marți, 8 octombrie 2013

ŞI MÂNTUITORUL , A COBORÂT DIN SFANTA ICOANA A SFINTEI TREIMI !

                                    1 OCTOMBRIE  2013, noaptea târziu !

Mă rugam la BUNUL  DUMNEZEU şi la MĂICUŢA DOMNULUI ! Dar într-o clipă, ochii mi se închid fara voia mea, şi astfel văd cum din SFANTA  ICOANĂ  A SFINTEI TREIMI,  IISUS  HRISTOS, se desprinde de acolo, înviază, se ridică de pe TRONUL DUMNEZEIESC, păşeşte în noaptea albastra, în jos spre Pământ, şi ajunge foarte aproape de locul unde mă aflam eu.
Se aşeaza pe UN TRON înalt si nevăzut, lăsând în spatele SĂU, pe DUMNEZEU  TATAL şi pe DUHUL  SFANT ! 
Era atat de aproape de mine păcătoasa, şi era înconjurat de O LUMINĂ AURIE, orbitor de stralucitoare ce avea  forma  unui dreptunghi la verticală.  IISUS  HRISTOS ,  avea veşminte roşii catifelate.,castaniu ondulat, lunguţ până pe umeri, ochii albastri stralucitori si blânzi. 
În LUMINA  AURIE,  MÂNTUITORUL  în veşminte roşii, strălucea enorm.  IISUS, şi-a strâns MÂINILE SALE, pe lânga trup, adica pe genunchii SĂI, şi privea cu dragoste spre mine.
În acel moment, Glasul sufletului meu, îi spune LUI  IISUS :

             "PRIMEŞTE  DOAMNE , 
               TOATE  ZILELE  MELE !
              SĂRUT  MÂNA  MÂNTUITORULE" !

Şi în clipa următoare, IISUS HRISTOS ,apare  la poarta unei case, înconjurat de acel dreptunghi de LUMINĂ AURIE, pe vârful gardului de la poartă, şi era RASTIGNIT pe SFANTA CRUCE albă stralucitaore ,  în carne şi oase. 
IISUS suferea cumplit, rastignit pe CRUCE, pentru păcatele noastre. 
Dragii mei, cu toţii ar trebui să-i dăruim LUI  HRISTOS, zilele noastre, inima noastra, sufletul nostru.
El le va curăţi şi le va sfinţi, iar noi vom dobândi ÎMPĂRĂŢIA CERULUI.
                      Cu dragoste, MARIA

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu