marți, 30 iulie 2013

O STÂNĂ , ŞI UN SINGUR DUMNEZEU , PESTE NOI ! TEMPERATURI DE 40 GRADE , LA UMBRĂ ???

                                                    Bine v-am regăsit fraţilor !

Gata ! Ţineţi-vă bine ! Am sosit ! Gata cu examenele, gata cu emoţiile, de-acum , sunt trup şi suflet, inimă şi cuget, prezentă, aici pe BLOGUL, meu de suflet, alături de voi, cu voi, si în mijlocul nostru, BUNUL DUMNEZEU şi MAICA DOMNULUI.
                                                               30  Iulie  2013, ora 15, 45 !

Veneam de la Galaţi, de la examenul de Titularizare, pentru CATEDRA de RELIGIE.
Şi cum stateam gânditoare şi obosită, abia aşteptând să ajung acasă, aud GLAS, care spune de două ori consecutiv, aşa :

                           "O  STÂNĂ....ŞI  UN  SINGUR  DUMNEZEU !
                             O  STÂNĂ , ŞI UN SINGUR  DUMNEZEU "!

Fireşte, mi-am scos agenda, şi mi-am notat imediat, aceste CUVINTE, auzite numai de mine, şi pe drum,am tot reflectat ,la acestea, şi mi-am dat seama că, TURMA...(NOI ), are nevoie si de ..O STÂNĂ ! Adică de un loc, unde să ne adunăm cu toţii, şi unde, deasupra noastra, este UN SINGUR DUMNEZEU.
Aceasta STÂNĂ, este CASA LUI DUMNEZEU, este SFANTA BISERICĂ, în  care ar trebui ,sa ne adunăm cu toţii, la fiecare SĂRBĂTOARE SFÂNTĂ, şi să aducem, SLAVĂ, CINSTE şi MULŢUMIRE, LUI DUMNEZEU şi MAICII DOMNULUI, şi tuturor SFINŢILOR SĂI.
                                     29 Iulie 2013, ora 22,45 !

         Mă rugam la BUNUL DUMNEZEU şi la MAICA DOMNULUI, când , rusc, aud GLAS, care m-a înfricoşat, şi care a spus aşa :

                           "SPECIALIŞTII , SPUN  CĂ , VOM  VEDEA , ŞI  O  VARIANTĂ  MAI  IEFTINĂ , DE  40  DE GRADE !"

Dragii mei, nu ştiu eu a tălmăci , aceste cuvinte, dar cu siguranţă, ele nu prevestesc, nimic bun.
Să încercăm, a schimba răul în bine, prin RUGĂCIUNE CURATĂ, prin fapte de milostenie si prin dăruire sufletească.
                                Cu dragoste, Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu