vineri, 12 iulie 2013

CÂT DE TARE , S - A ÎNTRISTAT MĂICUŢA DOMNULUI !!!

                                             6  august 2005, ora 6,11 dimineaţa !

Dormeam si brusc, aud GLAS, care spune tare mirat, aşa :

                   "MĂICUŢA  SFÂNTĂ !
                    NUMAI  PENTRU A  O  VEDEA , PE  MĂICUŢA  SFÂNTĂ !
                    CÂT  DE  TARE , S-A  ÎNTRISTAT  ,LA FAŢĂ ..."!

Clipă în care, mă văd , în SFANTA BISERICĂ, şi aici , vad ,SFANTA ICOANA, a MAICII DOMNULUI, ce ÎŞI ţinea , PRUNCUŢUL, pe braţul stâng.
Chipul MĂICUŢEI, era roziu, viu, ca şi din carne şi oase. Era tare, fericită, împreună cu , PREA SCUMP şi PREA SFANT FIUL SĂU , şi MÂNTUITORUL nostru.
Dar.,dintr-odata, CHIPUL  MAICII  DOMNULUI, s-a întristat foarte tare, ca apoi, să se transforme, într-o lumină alba, iar PRUNCUL IISUS, se apleacă spre în faţă, şi iese din SFANTA ICOANA, din braţele MAICII DOMNULUI, şi-n urma SA, a rămas, o dâră albă ,de LUMINĂ, ce curgea in jos, din SFANTA ICOANA, de la braţul stâng, al MAICII DOMNULUI, şi până jos la Pamânt,
MĂICUŢA  DOMNULUI, a rămas, fără PRUNC, şi S - A ÎNTRISTAT, precum CERUL SENIN, cand vin norii de ploaie.
Acum, vedeam SFANTA ICOANA, cu CHIPUL MAICII DOMNULUI, doar din LUMINĂ ALBA, si fara de PRUNC , în braţe.
Si aud UN GLAS, care îmi spune tare aşa :

                 " TU  TREBUIE SĂ  FACI , CA  DIN  FAPTA , CEA  MULT  MILOSTIVĂ , SĂ  IESE,  O FAPTĂ  MILOASĂ "!

Clipă în care, mi se deschide, în faţa mea, aşa, ca din senin, apare, O CARTE SFÂNTĂ, îngălbenită de vremuri şi vreme, şi mi se dă, spre a citi eu, din EA, din CARTEA SFÂNTĂ, mare şi voluminoasă.
Dragii mei, cu totii trebuie să facem, fapte de milostenie, din toată inima noastră şi cu tot sufletul nostru. Să ajutăm ,pe cel la necaz, cum putem şi cu ce putem noi, în acel moment, şi după aceea, dar, ajutorul nostru, să nu ceară răsplată, să nu aştepte răsplată, pentru căm atunci, nu mai este ,o faptă de milostenie, ci una de interes, din care să ne iese, profit.
Fiecare faptă bună, este încă o treaptă  pe care o urcăm, spre ÎMPĂRĂŢIA LUI DUMNEZEU.
                              Ca întotdeauna,
                                                      Cu dragoste, Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu