luni, 1 aprilie 2013

REZIST OARE, INGROPARII TALE, DOAMNE, IISUSE HRISTOASE ?

Zri de zi, de noiembrie 2011 ! Doemeam si brusc, ma trezeste UN GLAS, care  spune cu dragoste infinita, asa:
                            "MARIRE TIE ! MARIRE TIE ! SI INCHINANDU-NE DOMNULUI, SA MULTUMIM ,LUI DUMNEZEU !"
                             "DE TINE, DE LACRIMI FIERBINTI ! CEI, CE AU LUAT, DUHUL PAINII, SI DUHUL BLANDETII, SI TE-AU RASTIGNIT "! (clipa in care ,aud GLAS, care plange, cu durere, si striga) :
                                "DUMNEZEUL MEU ! DUMNEZEUL MEU ! DUMNEZEUL MEU !
                                 "REZIST OARE, INGROPARII TALE, DOAMNE ,IISUSE HRISTOASE?"
(si GLASUL, continua sa planga si sa spuna):
                                 "DULCIUL MEU, ATHOS ! DULCIUL MEU ATHOS !  CACI, CU ADEVARAT, ESTE SLUJBA LUI DUMNEZEU ! TATALUI SI FIULUI SI SFANTULUI DUH, INTRU FIUL , LUI DUMNEZEU ".
Si iarasi :
                                    "AUZI, MOARTEA UNUIA , DINTRE POPORUL TAU!
                                     SI BINECUVINTEAZA, MOSTENIREA TA "!


Fratilor ! Cu adevarat, FIUL LUI DUMNEZEU, S-A JERTFIT, pentru pacatele noastre. Iar noi, cum IL RASPLATIM ? RASTIGNINDU-L din nou si din nou, cu pacatele noastre; cu ura dintre noi, cu neimplinirea PORUNCILOR LUI DUMNEZEU!
                            ASA, MERITA IISUS ,FIUL LUI DUMNEZEU, SI-AL PREA CURATEI FECIOARA MARIA? Dumnezeu, ne daruieste DRAGOSTE INFINITA. Noi , ce-I DARUIM?
OTET SI FIERE, BATAI CU BICIUL SI COROANA DE SPINI, PE CAPUL SAU SFANT!
Apoi, IL PIRONIM ,pe SFANTA CRUCE, negand, ca ar fi ,FIUL LUI DUMNEZEU.
Toate, despre cate eu scriu, ar trebui sa va convinga, ca DUMNEZEU  EXISTA, ca ne iubeste si voieste, sa ne smerim, si sa-I cerem iertare, pentru toate cate am gresit.!
                                   Cu dragoste, cu smerenie si cu multa pretuire,
                                                                                                        Maria.
                                   
                             

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu