marți, 2 iulie 2013

UNIREA ! UNIREA TRANSILVANIEI , CU ROMÂNIA !

                                                    10 Iulie 2008, zori de zi !

Vara frumoasa si calduroasa, asa incat, dimineata in zori, parca ai dori, sa mai zabovesti putin in pat, ca-i mai racoare; si astfel aud GLAS, care spune asa:

                  "UNIREA !  UNIREA  TRANSILVANIEI , CU ROMÂNIA !
Clipa in care, un alt GLAS, spun e niste cifre, citez:

                  499 , 9 , 8  adica, PATRUSUTE NOUAZECI SI NOUA, VIRGULA NOUA, VIRGULA OPT "!
Si glasul, se pierde ca un ecou.
Dragii mei, nu stiu eu, ce inseamna aceste cifre, dar cu siguranţă, ele înseamnă ceva.
Puţin mai târziu, aud GLAS ,ca de Preot, ce spune, cântând aşa :

                 "ÎN  TINĂ , SĂ  MUŢUMIM  DOMNULUI  "!

Moment in care, vad cu ochii inchisi, UN PREOT, ce iese din SFANTUL ALTAR, avand in mâna sa, SFÂNTA CRUCE, ;şi care, se închină la SFINTELE ICOANE, de pe solee, de lângă UŞILE  ÎMPĂRĂTEŞTI.
Apoi, imi aud propriul GLAS, glasul sufletului meu, care se roaga tare asa:

               "TE  ROG , CU UMILINŢĂ , LUMINEAZA-MI  MINTEA ,
                 OŢELEŞTE-MI VOIA , ...
Si brusc, fara de voia mea, fara ca eu sa gandesc macar, gura me a continua si spune cu GLAS :
              " SPRE  A TA , SLĂVIRE....."

Dragii mei, cu toţii, trebuie să ne rugăm , cu inima , cu sufletul, cu întreaga noastră fiinţă, la BUNUL DUMNEZEU şi MĂICUŢA DOMNULUI, ca să ne dăruiască, iertare de păcate, CREDINŢĂ, NĂDEJDE ŞI DRAGOSTE .
Daca le avem pe acestea, si o sanatate de fier, sa stiti ca, avem tot ce ne trebuie, in această viaţă.
                        Cu dragoste,
                                            Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu