miercuri, 16 iulie 2014

PICĂTURA DE SÂNGE , DE PE BUZELE MAICII DOMNULUI , LA MITROPOLIA IAŞI !

                                 5 Aprilie 2003 ,ora 14,30 !

Astăzi am avut un examen la facultate,la Iaşi. Am scăpat de el şi am  venit la Mitropolia Iasi ,unde se află şi RACLA SFÂNTĂ, cu Sfintele Moaşte a  Sfintei Cuvioase Parascheva !
Am stat la rând ca toată lumea, am ajuns lângă Sfintele Moaşte şi m-am închinat lor, le-am sărutat şi apoi am cerut voie ca să merg pe solee, la Sfintele Icoane de lăngă Uşile Sfinte, ca să mă închin şi să le sărut.
Bucuroasă fiind, că pot să trec de lanţul de catifea care blochează accesul spre Sfintele Uşi  , îl ridic si ma strecor spre Sfintele Icoane.
Merg spre dreapta Sfintelor Uşi, îngenunchez în faţa Sfintelor Icoane, mă rog cu lacrimi fierbinţi, la Mântuitorul şi la ceilalţi Sfinţi de acolo, apoi cobor de pe solee şi ocolesc Iconostasul şi ma indrept spre stânga Sfintelor Uşi.
Aici îngenunchez în faţa Sfintei Icoane cu Pruncul Iisus în braţe şi mă rog cu lacrimi la Măicuţa Domnului. 
Aceasta este, Sfânta Icoană cu MAICA  DOMNULUI  şi PRUNCUL ,la care mă rugam. Este si astăzi în stânga Sfintelor Uşi, pe solee , sub Catapeteasmă. Se vede si în poza din interiorul Mitropoliei, care este mai jos.
                           
                               
  
 În genunchi fiind, în faţa acestei Sfinte Icoane, vorbesc cu MAICA DOMNULUI, în şoaptă. Atât cât să mă aud doar eu. Lacrimile-mi ard obrajii şi privesc cu ochii deschişi la Prea Curata Maică şi la Pruncul Iisus. Îmi descarc tot sufletul meu, şi Îi spun cât de dor mi-a fost ca să ajung din nou aici. 
MAICA DOMNULUI , prinde viaţă fratilor. Îşi mişcă pleoapele ,mă priveşte cu bucurie ca O  MAMĂ a Lui Dumnezeu, şi buzele Ei se mişcă, se întredeschid.  Îmi zâmbeşte cald şi cu Dragoste de Mamă a Lui Iisus Hristos.
Dar vaiii ! Dintre buzele Măicuţei, din gura-I  Sfântă se prelinge O  PICĂTURĂ mai mare de sânge adevărat. 
Deşi zâmbea Măicuţa, Picătura de Sânge se plimba când în stânga, când în dreapta gurii întredeschise a Măicuţei. Şi atunci Îi spun în şoaptă Măicuţei Sfinte :

           Măicuţă, dar pe buzele TALE, din gura TA, iese o picătură de sânge, care atunci când îmi zâmbesti ,se întinde pe buzele TALE.
Maica Lui Dumnezeu, îmi zâmbeşte şi mai larg, iar picătura de sânge stă pe buzele Ei, şi chiar se alungeşte atunci când îmi zâmbeşte mai larg. 
Când Maica Domnului îşi închide gura şi nu mai zâmbeste, atunci picătura de sânge rămâne ca un bob , pe buzele Ei Sfinte.
Am stat circa 7 -8 minute dragilor, m-am rugat, am plâns de bucurie, şi m-am întărit în Credinţă. Măicuţa Domnului ,înfăptui-se O Minune, când eu mă rugam Ei ,şi Prea Scump Fiului Ei şi Mântuitorului nostru, Iisus  Hristos, Fiul Lui Dumnezeu , aici la MITROPOLIA  IAŞI.  
Am mulţumit din inimă Măicuţei, şi Părintelui care mi-a dat voie să merg să mă închin, şi am ajuns acasa bucuroasa şi plina de putere sufleteasca. Chiar ca simteam in suflet, ca as putea muta şi munţii din loc.  
Dragilor, daca aveti timp şi posibilităţi materiale, mergeti din timp la CUVIOASA  PARASCHEVA, unde veti găsi şi această MARE  ŞI  SFÂNTĂ  ICOANĂ , făcătoare de MINUNI , şi dăruiţi-vă MAICII ,trup şi suflet,inimă şi cuget , şi veti vedea MINUNILE înfăptuite de MAICA  SFÂNTĂ şi nu numai.
                          Cu dragoste, Maria.                  
                                     

                                                              

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu