vineri, 25 octombrie 2013

S - A RĂSTIGNIT PENTRU NOI , ÎN ZILELE LUI PONŢIU PILAT !

                                     4 Septembrie  2006, zori de zi !

Dormeam şi brusc, aud GLAS, ca de Înger , care ne spune dragilor, UN  MARE  ADEVĂR, pe care ADEVĂR, vă rog să-l credeţi şi să nu vă îndoiţi  niciodată!
Tot ce scriu, nu este de la mine ! Cu adevărat, să vă înfricoşaţi şi să credeţi că sunt TOATE  de la BUNUL  DUMNEZU ! Eu nu-mi doresc nici faimă, nici bani, nici relaţii.niciun fel de bunuri materiale, nu mă leagă pe acest Pământ ! Ci îmi doresc ,ca să fac cunoscut vouă tuturor, CUVÂNTUL  LUI  DUMNEZEU !
Deci, deschideţi-vă  inimile şi sufletele, şi lăsaţi CUVÂNTUL LUI  DUMNEZEU, să se sălăşluiască în ele. 
Şi acum, am să citez GLASUL ÎNGERULUI, care spune :

                   "A  FĂCUT  DREPTATEA , ŞI  S-A  RĂSTIGNIT  PENTRU  NOI !
S-A  RĂSTIGNIT  PENTRU  NOI , ÎN  ZILELE  LUI  PONŢIU  PILAT "!
Apoi Glasul, continuă :
                "TE  MĂRESC  ŞI  TE  SLĂVESC  ÎN  SUFLETUL  Ei, CU  SFINTELE  DARURI "!
ÎN  DREAPTA  TA , STĂ  DUHUL !
ÎN  DREAPTA  TA , STĂ  TATĂL "!
Da, fraţilor ! Nu am greşit ! Aşa a spus Glasul, şi a doua oară, tot "în dreapta ta". 
Şi iarăşi aud :
                   " CĂ  ESTE  BUN , ŞI  ATOT - MILOSTIV !
                      ŞI  ARE  TREABĂ  CU MINE "!
Dragii mei, cu adevărat BUNUL DUMNEZEU, mai are treabă cu mine ! Trebuie să fac cunoscut semenilor mei, CUVÂNTUL LUI, şi aşa voi face.
                                 Cu preţuire şi dragoste, Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu