luni, 24 iunie 2024

TATAL NOSTRU, ESTE DUHUL SFANT !

                    Imagini pentru duhul sfant imagini

                                            Dragii mei,

                                        HRISTOS S-A INALTAT!

În aceasta dimineata in zori de zi,aud glas care spune asa:

             "Tatal nostru , este Duhul Sfant !
            Iar Orificiul ,este Patria Cereasca !"

Dragii mei, cu adevarat TATAL nostru este DUHUL SFANT !
Iata:
"Fiul este lumina Tatălui care a venit în lume ca să ne lumineze calea spre veşnicie, iar Duhul Sfânt e căldura care vine de la Tatăl ca să ne încălzească inimile şi să aprindă în ele iubirea lui Dumnezeu. Astfel, cum soarele cu lumina şi căldura una sunt, la fel una sunt Tatăl, Fiul şi Duhul Sfânt — Preasfânta Treime."
 Dumnezeu este Creatorul lumii, Dumnezeu este Părintele nostru iubitor!
Dumnezeu este Domnul şi S-a arătat nouă, binecuvântat este cel ce crede în numele Domnului!
Cand ne-a creat,Dumnezeu a luat ţărâna si a suflat Duhul Său peste ţărâna, si asa ne-a facut pe noi.
Si cum SFANTA TREIME reprezinta UNIMEA, o singura fiinţă,deci,DUHUL SFANT este TATAL nostru !
Duh Sfant a suflat DUMNEZEU TATAL peste ţărâna; DUHUL SFANT este TATAL nostru,asa cum si DUMNEZEU TATAL este TATAL nostru,cum si IISUS HRISTOS este TATAL nostru !
Cand spunem DUMNEZEU,spunem :
DUMNEZEU TATAL,DUMNEZEU FIUL si SFANTUL DUH !
Iata un articol in acest sens:


                                Dragii mei, 

Astazi dimineață treaza fiind, priveam cu ochii închisi, spre plafonul camerei mele, unde văzusem o miscare ca o umbra densa.
Cand am închis ochii mei, am vazut pe DUHUL CEL PREA  SFANT de un alb orbitor, cum sufla cu ciocul Său ca din Soare rupt, sufla spre mine O Lumina aurie orbitor de stralucitaore.
Lumina iesea din ciocul DUHULUI SFÂNT sub forma de raze multe,multe,care se deschideau ca un crin cand ajungeau la mine,si -mi intrau in trup. 
Când trupul meu absorbea RAZELE DUHULUI SFANT, eu ma cutremuram pe pat,ca la un soc electric.
Simteam in sufletul meui,ca nu vreau sa se mai termine aceasta MINUNE MARE.  
Doar cateva secunde ,iar Duhul Sfant a zburat spre înaltul Cerului,  si -a apărut Scumpul nostru Mântuitor .

 
Iata ce spunea , glasul Mântuitorului nostru 
Iisus Hristos:
”Aceasta este Ziua, în care v-am creat!”
Iar in acest moment dragilor,am în fața ochilor 
închisi pe Însuși Domnul nostru Iisus Hristos în

carne si oase îmbracat în Lumina alba si orbitor

 de stralucitoare.
Scumpul nostru Mântuitor întinde Mâna Sa 
dreaptă spre mine roaba Sa,care eram la doar 2 
metri distanta, după care ,Îsi deschide palma,și 
văd că în palmă are ,Pământ adevarat.
Iisus Hristos dragilor, suflă cu gura Sa Duh 
Sfânt peste Pământul din palma Sa, si astfel ,a 
voit ca sa ne arate prin mine roaba Sa, felul cum
 ne-a creat pe noi.
Iar eu Prieteni dragi,va spun cu toata 
convingerea, ca noi nu ne tragem din maimuță 
cum sustin unii ”înțelepți "ai lumii.
 Ci suntem creati după Chipul si asemănarea 
Lui Dumnezeu.
Din pământ am fost luati, si-n Pământ vom 
merge.
Iar Sufletul nostru se va intoarce la 
Creator,pentru JUDECATA cea dreaptă.
Asadar fratilor, sa ne rugam DOMNULUI si 
MANTUITORULUI nostru IISUS HRISTOS,ca 
sa ne daruiasca iertare de păcate, dragoste 
infinita față de Aproapele, precum si Credință 
tare si neclintita,intru PREA SFANTA TREIME 
si Sfintii Săi, si în PREA CURATA FECIOARA
MARIA, NĂSCĂTOAREA DE DUMNEZEU si 
MAICA  noastra a tuturor,Căruia Li se 
cuvine,toata cinstea,slava si închinarea ,Amin. 

                                   Cu dragoste,Maria. 

4 comentarii:

  1. Oamenii de stiinta au ajuns la concluzia ca nu sint pregatiti sa caute viata,
    in univers fiind o varietate de forme de viata mult mai mare si diversa pe care pamintenii inca nici nu o banuiesc si care depasesc intelegerea oamenilor pentru care nu au nici metode adecvate de detectare sau intelegere-craciun.

    RăspundețiȘtergere
  2. lumea Spirituala nevazuta de oameni
    Inca un motiv in plus pentru care Dumnezeu, lumea spirituala nu lasa ca ca omul sa distruga Pamintul pentru ca planeta este locuita nu numai de cea ce se vede cu ochiul optic al oamenilor si animalelor ci si de o lume spirituala nevazuta Cu ochii materiali,
    ci cu alt fel de ochi ai spiritului si care scapa vederii si aparatelor rudimentare facute de om aflat abia la inceputul dezvoltarii materiale si industriale-craciun.

    RăspundețiȘtergere
  3. De ce nu puneți filmarea de la sfințirea troitei?! 🙏

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Lucram la filmul cu Sfintirea Troitei.Vom posta in curand!Doamne ajuta!

      Ștergere