miercuri, 1 iulie 2020

URMEAZA "VIRUSUL" LIBERTATII ! PANDEMIA ACEASTA VA DISPAREA, ASA PRECUM A APĂRUT !


                             Binecuvantata esti tu intre femei, Maica lui Dumnezeu ....

                                                   1 Iulie 2020,ora 22,22 !

                                  Dragii mei,

În aceasta seara,in timp ce scriam aici pe Blog, vad deasupra mea de parca as mai fi avut inca un ochi in crestet,vad un Cer de noapte albastra,iar sub Cer,in aer, scris cu alb stralucitor,vedeam scrise mai multe strofe a unei Poezii divine.
Din mijlocul strofelor, se desprind aceste cuvinte:
         "Şi eu vă las voua,Virusul Libertatii !"
Iar ceea ce vedeam scris fratilor,un glas le -a grait intocmai:
             "Şi eu vă las voua,Virusul Libertatii !"
Prieteni dragi,sa nadajduim ca acest vers este spre binele omenirii, si ca pandemia aceasta va disparea asa precum a apărut.
Asa sa fie fratilor! Sa ne bucuram de virusul Libertatii,sa ne bucuram de virusul iubirii de semeni,sa ne bucuram de virusul iubirii de Hristos si de Maica Lui Dumnezeu,Carora Li se cuvine toata cinstea,slava si inchinarea,Amin!
                              Cu dragoste,Maria.
P.S.
 Prieteni dragi,
Se pare ca ESCROCII au ramas fara fonduri !
Am primit acuzatii grave de la unii cititori ,precum ca,as avea deschise CONTURI bancare in euro in strainatate ,dar si in lei.
Acesti escroci cer bani in numele meu,vand tot felul obiecte,amulete,globuri,cruciulite,lumanari,fac preziceri in numele meu si cer bani multi pentru asta.
Va rog din toata inima,nu dati curs acestor cereri false.Nu-mi apartin! Eu nu am conturi bancare in strainatate,nu am conturi deschise nici in Romania,inafara celui de pensionar.Va rog mult,nu trimiteti bani si nici nu cumparati tot felul de lucruri de la escroci !!!Eu vand doar cele 3 volume ale ADEVARULUI DUHULUI SFANT!!!
Nu va lasati pacaliti!!! 
Eu am un singur numar de telefon public pe care,il stiti deja.
Acesta este: 0747226236 !
Daca sunteti sunati de pe oricare alt numar in numele meu,sa stiiti ca este o escrocherie!
Anuntati POLITIA si PARCHETUL imediat ce intalniti astfel de situatii; sunt conturi false si pagini de socilaizare false.
Acestea sunt singurele mele pagini mele de socializare:
Blogul- DUMNEZEU EXISTA -MARTURII,pagina oficiala de facebook:https://www.facebook.com/maria.ghiorghiu,precum si pagina de facebook cu like-uri:Dumnezeu exista -Marturii
Insist dragii mei:
Nu cumparati nimic in numele meu,inafara de CARTILE mele si nici nu depuneti bani in numele meu pe conturile de socializare !!!
Singurul meu nr. de telefon public este:0747226236!!!
Pentru DONATII care sa ma ajute la Editarea CARTILOR,ma sunati dragii mei, la acest numar :0747226236 ! Nu am alt numar de telefon!!! Daca primiti un apel de pe oricare alt numar  de telefon,inafara de acesta de mai sus,sa stiti ca este fals,este al escrocilor !
Nu mai depuneti bani in CONT sau in CONTURI! Sunt false CONTURILE,sunt ale escrocilor!Eu am numai Contul de pensionar,pe care deja il stiti din alte postari. Dar,pentru a evita orice discutie si pentru a anihila actiunile escrocilor,nu voi mai publica Contul,ci doar vă voi ruga ca sa ma sunati personal la 0747226236,atunci cand doriti sa faceti o Donatie pentru editarea Cartilor ADEVARUL DUHULUI SFANT, sau pur si simplu pentru a va ajuta cu sfaturi  pentru care nu am cerut si nu voi cere niciodata bani ! Nu sunati pe alte numere de telefon care va percep bani ca sa va spuna viitorul. Eu nu sunt nici prezicatoare,nici ghicitoare, eu nu fac previziuni in acest sens.Eu sunt un om obisnuit cu frica de Dumnezeu,care,a primit PORUNCA de la IISUS HRISTOS ca sa fac cunoscut al Său Cuvant ! 
Scriu de ani de zile despre DUMNEZEU si MAICA DOMNULUI,despre DIVINITATE si despre ce urmeaza a se intampla in Lumea toata.
Va rog din Suflet,nu cumparati nimic in numele meu!!! Eu vand doar CARTILE ADEVARULUI DUHULUI SFANT! 
Toate cate vi se ofera spre vanzare -cumparare in numele meu,sunt escrocherii !
Cu dragoste si cu pretuire,Maria Ghiorghiu-tel.0747226236 !

                              Va multumesc !!!

    Dragilor,
 Am redus pretul CARTILOR, pentru ca 
fiecare dintre voi sa poata cumpara orice 
volum doreste,iar eu sa pot strange 
banutii pentru urmatoarele doua volume 
pe care urmeaza ca sa le editez.
Iata linkul cu site-ul pe care puteti comanda CARTILE 
ADEVARULUI DUHULUI SFANT:

Adevarul Duhului Sfant 







Adevarul Duhului Sfant Vol 1= 20 lei,
Adevarul Duhului Sfant vol 2 = 20 lei 
Adevarul Duhului Sfant -Viata Extraterestra vol 3 =10 lei.

                 20 Lei                  20 Lei           10 lei

Viata Extraterestra  Adevarul Duhului Sfant Vol 1  .Adevarul Duhului Sfant Vol 2
                                                                                                                      
La SALA DALLES -ANTICARIAT am lasat cateva CARTI din toate cele 3 volume.
DONATORII sunt rugati sa sune  la 0747226236 si vor primi toate CARTILE absolut GRATUIT !
Cititorii si doritorii pot suna tot la cest numar pentru a ne da toate datele,ca sa le trimitem CARTILE dorite prin posta sau fan curier.
Si totusi ,daca nu ati reusit sa ajungeti la LANSAREA din 11 - 12 august 2018,puteti merge ca sa va procurati CARTILE dorite de la ANTICARIAT.
De asemenea,ma puteti suna la 0747226236,pentru COMANDA CARTI sau pentru DONATII pentru urmatoarele CARTI .
Acesta este singurul meu Cont :

Cod IBAN :

Cont Raiffesein Bank:

RO71 RZBR 0000 0600 1504 7307 

Îmi puteti scrie si in privat pe Facebook : Maria Ghiorghiu.ro si pe maill : mariatecuci61@yahoo.com.
Va multumesc din inima !
Cu dragoste,cu iubire si cu aleasa recunostinta pentru voi toti cititorii Blogului DUMNEZEU EXISTA -MARTURII ,dar si pentru toti Prietenii de pe FACEBOOK si nu numai,Maria Ghiorghiu. 



                 

30 de comentarii:

  1. Libertatea se obtine si se pastreaza doar prin lupta continua a tuturora,nu ca la noi unde doar unii lupta si alti vor sa o primeasca ca un cadou gratit in dar.
    La intrarea in New York din port scrie ''Libertatea nu e de gratis',iar americanii stiu sa o pretuiasca,19 state au renuntat mai nou la masurile de alerta contra coronavirusului pentru ca li s-a parut ca incalca Drepturile Constitutionale,cea ce nu e cazul la ''Dictatura noastra'anterioara coronavirusului post comunista si pro-nazista prin seful ei.-craciun

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce spui Franț? Si zici ca tu lupti? Te spetesti cu lupta pe internet. Romanii se fac ca muncesc, Dumnezeu se retrage din lume...Nu încap doua sabii in aceeasi teaca. Tu esti unul dintre cei cu un ochi la faina si altul la slanina. Cred ca ai facut gaura in scau cu atata " si dă-i, si luptă!".

      Ștergere
    2. craciune, tot nu te astamperi cu gogomaniile?

      Ștergere
  2. Libertatea este gratis, ca liberul arbitru este de la Dumnezeu. Liber arbitru nu au nici ingerii de lumina si nici ingerii cazuti. Iar ingerii cazuti de aia au cazut, ca l-au urmat pe cel ce a vrut sa faca ce vrea venind cu pretentia de a se ridica mai sus de Dumnezeu.
    Si nici Virus al libertatii, aceasta expresie este cu talc. Este o combinatie neobisnuita de cuvinte. Notiunea de virus al libertatii nu exista, iar constiinta ia totul cum e. Eu cred ca Dumnezeu ne dezvaluie planurile insidioase ale celor ce vor sa-si clafeasca existenta folisind energia liberului arbitru al omului. Atunci cand atingi liberul arbitru al omului atunci omul se tulbura. Se urmareste decaderea omului la scara planetara. E ceva dincolo ce eu pot explica...Dar sa ne ajute Bunul Dumnezeu sa fie asa cum zice Maria. Sa fim liber de aceste restrictii ale pandemiei, restrictii exagerate la noi la romani. Dumnezeu sa ne ierte si sa ne ajute.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. S-o crezi tu! Cati sunt proprii lor stapani?

      Ștergere
  3. Craciune tata, vine pas cu pas vaccinarea obligatorie!!! Daca eu si dumneata nu vrem, toti ceilalti din turma de fricosi o sa ne oblige. Adio libertate!!! Pa.pa.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Democratie inseamna Dictatura Majoritatii. Cand ajunge sa hotareasca o minoritate e totalitarism. Exemple de regimuri totalitare: comunism, nazism, fascism.
      Si tu ai facut o serie de vacinuri in copilarie. Fara sa fi intrebat! Ti-a fost frica atunci? Fara vacinuri lumea ar fi murit pe capete.
      Si doar ca o parere personala. Nu se va ajunge la vacinarea obligatorie.
      - Bizantinum -

      Ștergere
    2. Lasa-ne,nu ne mai instrui cum vrei tu

      Ștergere
  4. Marioara surioara, pai baga toata poezia, ca asteptam ca fetele mari dornice de mai mai multa cunoastere. Ori face parte din rekomandarile grupului strategic un pui mic a marelui peste prajit omsuladulat de marele kwj
    . mai vedem relaxare cu ochiul cunoasterii ca o inceput campania de strangere, constrangere, de amenzi pe litoral. Vacanta mare w- am pregathit dhragi romani, prostii mei si ai kamarazilor mei.

    RăspundețiȘtergere
  5. Hadrian ionel hare milioane de masti skumpe pe stok pe kare urmeaza sa wa siluim sa le folositi in wakanta in kare statul meu a introdus un miliard de lei fara licitatie si in multe altele ka avem treaba mare ku voi pas ku pas.

    RăspundețiȘtergere
  6. Noi, adika statul meu, fake thot ce este posibil pentru siguranta financiara a oamenilor nostri la care voi sunteti sprijinul nostru si noi lafel, ku akordul wostru.

    RăspundețiȘtergere
  7. Mie- mi plac meditatiile impreuna ku mine, dar kare kosta, dragi romani,mai ales la mlami beace. Faceti si voi un efort si wa desteptati asa kum am pus mana pe inima ssi wam indemnat in kampania elektorala ku salutul meu masonik.

    RăspundețiȘtergere
  8. Aducetiva aminte de vorba lui. Iohan voda, kare mia ramas in cei doi neuroni disponibili pentru woi, pentru ka restul sunt pentru nemtii mei dragi la fel km ma iubesk si pe mine. Daka nu ma wreti, eu wa wreau ku toate serwiciile la picioarele mele, dar woi sunteti in okii mei, eu wa supraweghez la infinith.

    RăspundețiȘtergere
  9. Eu l- am depasit pe lenin homosifiliticul, pe stalin, alt ewreu din neamul meu, pe hitler a karui urmasa o diwinizez, pe anghela mea satanista, insa am reusit doar ku akortul wostru larg sustinut pe din dos de mass media mea pupinkurista si mai ales de rares al meu cu buze rosii.

    RăspundețiȘtergere
  10. Asociatia de revolutionari Sibiu Decembrie 1989 a trimis o scrisoare deschisa prin care cere DEMISIA lui Iohannis.
    In timp ce imobile de utilitate publica retrocedate nelegal de la stat de FDRG-ul condus de falsul ne-german dar luxemburghez Iohannis,pe motive FALSE ca au fost natonalizate de comunisti de fapt in realitate nationalizate de regele Mihai in baza armistitiului de incheiere a razboiului mondial inainte de preluarea puterii de comunisti, din Seica Mare -Sibiu au fost oficial scoase de cei improprietariti pe motive ilegale, la vinzare publica.
    Acum este mai clar de ce nu a vrut Sparanghel Voda Iohannis sa semneze legea cu TRIANONUL si sa recunoasca tratatele de pace a celor doua razboaie mondiale..

    RăspundețiȘtergere
  11. Asta da veste ! Bravo Maria si sa ne traiesti !

    Da-ne si vesti despre fetele disparute , bietii parinti sunt disperati .

    RăspundețiȘtergere
  12. Asociatia de revolutionari Sibiu Decembrie 1989 a trimis o scrisoare deschisa prin care cere DEMISIA lui Iohannis.
    In timp ce imobile de utilitate publica retrocedate nelegal de la stat de FDRG-ul condus de falsul ne-german dar luxemburghez Iohannis,pe motive FALSE ca au fost natonalizate de comunisti de fapt in realitate nationalizate de regele Mihai in baza armistitiului de incheiere a razboiului mondial inainte de preluarea puterii de comunisti, din Seica Mare -Sibiu au fost oficial scoase de cei improprietariti pe motive ilegale, la vinzare publica.
    Acum este mai clar de ce nu a vrut Sparanghel Voda Iohannis sa semneze legea cu TRIANONUL si sa recunoasca tratatele de pace a celor doua razboaie mondiale
    .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. craciune ce revolutionari au existat la sibiu? Ma faci sa rad! Ai tu ce ai cu Iohanis iar pe el il doare fix in basca!

      Ștergere
  13. Calin Georgescu vorbeste despre Pandemia Prostiei facuta pentru instaurarea fricii si renuntarea la Libertate comparata cu Fobia Nazismului care a dus la sustinerea Criminalului Hitler.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. calin georgescu al tau e un pesonaj extrem, extrem de dubios, craciune!

      Ștergere
  14. Pentru cei ce nu stiu Calin Georgescu fost ambasador al Romaniei la ONU.,sa va vad cu asta va mai tine sa-l besteliti.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 18.37 si belescanu a fost ambahasador, asta nu inseamna NIMIC!

      Ștergere
  15. Pai omul. Calin. Georgescu, roman pana in maduva, de cine poate fi bestelit, decat de cei vremelnici de la butoane. Nu uita sa- l pupi pe kwj peste thot.

    RăspundețiȘtergere
  16. Interesant este faptul ca. Georgescu, fiind membru al clubului de la roma sustine ca nu al cunoaste pe. Isarescu. Ma, despti sunt amandoi, da cum traznitu sa nu sa stie??? Aici ai.marea intrebare. Calin. Georgescu ai fascinant si. Cristela sotia si mai si. Io va indemn sa mergem pe mana acestor doi soti sclipitori. Io unul ai iubesc. Pa.pa

    RăspundețiȘtergere
  17. Se implinesc 245 de ani de cind americanii au hotarit in 1775 sa lupte si sa moara pentru LIBERTATE in Revolutia contra Imperiului Britanic.
    Miine la 4 Iulie urmasii lor vor sarbatorii Ziua Nationala a Statelor Unite ale Americii,cel mai puternic stat din lume-craciun .

    RăspundețiȘtergere
  18. Obijnuitul Bruiaj al electronistilor de la Butoane la 22,22 ; 22,23 ; 22,23; 22,22;, o6,27 ;00,28 ;12,39.
    Asa Bruiau baietii lui Ceausescu si Europa Libera si se stie la ce i-a folosit si unde a ajuns Ceausescu ca si DiKtatorului I.......s..

    RăspundețiȘtergere
  19. O retea de politisti din Bacau care drogau si violau minore impreuna cu politicieni si procurori de 7 ani ca si la Caracal .
    Asta e normal pentru voi Epoletilor intr-un stat condus de un traficant de carne vie ca KIWI ,pe voi va deranjaja -craciun si altii ca el care spun cite un Adevar.
    Aici ne-ati adus ,la indobitocire.

    RăspundețiȘtergere
  20. ORB[un]AN ataca avocatul poporului si curtea Constitutionala pe care le-ar dori sa dispara atacind Libertatile.
    PNL evreiesc a marit de la inceputul anului Pensiile nesimtite Speciale de zeci si sute de mii , dar nu si pensiile modeste ale celor 4,9 de pensionari obijnuiti bazate pe contributivitate.
    PNL calca in strachini si pune pe Tava toate motivele unei REVOLUTII Populare,mai mare ca cea din 1989.-craciun

    RăspundețiȘtergere
  21. Tot astazi se implinesc 236 de ani de la cea ce istoricii numesc prima revolutie proletara din Europa iar romanii Rascoala din 1784 a lui Horia,Closca si Crisan generata de Brukenthal cel numit baron si Guvernator al Transilvaniei de catre imparateasa habsburgica Maria Tereza.
    Brukenthal si-a construit din aurul si exploatarea Motilor romani din muntii Apuseni 3 palate la Simbata de Jos,Avrig si Sibiu ultimul umplut de picturi scumpe si valoroase ramase in renumitul Muzeu care-i poarta numele si caruia Iohannis i-a facut o statuie.
    Brukental ca si Iohannis 7 case nu a avut copii legitimi ,dar despre Brukental se spune intemeiat ca ar fi tatal biologic al lui Gheorghe Lazar facut cu o slujnica romanca necasatorita care lucra la casa lui din Avrig si la a carui scolarizare a platit,slujnica casatoita ulterior cu un roman Lazar.
    Gheorghe Lazar a murit si el destul de tinar de tuberculoza dupa ce a infintat la Bucuresti prima scoala in limba Romana la scoala Sfintul Sava,el avea o statuie Mare pe un soclu mare de Piatra in Piata Mare a Revolutiei din Sibiu desfintata de Sparanghel Voda Iohannis.-craciun

    RăspundețiȘtergere