duminică, 28 iulie 2013

FRANCEZII ??? FRANCEZII , SUNT CEI MAI INFORMAŢI OAMENI ! CE VEZI , ÎN PĂMÂNT , DECÂT MOARTEeeee???

                                                        6 Septembrie 2005, zori de zi !

Dormeam, şi brusc mă trezeşte UN GLAS, foarte ferm, şi care spune aşa :

               " FRANCEZII , SUNT  CEI  MAI  INFORMAŢI  OAMENI  !"

Dragii mei,dacă aşa susţinea acest GLAS, înseamnă că, aşa este ! FELICITĂRI  POPORULUI  FRANCEZ, din toată inima mea !
Puţin mai târziu, aud UN ALT GLAS, care spune aşa :

                    "S - O  AŞEZĂM  PE CEVA ! (si un glas intreaba)
                      SUB  CER , DE  TRANDAFIRI ? (altul raspunde )
                      SUB  NORI , DE TRANDAFIRI "!

Şi iarăşi continuă :
                     PĂMÂNTUL !!!
                     UITE !  CE VEZI  ÎN PĂMÂNT , DECÂT  MOARTEeee"!
Fraţilor, MOARTEA, nu există ! Noi nu murim, ci adormim, întru învierea cea veşnică ! Sufletul nostru se va întoarce la DUMNEZEU, atunci când va fi chemat, înapoi.
Până atunci, să muncim ca şi cum ,nu am muri niciodată si să avem grijă de suflet, ca şi cum , am muri mâine.
Să ne hranim , mai întâi sufletul şi apoi trupul.
                              Cu dragoste, Maria
                      

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu