vineri, 1 martie 2013

MAICUTA DOMNULUI, CU PRUNCUL IN BRATE, SUB SFANTA CRUCE !

16 dec 2008, ora 21,33 ! Stau singura in camera mea, si ma rog. Brusc, ochii mi se-nchid fara voia mea, si astfel vad, in fata mea, la doar 1m, distanta, O SFANTA CRUCE, mare,din lemn maro, si in stanga, SFINTEI CRUCI, sub bratul stang, a aparut ,MAICA DOMNULUI, cu PRUNCUL IISUS, in brate, stand in picioare, sub bratul stang, al SFINTEI CRUCI, clipa in care ,deasupra capului MAICII LUI DUMNEZEU, si al PRUNCULUI IISUS, a aparut ,mintr-o clipita, UN NOR OVAL, ALB, transparent si foarte stralucitor. Asa incat, desi era noapte, SFANTA CRUCE, sub care era MAICA DOMNULUI cu PRUNCUL IISUS ,in brate, stralucea ,mai tare decat Soarele, la aparitia NORULUI alb. In clipa urmatoare, totul a disparut, iar eu, mi-am continuat, Sfanta Rugaciune.
In alta seara, tot in timp ce ma rugam, aud GLAS, care spune tare asa:
                        "CEL CE TE-AI SCHIMBAT LA FATA, CEL CE AI INOIT ,LUMEA, HRISTOASE,DUMNEZEULE, SLAVA TIE !"  si apoi un alt glas, canta asa: "ROBILOR NOSTRI, CATRE DUMNEZEU ! (si un alt glas, continua asa):" NU ,NUMAI ROBILOR NOSTRI, DUMNEZEU, CATRE DUMNEZEU"!
Dragii mei, sa ne rugam si noi ,robii lui DUMNEZEU si ai MAICII LUMINII, ca sa fim iertati de pacate, in viata aceasta, si sa mergem curati, in Viata vesnica.Cu dragoste, Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu