duminică, 9 martie 2014

AVIONUL DISPĂRUT CU 239 PERSOANE LA BORD, A EXPLODAT ÎN AER ???










                      Dragii mei, 
 M-a impresionat enorm ceea ce s-a întâmplat cu
AVIONUL  DISPĂRUT ,deasupra VIETNAMULUI,
in urmă cu două zile, ce avea la bord 239 persoane.
Cred ca articolul din 8 martie 2014, cu titlul 
O  LUMÂNARE  APRINSĂ  ŞI  UN  CER  DE  FOC,
PE CERUL  NOPTII,
are mare legătură cu AVIONUL  DISPĂRUT !
Citiţi articolul de mai jos, publicat de mine ,sâmbătă
8 martie, dar tragedia am văzut-o in noaptea de 
7 martie 2014 ,ora 0,55 !
LUMÂNAREA  APRINSĂ  ,pe CERUL NOPTII
era pentru sufletele din spatele LUMÂNĂRII,
adică a exploziei pe care o vedeam ,si pe care
am descris-o ca fiind foc si fum negru !
E adevărat, nu am văzut avion, căci explodase in aer, dar
am văzut LUMÂNAREA  APRINSĂ şi CERUL  DE FOC cu 
fum negru dens ! Am scris ca flacăra LUMÂNĂRII
era îngradită de foc roşu sub formă de inimă!
Deci, câte inimi au ars in acea explozie ???
Citiţi dragilor, si comparaţi şi ora cand a dispărut
AVIONUL de pe radare, cu ora cand eu am vazut ,
pe CERUL nopţii, explozia si LUMÂNAREA  APRINSĂ.
Şi voiam sa scriu aici ca ,toate acestea au legătură strânsă
cu AVIONUL DISPĂRUT.
Dar un glas imi spune aşa :

"ARE  LEGĂTURĂ  DIRECTĂ , CU  AVIONUL
                            DISPĂRUT "!

Iată inca o dovada că...atunci cand scriu, totul 
este vegheat de sus !

Elementele descrise de mine :
CERUL  DE  FOC, FUMUL  NEGRU, si LUMÂNAREA  
APRINSĂ din ceară galbenă, cu flacără galbenă,
precum si focul sub formă de inimă, ce îngrădea 
flacara galbena a lumânării. 
INIMA  DE  FOC, ce îngrădea flacăra lumânării
de ceară, reprezintă  INIMILE celor care au ars
în EXPLOZIA  AVIONULUI !
Din acest motiv, DUMNEZEU mi-a arătat flacara 
rosie de foc, sub formă de inimă, care a îngradit
flacara lumânării, in spatele căreia, vedeam 
EXPLOZIA ! CERUL  DE  FOC SI FUMUL NEGRU.
CITIŢI şi comparaţi !!!
Să lăsăm o lacrimă să cadă si să aprindem si noi
in inimile si sufletele noastre,  O LUMÂNARE , pentru
cei care au pierit in foc !!!
  Astept cu nerăbdare si părerile voastre !
               Cu dragoste, MARIA.

sâmbătă, 8 martie 2014


UN CER DE FOC ŞI O LUMÂNARE APRINSĂ , ÎNCONJURATĂ DE FOC PE CERUL DE NOAPTE !

                             7 - 8 Martie 2014, ora 0,55 !

                                       Dragii mei, 

În timp ce scriam aici pe Blog, ochii mi se închid fără voia mea, şi astfel văd cu ei închişi ,un Cer de noapte întunecată spre nord, şi pe acest Cer , foarte  aproape de Pământ ,a apărut O LUMÂNARE  mare aprinsă !
Lumânarea era galbenă din ceară, şi avea  O  FLACĂRĂ ,galbenă  ca de soare ,şi care flacără era îngrădită de o altă flacără roşie, sub formă de inimă ! 
Dincolo de LUMÂNAREA  de pe CER, în spatele ei, Cerul nopţii  era luminat de foc  şi fum negru !
Cerul nopţii, dincolo de lumânarea  aprinsă arăta , precum cărbunii  aprinşi în sobă !
Dragii mei, nici nu vreau să mă gândesc la vecinii  nostri URSS, care oricând pot apăsa de un buton si sa dea un semnal de începere a războiului !
Căci, în partea  dinspre ei, a apărut  LUMÂNAREA  APRINSĂ, îngrădită cu flacără de foc roşu si cu Cerul din spatele LUMÂNĂRII  ca de foc si fum negru.
Mă înfior la propriu când văd câtă armată se află la vecinii  nostri, câtă muniţie  de război.....! Aceasta  este cu adevărat înfiorător, şi nu Cutremurul despre care se vorbeste ca va avea loc anul acesta în ROMÂNIA. Nu va avea loc niciun CUTREMUR DEVASTATOR în ROMÂNIA.
Cutremurul care ne va cutremura, este URSS-ul şi tot ce se întâmplă în CRIMEEA şi-n UCRAINA !
Acesta este din nefericire...UN  POSIBIL  CUTREMUR , care va zgudui  întreaga LUME !!!
Să ne rugăm cu toţii dragilor, pentru noi si pentru PACEA  LUMII  acesteia,
                                       Cu dragoste, Maria.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu