duminică, 20 iulie 2014

ŞI CUVÂNTUL LUI , ESTE CUVÂNTUL TĂU !

                                               19 Iulie 2003, ora 5,59 dimineaţa !


                                          UN  MESAJ  DE  LA  DUMNEZEU !


Dragii mei, sunt copleşită de toate câte traiesc. De toate câte văd si aud, acum s-au în anii din urmă.
 Iată dragii mei, vă spuneam si va spun iarasi : să nu vă îndoiti de toate câte scriu. Nu sunt de la mine, ci de la BUNUL  DUMNEZEU ! Tot ce scriu eu, este numai CUVÂNTUL  LUI  DUMNEZEU ! 
Iata dragilor ,ce spunea un glas care răsuna de peste tot :

                       "Printre planurile  tale secrete...."!

Clipă în care dragii mei, am în faţa ochilor închişi, O  CARTE  mare, pe o măsuţă !
Cartea avea copertile rosii, şi era închisă.
Din senin, se face un curent si văd cum se deschide mai întâi coperta Cărtii, singura se deschide coperta, ca urmare a curentului ce era numai deasupra Cărtii. Apoi fratilor, acelasi curent rece, da paginile una după alta, si se opreste la pagina   355 !
 Acest numar  355 , a iesit din fila Cărtii şi plutea  
                                                             deasupra ei. 
Şi aud un glas din Cer, care cânta aşa :

                      "Şi Cuvântul , Lui Dumnezeu  Tatăl !
 Apoi aud dragilor, cum GLASUL continua, dar nu cântat ,ci vorbit:
                                   Şi Cuvântul Lui, este Cuvântul Tău !
                  Şi Cuvântul Tău , este Cuvântul  Lui "!

După care, glasul se pierde ca un ecou prelungit.
Credeţi-mă dragii mei, că m-am cutremurat la propriu, găsind acum in caietul din iulie 2003, aceste nepreţuite Cuvinte ale Lui Dumnezeu.
As dori sa va spun că, eu nu vreau nimic de la voi, cititorii Blogului meu ! Nu vă impun absolut nimic ! Ci doar vă rog din suflet, să aprofundaţi toate câte scriu, şi sunt sigura că DUMNEZEU, vă va ajuta ca să cunoasteţi că ,tot ce eu scriu, este numai al Său Cuvânt. 
 DUMNEZEU, mi-a încredinţat mie roabei SALE şi păcătoasei de mine, cu adevărat CUVÂNTUL  SĂU, chiar daca multi dintre semenii nostri, fie ei mireni, oameni mândri de ştiinţa lor, Preoţi, şi multe alte categorii sociale ,nu  numai că nu-l recunosc, dar îl şi ponegresc.   
Din toate câte scriu fratilor, luaţi numai ce simţiţi în suflet, că vă este de folos , si că vă apropie de DUMNEZEU şi de MĂICUŢA  DOMNULUI. 
                                                     Cu dragoste, Maria. 
                    

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu