vineri, 22 iulie 2022

VIN PLOILE TORENTIALE SI VREMEA RECE CU VANT PUTERNIC !

                                           22 Iulie 2022,ora 6,32 !


                                              Dragii mei, 


In aceasta dimineata, treaza fiind si stand inca in pat , dar cu ochii inchisi, vad inspre Sud cum ploua torential, iar vantul a inceput sa bata intens.

Oamenii umblau zgribuliti si cu umbrelele deasupra capului,iar pasii lor erau dusi prin baltile de pe strazi.
.

Dragii mei, dupa atata  canicula,o sa vedeti ca vor vine si ploile mult asteptate si racoarea dupa care plangem in inima si-n sufletul nostru.
Sa ne rugam dragilor, pentru ca Bunul Dumnezeu si Maicuta Domnului sa ne daruiasca ploi curate si la buna vreme, si sa nu uitam dragii mei, ca sa multumim Domnului si Dumnezeului nostru al tuturor,pentru faptul ca traim si-i avem pe cei dragi langa noi.
Cu dragoste,Maria.

5 comentarii:

  1. Sa va indura Sfantutul Ilie macar dupa calindaru vechi sa aduca ploaie.Am fost ieri la fantana di capu satului.Am scos vreo optzaci de galeti de apa de dimineata si pana sara o fost la loc.Inca_i bine la noi.Sa multumim bunului Dumnezau.Pa,pa.

    RăspundețiȘtergere
  2. Cei care aveti fantani,sa le curatati dragii mei,sa aruncati un zdrob de sare,unu de var si un pic de apa sfintita si sa multumiti bunului Dumnezau ca va aduce apa in fantani.Si mai ales in fantanitele sufletelor voastre.Pa,pa,va iubesc pe toti,romanasii mei.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ploaia e buna chiar si mai tirziu pentru refacerea rezervei din sol altfel se usuca si polmii si padurea-craciun.

    RăspundețiȘtergere
  4. Tara împărțită!? Parjolul si vijeliile pun stăpânire pe teritorii intinse

    RăspundețiȘtergere
  5. Doamne Ajuta doamna Maria
    Doamne să aducă Bunul Dumnezeu un pic de ploaie,macar la animale și vietățile toate,noi să-i mulțumim Domnului 🙏🙏

    RăspundețiȘtergere