luni, 5 mai 2014

MÂINILE LUI IISUS HRISTOS RĂSTIGNITE SUB CERUL LIBER !

                                    4 Martie 2004 ,ora 23,51 ! 

Dragilor, mă rugam la această oră, când ochii mi se închid fără voia mea şi astfel văd ceva uimitor !
Văd un Cer senin, ce coboară foarte aproape de pământ şi aud un glas, care spune aşa :

                           "Las " că iei şi-L pui pe masă .(şi un alt glas, exclamă cu mare uimire ):                              MÂINILE  LUI  IISUS "!

Clipă în care, sub Cerul care coborâse foarte aproape de Pământ, văd ,DOUĂ  MÂINI  răstignite , care erau tare umflate şi aveau culoarea alb-vineţiu. Prin venele Mâinilor Lui  IISUS , nu mai circula Sângele.
Mâinile le vedeam răstignite cu tot cu umeri. Erau tare umflate, aveau semnele cuielor în palme ,iar degetele erau aplecate în jos, în răstignirea Mâinilor.
Aud din nou un glas, care spune cu fermitate aşa :

                           "Orice este primit ! Să fie numai din grâu ! 
                             Numai făină de păpuşoi ,nu "!
                               Binecuvântată este Împărăţia Cerului, 
                                       acum şi-n vecii  vecilor ,AMIN !
                               Mare, ne - a  adud .
                                Mare ,ne va fi Credinţa "!

Fraţilor ! Eu nu ştiu a tălmăci toate aceste CUVINTE şi nici nu încerc ! Ceea ce ştiu însă, este a scrie tot ce BUNUL DUMNEZEU îmi arată, ca să fie spre întărirea în CREDINŢĂ a Semenilor noştri.
Dragii mei, să avem mai multă grijă de suflet decât de trup. Pentru ca , trupul îl vom lăsa în ţărână ,căci din ţărână este luat, iar cu Sufletul ,ne prezentăm în faţa LUI DUMNEZEU, şi cum am putea altfel, decât să strălucească de Lumină şi de fapte bune.
                 Ca întotdeauna, cu dragoste, Maria.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu