duminică, 19 ianuarie 2020

VISCOL , LAPOVITA SI NINSOARE INSPRE SUD !


                                       19 Ianuarie 2020,ora 4,10 !

                                    Dragii mei,

În aceasta dimineata in zori,ma trezeste o lumina alba si stralucitoare,lumina ce-mi arata o imagine de iarna cumplita inspre Sud.
Vedeam cum vantul batea groaznic de tare,apoi ,cum ninsoarea ce parea a fi o lapovita s-a transformat in ninsoare abundenta ,ninsoare ce era viscolita de vantul foarte puternic.
Cam asa arata toata partea sudica,ca in imaginea de mai jos:

                 Imagine similară         .
Dragii mei, nu am scapat de iarna! Va asigur ca nu a mancat-o lupul.
Sa avem mare grija de aceasta vreme inselatoare,ca sa nu ne imbolnavim, sa nu racim si sa nu contactam vreun virus gripal.
Unde anume va ninge viscolit sau cand va incepe,eu nu stiu a va spune.
Dar stiu c-o s-avem timp ca sa ne saturam si de iarna,macar o parte din fratii nostri români.
                               Cu dragoste,Maria.
                                                   

3 comentarii:

  1. In SUA si Canada se anunta furtuni de zapada cu pina la 100 km la ora,zapada deja e mare-craciun

    RăspundețiȘtergere
  2. Asa este crăciun
    La noi a fost bruma si ger de -10 grade apoi a scazut cu fiecare zi.
    Ce vrea Dumnezeu și Maica Domnului

    RăspundețiȘtergere
  3. este necesara o ninsoare buna si ger-sunt omorati virusii si alte boli contagioase-DOAMNE AJUTA

    RăspundețiȘtergere