miercuri, 24 iulie 2013

DU " ŞI ARATĂ , EVANGHELIA DREPTĂŢII !

    XX                                                       Bine v-am regasit, dragii mei,!

Noapte de 19 septembrie, 2005, ora 2,45 !  Dormeam, şi brusc, aud GLAS, care spune asa :

                                  "ESTE  SCRIS !
                                    DU  ŞI  ARATĂ , EVANGHELIA  DREPTĂŢII "!

Dragii mei, ceea ce eu fac, este sa slujesc LUI DUMNEZEU, trup si suflet ,inim[ si cuget. Tot despre ce eu scriu, nu este de la mine ! Ci, PORUNCA, am primit de la DUHUL CEL PREA SFANT, ca sa le scriu aici, pentru voi toţi, pentru semenii mei toţi.
Luaţi aminte aşadar, şi nu vă îndoiţi, de toate cate scriu, ci....precum spunea UN GLAS, in dimineaţa zilei de 24 sept.2005, citez :

                                 "POCĂIŢI-VĂ , CĂ NU SE ŞTIE , ÎNTR-O  CLIPĂ , NU MAI SUNTEM "!

si văd cu ochii închişi , cum dinspre apus, vine spre rasarit, O MARE din MARE, O APĂ, care acoperea trei sferturi din PĂMÂNT, O APĂ, adâncă cât înalţimea blocurilor cu 10 etaje.
APA ACEASTA MARE, s-a oprit ca la un semn, după ce a acoperit, trei sferturi din Pământ, deşi Pamântul, care mai ramăsese fară apă, era mai jos, decât apa. Malul apei, era format tot din apă.
Era ca şi cum, DUMNEZEU , ar fi poruncit apei, care a acoperit absolut totul pâna acolo, sa se oprească, şi apa s-a oprit, fara sa aiba maluri..Înaltimea malului de apă, fara de pamant, era cat inalţimea unui bloc , cu peste 10 etaje.
Aud ,un alt GLAS, care spune aşa :

                              "NUMĂRUL  MORŢILOR , ŞI  L - A VÂNDUT  LA MORŢI "!

Si în timp ce ma rugam, imi aud propriul GLAS, care se roaga aşa, la BUNUL DUMNEZEU, si nu cum citeam eu din CARTICICA,.,citez :

                              DOAMNE, CUM FAC, CA SĂ MOŞTENESC....
                               SĂ  DĂRUIESC , DOAMNE, DARURILE TALE ,
                                DARURILE TALE "!

Şi iata dragii mei, cum trebuie să fac, ca să dăruiesc, ceea ce am primit în DAR, adică DARURILE LUI DUMNEZEU, le dăruiesc vouă tuturor, scriind aici, CUVANTUL LUI DUMNEZEU !
CUVANT, scris, aşa precum L-am primit de SUS !
                                         Cu dragoste, MARIA

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu