duminică, 7 iulie 2013

BARACK OBAMA , PRESEDINTELE SUA ! OBAMA , ÎN DIRECT !

                                                 7 Iulie 2013 , ora 2,20 noaptea.

Nu-i asa ,dragii mei, cui nu-i place, oare, ca sa doarma, la aceasta ora ?
Si totusi, iata ca, ma trezeste UN GLAS, ca din CER, care spune, ceva foarte....actual, si anume :

                         "OBAMA , ÎN  DIRECT !  OBAMA , ÎN DIRECT  !
                          SUB  LUMINA , LUMINII  TALE , HRISTOASE "

Dragii mei, cu tragedia, care a avut loc, acum in SUA, fireste ca, PRESEDINTELE, OBAMA, va fi mereu in direct. Dar, cuvintele..."SUB LUMINA, LUMINII TALE, HRISTOASE, "nu stiu, si nici nu am voie, sa le talmacesc eu.
Sa speram, ca totul este de bine, si ca toti ranitii, din accidentul aviatic, se vor insanatosi, cat mai repede,
Si iata, dragii mei, cum un alt GLAS, imi spune ceva, foarte ,incurajator, citez :

               "MAINE , MI-A ADUS , MAI  MULTA  ÎNCREDERE  ÎN TINE, ÎN FORŢELE , PROPRII "!

Fratilor, trebuie sa avem, mai multa încredere în noi, în forţele proprii, dar mai întâi, trebuie sa avem CREDINŢĂ şi NADEJDE în BUNUL şi PREA MILOSTIVUL DUMNEZEU, şi apoi, în noi, în forţele proprii, pe care, ni le înoieste şi ni le întăreşte DUMNEZEU.
                               Cu preţuire şi dragoste, Maria.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu