miercuri, 6 martie 2013

IISUS HRISTOS, MANTUITORUL NOSTRU, RASTIGNIT PE CER !

Noapte de 4 iunie 2007, cand in timp ce dormeam, ma trezeste ,UN TUNET, foarte puternic, si astfel, vad cu ochii inchisi, cum , de jos de la Pamant, se ridica UN FULGER ALB, stralucitor,ce despica CERUL in doua! In mijlocul CERULUI, din CERUL de noapte, despicat de FULGER, apare ca si-n carne si oase, pe o suprafata mare, a CERULUI din CERUL pe care noi il vedem, INSUSI MANTUITORUL,  RASTIGNIT, pe CER. Acest CER, coboara deasupra Pamantului, la inaltimea unu bloc cu 8 etaje, atat de aproape era de Pamant, iar IISUS HRISTOS, ERA RASTIGNIT, pe CER, dupa ce FULGERUL si TUNETUL, au despicat CERUL noptii,. IISUS, stralucea de LUMINA, rastignit pe CERUL SFANT !
Dimineata, in timp ce ma rugam, vad brusc, cu ochii inchisi, cum ESARFA mea,din matase, albastra, care era pe scaun, se ridica singura, de pe spatarul scaunului, din camera mea, si se asterne, la SFINTELE ICOANE, din peretele meu, si pe mijlocul ESARFEI, ce era acum ,deasupra SFINTELOR ICOANE, apare, UN MINUNAT, CURCUBEU, extrem de frumos si stralucitor. Mai stralucitor, decat Curcubeul, pe care il vedem noi pe CER, dupa o ploaie de vara.Astfel incat, acum vedeam cu ochii inchisi, CURCUBEUL de pe ESARFA mea, care stralucea deasupra SFINTELOR ICOANE, din camera mea. Dragii mei, sa straluceasca si sufletul vostru ,de LUMINA lui HRISTOS, mai ceva, decat CURCUBEUL,de pe ESARFA mea albastra. Cu dragoste, Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu