marți, 29 octombrie 2013

SFÂNTA CRUCE , DIN IESLEA DE LUMINĂ !

                               29 Noiembrie 2007, seara  târziu !

Mă rugam cu dragoste şi cu smerenie , la BUNUL  DUMNEZEU şi la MĂICUŢA DOMNULUI, când brusc, ochii mi se închid fără voia mea, şi astfel  vă O  IESLE  de LUMINĂ  albă, orbitor de strălucitoare, şi în IESLEA DE LUMINĂ, stă culcată  O SFÂNTĂ  CRUCE  ,ce strălucea ca Soarele.
Pe SFANTA  CRUCE, în carne şi oase ,este răstignit DOMNUL şi MÂNTUITORUL  nostru IISUS  HRISTOS .
Avea TRUPUL roziu, părul castaniu inelat, şi coroana de spini pe fruntea însângerată. De mijlocul TRUPULUI  SĂU, IISUS avea legată o pânză albă.
În următoarea clipă, totul dispare, şi apare în locul SFINTEI  CRUCI, MAICA DOMNULUI cu veşminte ca de argint, şi care ţine pe braţul Ei stâng pe PRUNCUŢUL  IISUS, îmbrâcat tot în veşminte ca de argint.
Maica Domnului, ÎŞI legăna PRUNCUL pe braţul Ei  stâng ,aşa cum şi noi ne-am legăna pruncul care plânge.
Totul era aievea şi orbitor de strălucitor. 
Şi aud Glas, care spune aşa :

              "AMINTEŞTE-ŢI  DOAMNE, DE  TOATE  CÂTE  NE-AI  DĂRUIT TU, DOAMNE !              PE  TOATE  LE  ÎMPĂRŢIM  DOAMNE !
                FIE  MIE,  DUPĂ  CUVÂNTUL  TĂU !
                 ŞI  MAI - NAINTE  DE TOATE...."!

Dragii mei, să ne amintim şi noi, că nu suntem singuri ! Acolo sus în CERURI , DUMNEZEU vede tot , aude tot, şi cunoaşte şi gândurile noastre; şi dacă ne rugăm cu multă dragoste, cu multă smerenie, LUI şi MAICII  DOMNULUI , şi vom simţi în inima şi-n sufletul nostru, DRAGOSTEA  SA, precum şi grabnicul ajutor, la RUGĂCIUNILE  MAICII  DOMNULUI, pentru noi . 
DUMNEZEU, este DRAGOSTE, şi cere de la noi...numai DRAGOSTE ! 
Dragostea pe care EL, ne-a sădit-o în suflet, încă de la naşterea noastră, iar noi, trebuie s-o înmulţim şi dăruim din ea, APROAPELUI nostru.
Şi ca întotdeauna, spun şi eu....
                                  Cu  dragoste, Maria.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu