vineri, 8 martie 2013

SFANTUL MARE MUCENIC GHEORGHE...

24 dec.2008, zori, cand, desi era ora 3,30, eu inca, nu imi terminasem Rugaciunea. Ma rog, facand METANII, cu fruntea la Pamant, cand, brusc, vad UN CER de noapte, in Pamant, si in acest CER de noapte, UN CALARET, din LUMINA AURIE., fireste, calare pe UN CAL, tot din LUMINA AURIE.  Calul, statea cu capul in jos, si cu piciorul drept, din fata, usor indoit, ridicat. SFANTUL de pe cal, avea si O SABIE, in Mana SA.  Abia in acest moment, L-am recunoscut, pe SFANTUL MARE MUCENIC GHEORGHE, calare pe CALUL SAU, si cu SABIA in mana SA, ca sa omoare Balaurul,de la picioarele Sale.  Putin mai tarziu, aud din nou, alt Glas, care spune cu dragoste, asa:
                         "BINECUVANTAT, ESTE RODUL PANTECELUI TAU "! BINECUVANTAT, ESTE DUMNEZEUL NOSTRU SI MAICA LUMINII"! ITI LAS, TIE, MAICA LUMINII, IMPARATEASA CERULUI SI A A PAMANTULUI...."! si dupa o clipa, aud GLAS,care striga asa:
                             CU VREDNICIE, SA MULTUMIM DOMNULUI ! CU VREDNICIE !(raspunde UN COR, dumnezeiesc).A doua zi, tarziu in noapte, aud GLAS, rugator, care se roaga asa:
                        "CEL CE AI FACUT, CERUL SI PAMANTUL ! CEL CARE, PE TOATE, LE-AI ZIDIT !INSUTI DOAMNE, TE ROG, DA-MI CERESCUL TAU, DA-MI CERESCUL TATA !  Fratilor, sa ne rugam si noi, la BUNUL DUMNEZEU si MAICA DOMNULUI, sa ne daruiasca, CREDINTA, NADEJDE SI DRAGOSTE ! Cu dragoste, Maria.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu