miercuri, 24 iulie 2013

MAIMUŢA , ARE ÎNTIPĂRITĂ , ÎN MINTE , SEMNUL SFINTEI CRUCI !

                                                       19 august 2005 ,ora 6, 02 dimineaţa !

Dormeam si brusc, aud UN GLAS, care spune aşa :

                      "IATĂ , O MAIMUŢĂ !
                       MAIMUŢA , ARE ÎNTIPĂRITĂ  ÎN MINTE , SEMNUL  SFINTEI CRUCI "!

Voi ştiaţi, dragii mei, despre acest lucru ? Eu nu ştiam, ci chiar acum am aflat, deşi am scris si am trăit acest moment, încă din 2005. Sunt foarte multe, si nu am cum sa le ţin minte.
Dar e minunat, sa ştim că , şi MAIMUŢA, are întipărit în mintea ei, SEMNUL SFINTEI CRUCI.
E ceva , uimitor.!
Puţin mai târziu, aud un alt GLAS, care spune aşa :

                      " NOI  TOŢI , LA  UN  COLŢ DE PUS !
                        LA UN COLŢ , DE DORINŢA CENTRAL,
                        LA UN COLŢ , DE CATASTROFĂ "!

Şi iarăşi, un alt GLAS, spune cu îngrijorare :

                         " CUM  MERGEM, CA  SĂ DEPĂŞIM TOATE.....
(iar un alt glas, continua):
                         DOMNUL , A FĂCUT TOATE,  ÎNTRU  ROMÂNIA  DE ASTĂZI..."!
                         SĂ  LUĂM , CU INIMĂ CU TOT , LUMINA, FECIOARA MARIA !
                         PRIVIŢI , DREPT CREDINCIOŞILOR !
                          VENIŢI , DE LUAŢI LUMINĂăăăăă"!

Clipă în care, văd cu ochii închişi, UN CER DE NOAPTE, albastra violet, si pe CER, văd mulţime de SFINŢI, îmbracaţi, în veşminte lungi, şi cu aureole pe cap, care stateau ,ca la sfat, acolo SUS, în CER.
Dragii mei, mergeţi cu toţii, la SFANTA BISERICA, la SFANTA ŞI DUMNEZEIASCA LITURGHIE , si vă umpleţi inima şi sufletul , de LUMINA ÎNVIERII LUI HRISTOS, spre mântuirea, sufletului fiecaruia.
                                   Cu dragoste Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu