marți, 1 iulie 2014

VREMEA !!! UN MESAJ CU TÂLC !

                                                  1  Iulie 2014 , ora 15,45 !

Astăzi, în timp ce eram la biroul de acasă , aud dragilor un glas care spune ceva despre vreme.
Dar ceea ce a spus ,eu una ,nu am înţeles mare lucru, oricât m-am străduit, nu i-am dat de capăt.
Aşa că, vă las pe voi dragilor, ca să dezlegaţi aceste cuvinte, şi poate lăsaţi şi un comentariu, ca să mă lămuresc şi eu.
Deci glasul spunea cu tărie aşa :

                 "Un întreg Spyke !
       Vremea ,va  reconsula  Raze -  Radio  soluţii "!

Dragilor, eu nu am înţeles nimic concret! Dacă voi stiti ceva despre aceste cuvinte cu tâlc, aştept ca să-mi scrieţi !
                                Cu dragoste, 
                                                Maria.

2 comentarii:

  1. Iata ce am gasit dupa o cautare pe google: "Spyke este o aplicatie ciudata, care face parte dintr-un experiment "social" si are menirea de a te fotografia prin intermediul webcam-ului, atunci cand tastezi la calculator." ...destul de ciudat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Interesant ! Nu stiam ! O fi ceva si asta , altfel nu as primi astfel de Mesaje ciudate, Multumesc frumos !

      Ștergere