duminică, 28 iulie 2013

UN CICLU NOU , ŞI O ALTĂ LUME ! IARTĂ - MĂ DOAMNE !

          B                                        4 Septembrie 2005, dimineaţa !

Eram trează, dar mai stăteam în pat, cu ochii închişi, când, aud GLAS, care spune aşa :

                           " IATĂ  CICLUL  NOU  !
                              AJUNGE , CICLUL  NOU , ŞI  ALTĂ  LUME "!

Clipă în care, văd cu ochii închişi , cum o bucată de PĂMÂNT, la rotund, se cutremură , extrem de tare, cum nu am mai văzut niciodată. Un alt GLAS, spune :

                            "LEGĂTURILE...., LEGATURA , A FOST  FĂCUTĂ, DIN MÂNA DREAPTĂ "!
Apoi, îmi aud propriul GLAS, care spune fară voia mea, fară să deschid gura, aşa :

                          " ÎMBINĂ  UTILUL, CU PLĂCUTUL , DOAMNE !
                            IARTĂ-MĂ , DOAMNE !
                            IARTĂ-MĂ !

Clipă în care, văd cu ochii închişi, cum UŞILE SFINTE, ÎMPĂRĂTEŞTI, de la SFÂNTUL ALTAR,  se deschid singure, de o forţă divină, nevăzută, şi în spatele lor, în locul SFÂFNTULUI ALTAR, văd O GRĂDINĂ VERDE, dumnezeiasc de frumoasă, uimitoare, nu se poate compara cu nimic de pe Pământ.
Copacii sunt mai mici, nici pitici ,nici mari, verdele este neasemuit de frumos, florile au culori cu adevărat dumnezeieşti. Culorile de pe Pământ, sunt palide, în comparaţie, cu, culorile din GRADINA RAIULUI.
Dacă vreţi o comparaţie, ar fi, strălucirea SOARELUI de iulie cuptor, în comparaţie, cu strălucirea slabă şi rece, a LUNII de pe CER. 
Era GRADINA RAIULUI, GRĂDINA  LUI  DUMNEZEU şi a MAICII DOMNULUI.
Apoi, GLASUL sufletului meu, spune iar :

                        "IARTĂ-MĂ  DOAMNE !"

Şi iarăşi văd cum, alte UŞI ALE  SFÂNTULUI ALTAR, se închid, de astădată, se închid, ca într-un CERC, şi din CERC, se deschid, în formă de INIMĂ !
Deci, SFINTELE UŞI, se închideau, ca într-un CERC, şi se deschideau sub forma INIMII, strălucind precum soarele, de LUMINA AURIE, venită în mod nevăzut, din CERUL SFÂNT !
Dragii mei, aşa să vă fie şi inima voastră, plină de LUMINA LUI HRISTOS, iar bunătatea ei, să strălucească, precum SOARELE, în luna lui cuptor.
                                        Cu dragoste, Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu