duminică, 14 iulie 2013

VOR ÎNCORSETA , DREPTURILE OMULUI ! DĂRUIEŞTE- NE , DRAGOSTE ! MULTĂ DRAGOSTE , SUFLETEASCĂ !

                   x                                  15   august 2005 , ora 5,17 dimineaţa !

Este aşa dulce, somnul dimineaţa...! Deci, dormeam, şi  brusc, aud GLAS, care spune şoptit , aşa :
                             
                     "PĂRERE  ŢIE , DOAMNĂ , ŞI  STĂPÂNA  NOASTRĂ !
                       PĂRERE  ŢIE , DOAMNE  IISUSE  HRISTOASE , PĂRERE  ŢIE !
(şi un alt glas spune aşa ):
                      ŞTII  CARE , E  PĂREREA ?
                       CĂ  VOR  ÎNCORSETA ,  DREPTURILE  OMULUI "!

Dragii mei, trăim cu toţii, aceste vremuri, de încorsetare a drepturilor omului; e drept, suntem mai pe la mijloc, dar, se va întinde..precum molima.
Puţin mai tărziu, aud un alt GLAS, care spune aşa ;

                     "ŞTII  CE-I  TREBUIE  ?
                      MULTĂ, MULTĂ  DRAGOSTE  !
                      MULTĂ  ,MULTĂ  DRAGOSTE !
                      MULTĂ  DRAGOSTE , SUFLETEASCĂ ,
                      PE  PODIUMUL  CĂRUIA, ...."!

Clipă în care, vad cu ochii închişi, lângă patul meu, pe ÎNSUŞI  , MÂNTUITORUL  IISUS  HRISTOS, viu, în carne şi oase, cu veşminte albe, orbitor de strălucitoare, cu ochii albaştri, de seninul CERULUI, cu părul castaniu spre roşcat (castane coapte ), inelat, ondulat, până pe umeri, era în picioare, în dreapta mea, lângă patul meu, într-un NOR , oval, albastru-violet, strălucitor.
IISUS, m-a privit, mi-a zâmbit mângâietor, mi-a dat putere şi multă DRAGOSTE  SUFLETEASCĂ, astfel încât, acum, eu, vă dăruiesc vouă, fraţilor, prin toate câte scriu aici, şi prin toate câte trăiesc.
Şi iată că, puţin mai târziu, aud UN GLAS, ÎNGERESC, care cântă dumnezeiesc de duios aşa :

                    "DUMINICA , ESTE  DOMNUL !
                     ŞI  S-A  RĂSTIGNIT ....."!

Şi glasul, se pierde, ca un ecou.
Dragii mei, dăruiţi DRAGOSTE, DRAGOSTE SUFLETEASCĂ ! Faceţi fapte bune ! Mergeţi la SFANTA BISERICA ! HRANIŢI pe cel flamând şi îmbrăcaţi pe cel golş ajutaţi pe cei în necaz şi în suferinţă,.RESPECTAŢI  DUMINICA, şi veţi câştiga, ÎMPĂRĂŢIA LUI DUMNEZEU !
                                   Cu dragoste, Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu