duminică, 12 ianuarie 2020

VALURI DE NORI NEGRI , VIN DINSPRE RASARIT !

                                       12 Ianuarie 2020,ora 3,35 !

                                 Dragii mei,

În aceasta dimineata in zori de zi,ma trezeste o lumina alba si stralucitoare,lumina ce-mi arata inspre Rasarit un Cer senin care ,se intuneca in mai multe reprize.
                       Imagini pentru NORI NEGRI.
O fortă divina rotea pur si simplu Cerul si mi-l arata cat este de innorat si cum se ridica de la pămant acesti nori negri(fum dens)sau poate chiar nori de furtuna ,ce acopereau Bolta Cereasca cu mare repeziciune.
In mai multe reprize Cerul se intuneca,pur si simplu.
Dragii mei, ce se va intampla anume, ce va veni dinspre Rasarit eu nu stiu a va spune cu certitudine.Dar ceea ce vedeam,imi dadea fiori reci pe sira spinarii.
Sa ne rugam la Bunul Dumnezeu si la Maicuta Domnului, ca sa nu slobozeasca sabia celui de-al Treilea Razboi mondial asupra fiilor Săi.
Sa avem Credinta fierbinte dragilor, si vom fi ocrotiti de Prea Sfanta Treime si de Maicuta Domnului.
                          Cu dragoste,Maria.
P.S.
Va astept cu mare drag (si va multumesc din suflet) ca sa puneti fiecare ,cate o mica caramida la ZIDIREA CUVANTULUI LUI DUMNEZEU !
                                 Imagini pentru iisus hristos duhul sfant imagini.
Să nu se tulbure inima voastră; credeţi în Dumnezeu, credeţi şi în Mine. În casa Tatălui Meu multe locaşuri sunt. Iar de nu, v-aş fi spus. Mă duc să vă gătesc loc. Şi dacă Mă voi duce şi vă voi găti loc, iarăşi voi veni şi vă voi lua la Mine, ca să fiţi şi voi unde sunt Eu. Şi unde Mă duc Eu, voi ştiţi şi ştiţi şi calea. Toma i-a zis: Doamne, nu ştim unde Te duci; şi cum putem şti calea? Iisus i-a zis: Eu sunt Calea, Adevărul şi Viaţa. Nimeni nu vine la Tatăl Meu decât prin Mine. Dacă M-aţi fi cunoscut pe Mine, şi pe Tatăl Meu L-aţi fi cunoscut; dar de acum Îl cunoaşteţi pe El şi L-aţi şi văzut. Filip I-a zis: Doamne, arată-ne nouă pe Tatăl şi ne este de ajuns. Iisus i-a zis: De atâta vreme sunt cu voi şi nu M-ai cunoscut, Filipe? Cel ce M-a văzut pe Mine a văzut pe Tatăl. Cum zici tu: Arată-ne pe Tatăl? Nu crezi tu că Eu sunt întru Tatăl şi Tatăl este întru Mine? Cuvintele pe care vi le spun nu le vorbesc de la Mine, ci Tatăl - Care rămâne întru Mine - face lucrările Lui. Credeţi Mie că Eu sunt întru Tatăl şi Tatăl întru Mine, iar de nu, credeţi-Mă pentru lucrările acestea. Ioan 14, 1-11

                                 Prieteni dragi,

                 Imagine similară.

LA MULTI ANI si la inca doua volume noi,

                           ale 

       ADEVARULUI  DUHULUI  SFANT !


           Anul acesta,volumul 4 si 5 !

                       
                                                     Imagini pentru duhul sfant imagini
În toamna anului acesta,2020, cu ajutorul Lui Dumnezeu si al Maicii Domnului, voi mai scoate inca 2 volume ale ADEVARULUI DUHULUI SFANT.

Ca de fiecare dată, pentru editarea a cât mai multor

exemplare, apelez la inima si la sufletul vostru bun si 

cald si plin de Credinta intru Hristos si Maica Domnului.

Cine doreste ca sa contribuie cu orice suma cat de mica

 la costul editarii Cartilor,o poate face astfel:

Contul pentru strainătate:
Cod Bic Raiffeisen Bank : RZBRROBU 
Cod IBAN: RO71 RZBR 0000 0600 1504 

7307
Contul pentru România:
 Cod IBAN: RO71 RZBR 0000 0600 

1504 7307
Toti Donatorii,vor primi CARTILE absolut GRATUIT oriunde s-ar afla.

BUNUL DUMNEZEU si MAICUTA DOMNULUI  sa va binecuvinteze DARUL vostru de suflet si sa vi-l inmulteasca !
Sanatate multa sa aveti si multe bucurii in casa si la cei dragi!


              Imagini pentru duhul sfant imagini

                                   Dragilor,
 Am redus pretul CARTILOR, pentru ca 
fiecare dintre voi sa poata cumpara orice 
volum doreste,iar eu sa pot strange 
banutii pentru urmatoarele doua volume 
pe care urmeaza ca sa le editez.
Iata linkul cu site-ul pe care puteti comanda CARTILE 
ADEVARULUI DUHULUI SFANT:
Adevarul Duhului Sfant Vol 1= 20 lei,
Adevarul Duhului Sfant vol 2 = 20 lei 
Adevarul Duhului Sfant -Viata Extraterestra vol 3 =10 lei.

                 20 Lei                  20 Lei           10 lei

Viata Extraterestra  Adevarul Duhului Sfant Vol 1  .Adevarul Duhului Sfant Vol 2
                                                     .
                                                                     
La SALA DALLES -ANTICARIAT am lasat cateva CARTI din toate cele 3 volume.
DONATORII sunt rugati sa sune  la 0747226236 si vor primi toate CARTILE absolut GRATUIT !
Cititorii si doritorii pot suna tot la cest numar pentru a ne da toate datele,ca sa le trimitem CARTILE dorite prin posta sau fan curier.
Si totusi ,daca nu ati reusit sa ajungeti la LANSAREA din 11 - 12 august 2018,puteti merge ca sa va procurati CARTILE dorite de la ANTICARIAT.
Deasemenea,ma puteti suna la 0747226236,pentru COMANDA CARTI sau imi puteti scrie in privat pe Facebook : Maria Ghiorghiu.ro si pe maill : mariatecuci61@yahoo.com.
Va multumesc din inima !
Cu dragoste,cu iubire si cu aleasa recunostinta pentru voi toti cititorii Blogului DUMNEZEU EXISTA -MARTURII ,dar si pentru toti Prietenii de pe FACEBOOK si nu numai,Maria Ghiorghiu. 
             

                                               

19 comentarii:

  1. Doamne Iisus Hristoase Fiul lui Dumnezeu ai milă de noi pacatosii! AMIN!

    RăspundețiȘtergere
  2. Este ora 11:35 dmv de ce puneți 3:35?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pentru ca,am vazut totul laora 3,35 zori de zi!

      Ștergere
    2. Ce conteaza ora? Bine ca,are cine sa ne tina la curent cu tit ce va fi! Maria H

      Ștergere
    3. 17.19 cum ce conteaza? Asta dovedeste daca e minciuna sau adevar.

      Ștergere
    4. Anonim14 ianuarie 2020, 10:26
      Cauta tu adevarul tau in alta parte,daca acesta nu e placul inimii tale! Dumnezeu si Maicuta Domnului sa fie cu sufletul tau!

      Ștergere
  3. Si noi de unde stim ca ai vazut totul la 03,35? Ce dovada ai?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri

    1. Anonim13 ianuarie 2020, 00:43
      Eu nu trebuie sa dovedesc nimanui nimic ! Eu raspund numai in Faţa Lui Dumnezeu si a MAICII DOMNULUI.
      Orele as putea sa nici nu le mai pun; dar eu le pun. Că nu le pot scrie la ora cand le vad sau le aud,este altceva.Le scriu cand pot; atunci le fac public ,cand pot.In rest,cel care intra pe Blog,e liber sa creada ce vrea.

      Ștergere
    2. Da, cârcotași mai sunteți!

      Ștergere
    3. 10.14 serios? Numai fraierii ca tine iau totul de bun. Iisus a spus sa avem grija la falsii proroci si sa nu cadem in pacatul credulitatii ci sa cercetam. Asa ca lasa remarcile de doi bani.

      Ștergere
  4. nici pana acum nu ati inteles ca postarile se fac imediat ce primeste informatia???? Maria este pregatita mereu cu ceva de scris si un carnetel

    RăspundețiȘtergere
  5. 😂😂😂😂 nu trebuie neaparat sa cred in ceea ce se scrie aici dar ma simt bine sa trec pe aici. Ma simt ca in casa bunicii. Sunteti asa amuzante!!!😂😂

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Anonim 9.56 Nmai ptr.atat,nu trebuie sa va deranjati! Maria H

      Ștergere
  6. Da ! Ați văzut bine! E războiul nevazut ne trimit prin sateliți și alte mijloace de manipulării în masa. Astfel fac rușii de mult timp. Au cea mai tare scoala parapsihologie din lume.

    RăspundețiȘtergere
  7. Doamna Maria cu câteva zile în urmă sa zic 5-5zile nu mai retin ma uit cum ies pe usa afara,usa mea de la terasa este așezată în asa fel ca vad tot răsăritul.
    Ce vreau sa spun era un nor negru gros nu am vazut de mult timp o sfoară trasă la linie doamna Maria asa arata acel nor tot răsăritul o dungă groasă și neagră.
    Sa stiti ca m-am speriat si m-am rugat la Dumnezeu și Maica Domnului sa ne apere de ceva rau.
    Nu a venit nimic nu a plouat si s-au dus si a rămas CERUL curat.
    Ma gandesc la ce spuneti dv.ca ati vazut acei nori negrii este îngrozitor,sa ne apere Dumnezeu și Maica Domnului doamna Maria,va pup cu mult drag

    RăspundețiȘtergere
  8. vai de sufletul care judeca si rade de vizionari-niciodata nu au fost crezuti-sunt putini cei care au vazut pe viu minuni de la DUMNEZEU-MAI BUNA E TACEREA

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 23.52 cine stabileste cine este vizionar si cine nu? La fel iti spun si eu, vai de sufletul care se lasa tarat in amagiri de profeti mincinosi. Domnul ne-a avertizat ca vor fi.

      Ștergere
  9. rusii nu stau locului-tac si fac

    RăspundețiȘtergere
  10. pt 14 ian 10:35-sunt ANONIM 5 si daca ai citit pe blog ce am scris -vorba d-nei MARIA nu trebuie sa crezi, daca n-ai avut parte de minuni-eu le-am trait pe viu-CREDINTA TA TE-A MANTUIT SPUNE IISUS HRISTOS asa ca-incearca sa gasesti o manastire cu vazator in duh sau oameni daruiti cu acesta calitate, iar daca nu vrei mai bine este sa taci-sanatate si pace in suflet si in lume

    RăspundețiȘtergere