marți, 8 octombrie 2013

HAI ! TE JUDEC BINE !

                                                    27  IULIE  2006 !

Este noapte târziu, iar eu sunt în camera mea, în genunchi şi mă rog la BUNUL DUMNEZEU şi la MĂICUŢA DOMNULUI, cu toată inima şi cu toată fiinţa mea.
Brusc, aud UN GLAS, care spune aşa :

           "HAI !  TE  JUDEC  BINE !
            O  RĂMAS  MÂNTUITORULUI  RĂSPUNS !
            PACE  MĂRIRII  TALE, DOAMNE "!

Apoi Glasul dispare, iar eu îmi continui Rugăciunea de unde am rămas. 
Iar după câteva minute , aud un alt Glas, care spune ceva...cu mare tâlc, citez :
                 "PROBABIL , CĂ EXISTĂ  ÎN LUMEA  ASTA   MARE , 
                  CARE  NU  MAI  ARE .
                   CARE  AVEM,  MAI ARE ,
                  ASEMĂNARE  ÎN LUMEA  ASTA  MARE "!

Dragii mei, care dintre voi toţi care citiţi pe Blog, ştiţi a desluşi aceste cuvinte ? Căci  eu  nu ştiu !
Şi iarăşi, GLAS din CER, spune :

               "PUŢINI  ÎNDRĂZNESC  SĂ  CUTEZE  !
                 INTRĂ-N  ISRAEL , CĂ  ISRAEL  ERA MÂŢ !
                 CU  ADEVĂRAT  CADE  ÎNAPOI, ISRAEL  CU  FRAŢII  LUI "!
Dragii mei, ISRAEL a căzut şi mai cade încă; iar locul ISRAELULUI, în toate cele SFINTE, îl ia ţara noastră, ROMÂNIA !
De fapt, l-a luat deja! ROMÂNIA, este al doilea IERUSALIM !
În veacul acesta, IISUS  HRISTOS, va veni pe norii CERULUI, însoţit de SFINŢII SĂI  ÎNGERI , şi cei care vom mai fi, vom vedea, şi vom trăi această MARE MINUNE ! 
Şi din nou, aud UN GLAS bucuros, care spune aşa :
                "AM  IN-CUNOSCUT  ZORILE !
                  ZORILE , MI - A ÎNLESNIT  SĂ  LOCUIESC  SPRE  CREDINŢĂ "!
Fraţilor ! Chiar dacă aceste citate par a avea greşeli de ortografie, să ştiţi că nu au.  Nu am greşit  scriind, ci pur şi simplu, aşa mi-au fost aduse de SUS, iar eu le transpun întocmai pe Blog.
Dragii mei, DRAGOSTEA , NADEJDEA , şi ZORILE, să vă înlesnească CALEA  SPRE CREDINŢĂ, SPRE ÎMPĂRĂŢIA  LUI  DUMNEZEU !
                             Cu dragoste şi preţuire , Maria.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu