vineri, 1 iulie 2022

"POCĂIŢI-VĂ !!! CĂ S -A APROPIAT ÎMPĂRĂŢIA CERURILOR !"


.

.

Dragii mei,

În aceasta seara,in timp ce scriam aici pe BLOG, aud un glas care spune asa:
"Pomenirea Dacilor ! 
Care alegi pe Crestini de Ortodocsi !
Si atunci va veni VEACUL, ce va sa fie !"
Dragii mei, iata un MESAJ ce ne pune pe ganduri,nu-i asa?
Dar,asa trebuie sa fie,asa trebuie sa se intample.
Am putea spune dragilor, ca a inceput deja Cernerea!
Vremea cernerii este însuși timpul pe care îl avem de trăit în lume, pregătindu-ne pentru secerișul ce poate veni oricând. În fața unor reguli sanitare impuse cu și fără discernământ, blândețea și pacea sufletească sunt reacțiile cuvenite. Le putem dobândi și păstra numai prin Hristos.
Dar sa ne amintim si de acest articol:

VINE CERNEREA PĂMÂNTULUI !!!

 DUMNEZEU VA CERNE PĂMÂNTUL !!!

                            
 "DUMNEZEU  VA  CERNE  PĂMÂNTUL  de : Orz de neghină !

"POCĂIŢI-VĂ !!!
 CĂ  S -A  APROPIAT  ÎMPĂRĂŢIA  CERURILOR !"

                                 Image result for SFANTA TREIME IMAGINI..    Image result for SFANTA TREIME IMAGINI..

 25 Februarie 2017 ,ora 8,38 dimineaţa !

                  Frati Crestini,

Rugamintea mea pentru voi toti, este ca sa va intoarceti la DUMNEZEU si la MĂICUŢA DOMNULUI cât mai curând!
Din Postarile pe care le veti citi pe parcursul zilei de astăzi,veti intelege că, VENIREA  LUI IISUS HRISTOS este foarte aproape.
Trebuie sa fim pregatiti sufleteste si trupeste pentru toate cele câte urmeaza a avea loc, în Romania Duhului Sfant.
După cum vedeti si exprimarea mea de astazi la inceput de articol, a fost cu : Frati Crestini!
Deci,Frati Crestini, haideti sa ne împăcăm cu Dumnezeu, haideti sa devenim mai buni chiar din acest moment, haideti sa implinim PORUNCILE LUI DUMNEZEU ,nu din frica iadului,ci din dragoste pentru Divinitate.
Este mult mai usor sa devenim cei care ne-am imbracat in Lumina Lui Hristos cand am primit Sfantul Botez, si mult mai greu pentru suflet, ca sa traim cu ură si ranchiună clipă de clipă,pentru a face rău celuilalt de langa noi, Aproapelui nostru,dusmanului nostru.
Atunci cand suntem împăcati cu toata lumea, dormim linistiti si suntem plini de optimism. Dar cand suntem mâniosi si vrem raul dusmanului nostru,Aproapelui nostru, somnul nostru este un adevarat cosmar toata viata,iar pacea sufletului este spulberata de cumplitul diavol ,care răcneste si urlă din toate mădularele sale hidoase,si ne impinge la ură si la păcat,soptindu-ne la ureche că mai avem timp de pocainţă. 

NU  MAI ESTE  TIMP,FRATILOR !!!

Iata ce spunea un glas astazi dimineata, cand eu mai stateam inca in pat,asa ca sâmbata:

               "Şi vine CERNEREA !!!

               CERNEREA  PĂMÂNTULUI !!!
              Dumnezeu va cerne Pământul de orz -neghină !"
După cum vedem dragilor, glasul divin si trist tare de tot,  nu a grait ca va alege grîul de neghină !
Ci a grait asa: 
                     Dumnezeu va cerne Pământul de orz -neghină !"
                                    Frati Crestini, 

Rolul meu pe acest Pămant,este acela de a scrie GRAIUL  DUHULUI SFÂNT asa cum imi este adus de Sus,
fara nicio modificare,fara nicio spoire,fără învelis din foiţă de aur pentru a arata frumos si sa dea bine la Lumea intreaga,sau ,să le adaptez după vremurile si vremile de azi,pentru a fi in ton cu lumea dea azi!
NU fratilor! De-ar fi sa platesc cu propria-mi viaţă ceea ce eu scriu aici, voi fi fericita s-o fac,stiind că,nu m-am abatut de la CUVANTUL LUI DUMNEZEU ,ci dimpotrivă,am primit cu stoicism toate câte mi-au fost si-mi sunt aruncate în faţă de Semenii mei, si nu am cedat răutătilor lor.
Datoria mea în faţa PREA SFINTEI TREIMI si a MAICII LUI DUMNEZEU,este aceea de a vă uni pe toti intr-o Credinţă ,si-ntr-un singur DUH, si anume: 
            DUHUL  LUI DUMNEZEU,si-n IUBIREA MAICII PREA CURATEI  FECIOARE MARIA,Cărora Li se cuvine toata cinstea ,slava si închinarea,Amin!
                                 Cu dragoste,Maria.

3 comentarii:

  1. Ce părere aveți despre religiile protestante ? Baptiști Aventisiti Penticostali etc

    RăspundețiȘtergere
  2. Fiecare da socoteală
    Singuri ne alegem cum să trăim
    Nu judecam pe nimeni,noi trebuie să păstrăm credința strămoșească,
    Ortodoxă 🙏🙏

    RăspundețiȘtergere
  3. pocainta presupune cainta de faptele savarsite si intoarcere din necredinta la credinta-nimeni nu este sigur ca va avea mantuire dincolo indiferent cat s-a straduit pe pamant - chiar si cei impartasiti

    RăspundețiȘtergere