marți, 23 iulie 2013

ROMÂNIA , ŢARA BINEPLĂCUTĂ , A LUI DUMNEZEU !

                                                       Bine v-am regasit ,dragii mei !

Astăzi ,23 iulie 2013, ora 7,15 dimineaţa, în timp ce, îmi făceam RUGĂCIUNEA , de dimineaţă, şi citeam de pe Carticica Sfanta, brusc, cum stăteam în genunchi, vad cum , cuvintele din carte, unul cate unul, era îngradit, prins în mijlocul, HĂRŢII ROMÂNIEI.
HARTA ROMÂNIEI, era doar conturată, în auriu strălucitor, si goală pe dinauntru; fara judeţe..fara nume...ci numai , cuvintele doua, cate doua, sau chiar numai unul, daca era mai mare, ce se vedea ca doua fire de apă.,toată pagina, era, numai HĂRŢI, (a ROM\NIEI  ), care straluceau ca Soarele, si care, au prins în mijlocul lor, CUVANTUL (cuvintele )LUI DUMNEZEU, încălzindu-le cu stralucirea calda, aurie, a HĂRŢII ROMÂNIEI.
Priveam cu ochii deschişi, şi nu-mi credeam ochilor, ceea ce vedeam! Un Cer, mare ,bleu senin, cald şi stralucitor, şi sub Cer, O CARTICICA ,de Rugaciuni, care, in loc de litere, si cuvinte, erau numai HĂRŢI AURII, reprezentând de fapt şi de drept, O SINGURA HARTĂ, şi anume, cea a ROMÂNIEI ! Privesc, la SFANTA ICOANA, cu MÂNTUITORUL, şi văd cum, din ochii LUI, cad în acelaşi timp, două lacrimi mari, de lumină albă , stralucitoare, atunci când eu gândeam, la MINUNEA, ce a facut-o, cu, CARTEA, în timp ce ma rugam. LACRIMILE de azi, ale LUI IISUS, au fost si sunt pentru mine, BALSAM pentru suflet, PUTERE ,pentru cuget, si DRAGOSTE, neţărmuită pentru inimă, DRAGOSTE, pe care o împart, cu voi toţi, cu semenii mei,si ai nostri.
Aşadar, dragii mei,  aşa cum am mai spus şi scris, în repetate rânduri, ROMÂNIA, este ŢARA ,aleasă de DUMNEZEU TATĂL, pentru VENIREA, FIULUI SĂU, pe Pâmânt ,pentru a doua oara.
ROMÂNIA, este cu adevărat, GRADINA MAICII LUI DUMNEZEU, este cu adevărat...al doilea IERUSALIM !
Credeţi numai, rugaţi-vă cu inima si sufletul, nu numai cu buzele, şi veţi cunoaşte DRAGOSTEA fara de margini, a LUI DUMNEZEU şi a MAICII SALE !
                                 Tot cu dragoste, Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu