joi, 4 iulie 2013

TE ROG , CU UMILINŢĂ , LUMINEAZĂ - MI , MINTEA ! OŢELEŞTE - MI VOIA....! DĂ - MI HARUL TĂU , DOAMNE !

                                                         18 Iulie  2008, ora 7,15 dimineaţa !

Ma rugam, la BUNUL DUMNZEU, şi la MAICA DOMNULUI, şi-L, imploram pe DUMNEZEU, aşa :

                      " TE  ROG , CU  UMILINŢĂ , DOAMNE.., LUMINEZĂ - MI  MINTEA , OŢELEŞTE - MI VOIA , ....".
Clipă în care, gura mea rosteşte, fară voia mea, fără al meu GLAS, ci cu un alt GLAS, necunoscut mie, rosteşte, în continuare , aşa :
                      "DĂ - MI  , HARUL  TĂU , DOAMNE ,
                       ÎNFĂŢIŞARE , CUVIINCIOASĂ, VORBIRE  FOLOSITOARE, 
                      "SPRE  A  TA  , SLĂVIRE  "!

Şi după cum vedeţi, fraţilor, toate câte le fac, şi le spun, din al LUI DUMNEZEU CUVÂNT, SUNT CU ADEVĂRAT, SPRE  A  SA, SLĂVIRE ! De mult, dragii mei, m-am lăsat de bijuterii, şi machiaj, şi port la gât, doar O CRUCIULIŢĂ., simpla, din aţă neagră, croşetată de maicuţele din Mănăstiri, CRUCIULIŢĂ, care este sfinţită.Si ceredeţi-mă, că ma simt mai ocrotită şi ajutată de DUMNEZEU şi MAICA DOMNULUI, în orice clipă.
Un alt GLAS, continua :

                   "PĂREREA  NEAMULUI  TĂU , O SIMT  ŞI ASTĂZI , ÎN NEAMUL, VOILOR  TALE,
CUM  IARĂŞI.....!"
                   ZIC , DUPĂ  TINE !
                   TATĂL  NOSTRU , ....(si un altul corecteaza):
                   ZICEM , NOSTRU....!

Dragii mei, cu toţii trebuie să avem, înfăţişare cuviincioasă, şi vorbire folositoare, atât pentru al nostru suflet, dar mai ales, pentru BUNUL DUMNEZEU şi MAICA DOMNULUI..
Să propovăduim CUVÂNTUL LUI, să spunem tuturor, că DUMNZEU EXISTA, şi că ne cheamă prin nepreţuita SA bunătate şi MILOSTIVIRE, să ne întoarcem la EL, să ne recunoaştem greşelile, la TAINA SFINTEI SPOVEDANII, şi ne va ierta, ca UN TATĂ ,BUN, MILOSTIV, IERTĂTOR, ŞI A TOATE ŞTIUTOR.
                                Cu dragoste, şi cu preţuire,
                                                   Maria



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu