joi, 4 aprilie 2013

MILUIESTE-MA PE MINE, PUTEREA DE A SCHIMBA, LUCRURILE !

Noapte de 26 noiembrie, 2011. Ma aflu in camera mea, si este aproape, miezul noptii. Ma rog, cu lacrimi, la BUNUL DUMNEZEU, si brusc, mi-aud propriul GLAS, care spunea asa:
                                "MILUIESTE-MA ,PE MINE, PUTEREA DE A SCHIMBA LUCRURILE "!
                                  DOAMNE ! AUZI RUGACIUNEA MEA, SI NE MILUIESTE !
                                 INTRE PARTI, PARTI-O  NEAMULUI "!
Si imediat, tresar foarte tare, si-mi reiau RUGACIUNEA, de unde ramasesem.Iar acum, dragilor, dupa cum vedeti, chiar, impart NEAMULUI OMENESC, DARUL ,primit de la BUNUL DUMNEZEU SI de la MAICA DOMNULUI, prin tot ceea ce scriu, si prin RUGACIUNILE mele, pentru toata LUMEA, de pe Pamant.
Un alt GLAS, canta tare asa:
                              "NOI , CUPRINSI DE-O VIATA, NOI SI LUMEA TOATA"!
                                HAI , DUHULE SFINTE ! HAI DUHULE SFINTE, TREIMEA ,CEA FARA DE MOARTE "!
Dragii mei,sa chemam si noi, DUHUL PREA SFANT, AL LUI DUMNEZEU, ca sa ne mantuiasca si sa ne daruiasca, pace si liniste sufleteasca"
                            Cu pretuire si dragoste, Maria.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu