sâmbătă, 27 iulie 2013

SFÂNTA EVANGHELIE , DE DUMINICĂ , 21 IULIE 2013 !

                                  DUMINICA  A  PATRA , DUPĂ  POGORÂREA , SFÂNTULUI  DUH  !
                                              VINDECAREA ,SLUGII  SUTAŞULUI  !

                          În vremea  aceea , când a intrat IISUS, în CAPERNAUM , iată că , s-a apropiat de DÂNSUL , un sutaş , rugându-L şi grăind : DOAMNE , srvitorul meu , zace in casă bolnav , cumplit chinuindu-se.  IISUS , i-a zis : voi veni , şi-l voi tămădui . Dar sutaşul, răspunzând , a zis :  DOAMNE , eu nu sunt vrednic ca să intri sub acoperişul meu , ci zi numai cu , cuvântul şi se va tămădui servitorul meu.; căci şi eu , sunt om sub stăpânirea altora şi am sub mine, ostaşi, şi-i zic acestuia : du-te ,şi se duce; şi celuilalt : vino şi vine; şi servitorului meu, zic : fă aceasta şi face .
Auzind acestea , IISUS , S-a minunat , şi a zis celor care veneau după DÂNSUL :  ADEVĂRAT , VĂ SPUN VOUĂ : NICI ÎN ISRAEL , N-AM GĂSIT , ATÂTA CREDINŢĂ .
Drept aceea , vă spun că , mulţi de la răsărit şi de la apus , vor veni şi se vor odihni cu AVRAAM , cu ISAC şi cu IACOB, în ÎMPĂRĂŢIA CERURILOR ; iar fiii împărăţiei vor fi izgoniţi, în întunericul cel mai dinafară , acolo va fi plângerea şi scrâşnirea dinţilor. Şi i-a zis sutaşului : du-te şi , după cum ai crezut , fie ţie.
Şi s-a tămăduit servitorul lui, în ceasul acela.
Dragii mei, îmi cer iertare, pentru că, din grabă, saptămâna trecută, am inversat SFINTELE EVANGHELII, dar acum , am remediat greseala.
                 Mergeţi cu dragoste, la SFÂNTA BISERICĂ, oriunde vă aflaţi, şi lăsaţi-vă cu toată fiinţa, în MÂINILE LUI DUMNEZEU şi ale MAICII DOMNULUI.
Nu priviţi, nici în stânga, nici în dreapta, ci numai spre SFANTUL ALTAR, unde în mod nevăzut, stă IISUS HRISTOS, MAICA DOMNULUI şi ÎNGERII SĂI.
                                 Cu dragoste si preţuire, Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu