miercuri, 7 mai 2014

UN FOC APOCALIPSĂ PE O SCENĂ !

                                        7 Mai 2014 ora 7,10 dimineaţa ! 

Încă nu mă înduram să mă dau jos din pat. Am închis ochii şi admiram frumuseţile Cerului, în toată strălucirea lui albastră violet ca de noapte. Aceste Minunăţii Dumnezeieşti eu le văd cu ochii închişi. Soarele, Stelele, Luna, Extratereştrii..,Sfinţii din Ceruri.
Pe MĂICUŢA  DOMNULUI, plimbându-SE prin GRADINA  RAIULUI, şi multe alte MINUNI ascunse de ochiul firesc, dar descoperite mie, de BUNUL  DUMNEZEU şi de MAICA  DOMNULUI !
Şi aşa admirând Cerul , aud un GLas care a spus ceva ce mi-a dat fiori. Citez :
                     "Din fericire , Maestrul convinge pe spectatori !
                       Îi convinge să se depărteze de scenă , de corpurile de scenă....(şi un alt glas extrem de răutăcios, strigă cu mare satisfacţie ):
                                   Şi de Focul  Apocalipsă "!

Dragii mei, din nefericre vom afla de acest dezastru ce urmează a avea loc, undeva în Lumea asta mare . Când şi unde, nu mi s-a descoperit. Dar timpul ne va arăta din păcate....TRAGEDIA !

                 Cu dragoste, Maria.
                      

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu