miercuri, 24 iulie 2013

BINE FACI , BINE GASEŞTI !

                                                        17 Septembrie 2005 zori de zi !

        Dormeam, şi aud UN GLAS, vesel, care spunea aşa:

                       "AŞADAR , BINE FACI , BINE  GASEŞTI...
                         BINE  TRĂIEŞTI  !"

Dragii mei, noi suntem dispu;i, sa spunem mai mereu, bine faci ;şi rău gaseşti , dar nu este aşa.
Chiar daca binele pe care l-am facut, se intoarce la noi, sub forma de rău, nu trebuie să ne întristam,pentru că, DUMNEZEU vede, si stie ca, noi am facut binele si ni s-a rasplatit cu rău. Dar atunci cand EL, va crede de cuviinţă ,ne va rasplati noua BINELE FACUT, însutit, si sa nu asteptam, rasplata de la cel caruia i-am făcut bine, rasplata ne va veni, numai de la DUMNEZEU !
Faceţi binele, fraţilor, şi nu aşteptaţi răsplată, DUMNEZEU CEL PREA MILOSTIV, vă va răsplăti vouă, când nici nu vă aşteptati. Răsplata , vă va fi, însutit mai mare, decat binele pe care l-aţi făcut.
Seara, în timp ce mă rugam, singură fiind în camera mea, şi în genunchi stând, vad cu ochii închişi, UN MUNTE, nu prea inalt, verde, si pe munte, vad O SFÂNTĂ CRUCE ,MARE, pe care era rastignit, MÂNTUITORUL IISUS HRISTOS,
Din spatele SFINTEI CRUCI, pe care era IISUS rastignit, IESEA UN FUM NEGRU SI DENS, ca la un furnal.si aud UN GLAS,  care spune aşa :

                    "ŞI  DUHUL  TĂU , CEL SFÂNT , NU-L LUA DE LA MINE....
(iar un alt glas, rautacios spune ):
                     MÂNTUITORULE ! MÂNTUITORULE !
                      CHIP  NESUFERIT "!

Dragii mei, sigur stiti, cine ar putea spune aceste cuvinte, despre MANTUITORUL, cine altcineva decat diavolul?
Diavolul, este cel care, ÎL uraste pe IISUS, pentru ca el, sa câştige de partea sa, cât mai multe suflete.
Să nu vă lăsaţi amăgiţi, de cumplitul diavol, ci să-l chinuiţi, purtând cu voi, la gât, O CRUCIULIŢĂ SFÂNTĂ, şi să vă închinaţi LUI, DOMNULUI şi DUMNEZEULUI nostru, şi MAICII LUI DUMNEZEU.
                                              Cu preţuire şi dragoste, Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu