duminică, 14 iulie 2013

VOM MAI AUZI , CÂT DE CURÂND , DE UN CUTREMUR , MAI MARE, PE UNDEVA...NU ŞTIU , PE UNDE !

                                               14  Iulie 2013, ora 4 , zori  de zi  !

Astăzi dimineaţă, în zori, m-am trezit, la apariţia unei LUMINI, puternice, în faţa ochilor mei, închişi, şi astfel văd, cum, O CARTE SFANTA, pe un Analog, în mijlocul SFINTEI BISERICI, se cutremură, foarte tare, apoi, mai văd, un acoperiş, al unei case, învelit cu tablă, care se cutremură foarte tare, gata să fie smuls de pe casă.
Aud UN GLAS, care spune foarte hotărât aşa ;
              
                     " ASTEA , VOR  FI LUATE, DE DOUĂ MÂINI  SIGURE ,
                        APROAPE , DE MÂNA  MEA  !"

Si un alt GLAS, rugător, se roagă aşa :

                       " CEALALTĂ  BUNĂ  NOAPTE , NE  POTOLEŞTE  DOAMNE ,
                          PRIN   BUNA , CREDINŢĂ , CREDE - MĂ !
Si iaraşi, alt GLAS :
                        "TAINELE , SFANTULUI  DUH ,
                          E  MĂNĂSTIRE , PENTRU   ŢARIGRADUL , ŢĂRII  DE  JOS "!

Dragii mei, TAINELE SFANTULUI DUH, despre care eu scriu aici, cu ajutorul şi îngăduinţa LUI, sunt SCARĂ  CĂTRE DUMNEZEU, SPRE MÂNTUIREA , SUFLETULUI  NOSTRU !
                                     Cu smerenie si dragoste , MARIA

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu