-a deschis şi văd pe MAICA  LUI  DUMNEZEU exact ca si in acele Iconiţe Sfinte din acele Două Mâini.!
Maica Domnului avea veşminte roşii ca de catifea, coroană de Împărăteasa pe cap , şi Aripi enorm de mari, roşii-grena , asa ca în poza de mai sus, dar pe care le ţinea pe lângă corp.
Maica  Domnului este într-o Lumina albă orbitor de stralucitoare, este Vie, ca si din carne si oase.
MAICA  DOMNULUI dragii mei, întinde Mâna Sa dreaptă spre în faţă ,ca şi cum ar vrea să ajute pe Cineva, sau să ajungă la Cineva . 
Acel Cineva, nu putea fi decât Mult Prea Iubit Fiul Ei, având în vedere că , deja eram în Sfantul şi Marele Post al Pătimirii Domnului. 
La data de 27 Aprilie ,urma să ne bucuram de Sfintele Pasti !
Dragii mei, dacă ati fi văzut cum plângea Prea Curata Fecioară Maria, si cum Mânuţa Ei Sfântă,se întindea ca să ajungă la Fiul Ei Mult Prea Iubit, a cărui prigoană începuse, ati fi spus că nimic nu conteaza în Lumea asta, în Viata asta grabnic trecatoare, decat sa fim buni,sa avem Credinta, si sa iubim cu adevărat pe Aproapele nostru, ca pe noi înşine. 
Să ne închinăm fraţilor la MAICA  DOMNULUI, şi s-O rugam să ducă Rugaciunile noastre, la Fiul Ei mult Prea Iubit şi Mântuitorul nostru, si în Rugaciunea noastră, să nu cerem decât :
iertare de păcate, întărire în Credinţă, şi Milă ! Doar atât ! Daca avem Acestea, avem tot ce ne este de folos sufletului !
Măicuţa Domnului este atât de Ocrotitoare cu sufletele care ajung Sus în Cer ! Aripile Ei cuprind tot Cerul Sfânt când Maica le întinde, iar sub ele ,cu trup de lumina ,stă fiecare suflet care a Crezut în MAICA  DOMNULUI, şi care s-a rugat Ei !
Eu am văzut aceasta, cand mătuşica mea a adormit întru cele veşnice. După 40 de zile de la înmormântare, am văzut la Rasărit Cerul deschis, şi pe MAICA  DOMNULUI  ocrotindu-şi puii (sufletele ),precum o cloşcă. Vedeam precum nisipul Mării ,mulţime infinită de capuri de oameni vii, toate aliniate, niciunul mai sus, sau mai jos. Dar undeva, sub Aripa Dreaptă a MAICII  DOMNULUI, chiar sub braţ, s-a ridicat un cap cu părul alb ,frumos aranjat, care apoi,a întors privirea spre mine. Era mătuşica mea Ana, care a murit la 92 ani, iar aici arăta ca la 40, şi care era uimitor de fericita.
Mătusica mea, o viaţă întreaga s-a rugat MAICII  DOMNULUI , si i-a adus Slava si LAUDA ,precum şi Închinare. Se ruga fireste şi Lui Dumnezeu ! Dar Maica  Domnului era Ocrotitoarea ei. Aşa simţea în suflet. Şi asa a fost ! Pentru că după ce s-a spovedit , a şi primit Sfanta şi Dumnezeiasca Împărtăşanie, venise Preotul acasa, iar mătusica mea a vrut sa doarma putin, si apoi să mânânce.
Am fost de acord si a adormit, dar nu s-a mai trezit ! Fara chinuri, fara dureri, fara vreo suferinta cat de mica ! A adormit pentru vesnicie ,cu Sfanta Impărtăşanie în gura şi în suflet. 
Iar înmormântarea mătuşii mele, a fost chiar de 9 septembrie, la Sfanta Sarbatoare a Sfintilor si Dreptilor Părinţi Dumnezeiesti Ioachim şi Ana, Părinţii Maicii  Domnului.
Si ceea ce a fost mai uimitor, a fost faptul ca ,eu i-am prezis sfarşitul mătuşii mele.
Se terminase Sfantul Post al Adormirii MAICII DOMNULUI, la 15 august. Si i-am dat sa mânănce de dulce, dar ea nu a vrut. A zis ca vrea sa posteasca până pe 8 septembrie ,cand este NASTEREA MAICII DOMNULUI. 
Eu nu am fost de acord pentru ca, era tare slabita, si am ridicat tonul la ea , ceea ce eu nu am facut niciodata cu ea ,spunându-i : ai să mori până atunci, daca nu vrei sa mananci ca sa te mai intaresti. Ea s-a întristat pe moment, dar eu i-am respectat dorinţa sufletului ei, si i-am dat in continuare mâncare de post. Iar pe 6 septembrie ,inainte cu 2 zile de NASTEREA  MAICII DOMNULUI, mătuşica mea a adormit extrem de linistita si de fericita. Cum a spus Preotul la înmormântarea ei, asta este cu adevărat moarte crestineasca ! Sa te culci cu Sfanta Impărtasanie in gura ,si sa adormi Întru Vesnicie. 
Iar la 40 de zile, era fericita in Ceruri sub Aripa Dreaptă a MAICII  LUI DUMNEZEU, pe care a iubit-O negrait de tare. 
Fratilor, să ne învrednicim si noi ca sa putem sta întru Vesnicie sub Aripile MAICII DOMNULUI.
Nu este greu !
CREDINŢA noastra,trebuie sa fie de neclintit in inima noastra si in sufletul nostru, şi sa implinim Poruncile Domnului !
Dacă vom face aşa, nu avem a ce ne teme, nici în viaţa aceasta şi nici în cea vesnică !
 O  DOVADA  VIE , a MINUNILOR  MAICII DOMNULUI, este si ICOANA  SFANTA  de mai jos.
 Chipul  Maicii  Domnului şi al Pruncului Iisus  Hristos , nu sunt pictate de mână omeneasca !

