luni, 10 august 2020

SA CHEMAM PE MAICA LUI DUMNEZEU,IN AJUTORUL NOSTRU !


                Noapte de 9 - 10 August 2020,ora 3,33 !

                              Dragii mei,

In aceasta noapte dragilor,chiar daca dormeam, m-a trezit o lumina alba si stralucitoare foarte,lumina ce-mi arata un Cer de noapte albastra,iar in aer,foarte aproape de patul meu ,vad o Sfanta Icoana cu Maica Domnului cu Pruncul Iisus in brate.
                      Despre Maica Domnului – Cuviosul Siluan Athonitl | Ortodoxia.
                                                           🙏 mâini unite - Emoji Înțeles.
O forta nevazuta pune la baza Sfintei Icoane,si chiar sprijinite de Icoana ,doua maini care se roaga.
Mainile se rugau la Prea Sfanta Nascatoare de Dumnezeu cu Pruncul Iisus in brate.
Dragii mei, sa ne rugam si noi la Prea Curata Fecioara Maria cu Pruncul Iisus in brate, ca sa ne ocroteasca cu mila si cu iubirea Sa de oameni,si sa-L roage pe Fiul Său si pe Mantuitorul nostru Iisus Hristos , ca sa ne ierte toate pacatele si sa ne arate Calea spre mantuirea sufletului.
                             Cu dragoste,Maria.
                      

8 comentarii:

  1. Aşa este doamna Maria,cāci fecioarei Maria trebuie sā ne rugām şu domnului nostru Iisus Hristos.

    RăspundețiȘtergere
  2. Aşa este doamna Maria,cāci fecioarei Maria şi domnului Iisus Hristos trebuie sā ne rugām.

    RăspundețiȘtergere
  3. AtotMilostiva, Stapana mea, PreaSfanta Nascatoare de Dumnezeu Fecioara, Maica Domnului, Singura si Neindoielnica mea Nadejde, nu te scarbi de mine, nu ma departa, nu ma parasi, apara ma, mijloceste, auzi ma, vezi ma, Stapana, ajuta ma, iarta ma, iarta ma, Precista
    Dictata lui Molotov de catre Sfantul Serafim de Sarov

    RăspundețiȘtergere
  4. EU am auzit azi dimineață o voce ,care imi spunea asa: "Incepe prăpădul peste Romania, acum începe "
    M-am trezit brusc si in gând mi-a venit dictatura medicală,nu stiu de ce....

    RăspundețiȘtergere
  5. Uleiul bunului samarinean. Reteta de la Mama Fecioara.Ulei esential de scortisoara, cuisoare, lamaie, rozmarin si eucalipt. La o parte din acestea toate se adauga cinci parti de ulei de care aveti. Se aplica pe lobii urechilor, pe partile gatului si pe incheieturile mainilor. O rugaciune de multumire catre Mama Fecioara desavarseste totul. Serb Ilie- Sorinel. Sa aveti parte de imunitate. Marioara surioara, multumesc frumos. Va iubesc pe toti cei care o urmati pe Mama Fecioara. Pa, pa.

    RăspundețiȘtergere
  6. Aşa este d-na Maria,maicii Domnului şi domnului Ii

    sus Hristos sā ne rugām.

    RăspundețiȘtergere
  7. Adevarat doamna Maria cata bunătate si mila are Măicuță Domnului fata de noi oamenii numai sa o rugam in toate durerile si și cerințele noastre.
    Am multe minuni facute de Maica Domnului la rugăciuni.
    Cel mai bine intelege suferințele oamenilor
    Doamne Ajuta Maicuta Domnului tuturor celor ce te lauda si se roagă tie,Fecioara Preacurata. Cu mult drag tuturor

    RăspundețiȘtergere
  8. fara rugaciunile cu lacrimi ale MAICII DOMNULUI eram pierduti demult-pt ca DUMNEZEU NU ESTE RAZBUNATOR ci a lasat pe vrajmas sa-si aleaga victimele dintre cei fara de lege-are si el libertate acum ca niciodata

    RăspundețiȘtergere