Cea mai cunoscută icoană a comunităţii româneşti de la Athos

Icoana Maicii Domnului Prodromiţa, cunoscută şi sub numele de „Icoana nefăcută de mână omenească“, este odorul comunităţii româneşti de la Muntele Athos. Imediat ce a sosit aici, acum 150 de ani, a vindecat un frate paralizat de la schitul românesc. Tot istoria prodromită scoate în evidenţă faptul că icoana îşi schimbă trăsăturile feţei după teritoriul unde se află.
- See more at: http://www.obiectiv.info/incredibil-icoana-minune-din-romania-pictata-de-iisus_49342.html?utm_source=RTV&utm_medium=FB&utm_campaign=FB-Post#sthash.QxPrHanH.dpuf
INCREDIBIL! ICOANA MINUNE din ROMÂNIA pictată de Iisus - See more at: http://www.obiectiv.info/incredibil-icoana-minune-din-romania-pictata-de-iisus_49342.html?utm_source=RTV&utm_medium=FB&utm_campaign=FB-Post#sthash.QxPrHanH.dpuf
                   INCREDIBIL! ICOANA MINUNE din ROMÂNIA pictată de Iisus - http://goo.gl/HXHeo         

INCREDIBIL! ICOANA MINUNE din ROMÂNIA pictată de Iisus


15 Iulie, 11:35
0


 304  0
 0
Chipuri nepictate de mâini omeneşti au apărut pe o icoană, la Iaşi, acum 150 de ani. Maica Domnului şi Pruncul Iisus s-au oferit pe Sine
- See more at: http://www.obiectiv.info/incredibil-icoana-minune-din-romania-pictata-de-iisus_49342.html?utm_source=RTV&utm_medium=FB&utm_campaign=FB-Post#sthash.QxPrHanH.dpuf
                
                                         Cu dragoste, MARIA. 

 

P.S. Aici mai jos, veti gasi uimitoare Aparitii  a MAICII  DOMNULUI !
                     

Aparitie Miraculoasa a Maicii Domnului Rosiori 2014 ...

www.youtube.com/watch?v=nDYrAjjY1TY
May 21, 2014 - Uploaded by JustFourUamnda a
Aparitie Miraculoasa a Maicii Domnului Rosiori 2014 ... Icoana Umileniei SCHITUL SF MINA ROSIORI ...

Aparitii miraculoase - YouTube

www.youtube.com/watch?v=YCFbIJ1N-sE
Apr 9, 2012 - Uploaded by Giurgiuveanul Redactia
Apariţiile nu contenesc ci se man

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu