Dragii mei,
În aceasta noapte,m-a trezit un glas si o lumina puternica care m-a cutremurat la propriu ,si astfel, aveam in faţa ochilor inchisi (eu asa vad cel mai bine )un Cer de noapte si o Luna mare rosie, o Luna sângerie cuprinsa intr-un cerc de foc.
Asa arata Luna ,precum in imaginea de mai jos:
.
Iar Cercul de foc, era de un rosu mai intens decat LUNA de pe Cer.
Iata un exemplu de Cerc de foc ,in imaginea de mai jos:
.
În faţa Lunii sângerii care era total cuprinsa in Cercul ca de foc, a apărut un OZN oval.Era un OZN usor transparent, era un OZN in miscare ca de plutire usoara.
Aud glas ,spune asa:
"Luna sângerie !
Ia uite ce avem noi aici !"
Clipă în care,vad LUNA sângerie(rosie) cuprinsa in cercul de foc (rosu intens spre grena)iar la partea de sus a LUNII sângerii ,vedeam un OZN care venea dinspre dreapta spre stanga.
.
Dragii mei,ceea ce stiu cu fermitate este faptul că,daca vom avea CREDINTA macar cat un graunte de mustar,vom fi ocrotiti si păziti de tot necazul si de toate Dezastrele atat noi cat si cei dragi noua. Vom putea primi si noi atunci, Cuvantul Lui IISUS HRISTOS care spune:
"Credinţa ta ,te-a vindecat !"
Iata:
În aceasta noapte,m-a trezit un glas si o lumina puternica care m-a cutremurat la propriu ,si astfel, aveam in faţa ochilor inchisi (eu asa vad cel mai bine )un Cer de noapte si o Luna mare rosie, o Luna sângerie cuprinsa intr-un cerc de foc.
Asa arata Luna ,precum in imaginea de mai jos:
.
Iar Cercul de foc, era de un rosu mai intens decat LUNA de pe Cer.
Iata un exemplu de Cerc de foc ,in imaginea de mai jos:
.
În faţa Lunii sângerii care era total cuprinsa in Cercul ca de foc, a apărut un OZN oval.Era un OZN usor transparent, era un OZN in miscare ca de plutire usoara.
Aud glas ,spune asa:
"Luna sângerie !
Ia uite ce avem noi aici !"
Clipă în care,vad LUNA sângerie(rosie) cuprinsa in cercul de foc (rosu intens spre grena)iar la partea de sus a LUNII sângerii ,vedeam un OZN care venea dinspre dreapta spre stanga.
.
Dragii mei,ceea ce stiu cu fermitate este faptul că,daca vom avea CREDINTA macar cat un graunte de mustar,vom fi ocrotiti si păziti de tot necazul si de toate Dezastrele atat noi cat si cei dragi noua. Vom putea primi si noi atunci, Cuvantul Lui IISUS HRISTOS care spune:
"Credinţa ta ,te-a vindecat !"
Iata:
„Credinţa ta te-a mântuit; mergi în pace!“
Duminica a 24-a după Rusalii (Învierea fiicei lui Iair) Luca 8, 41-56
În vremea aceea a venit la Iisus un om al cărui nume era Iair și care era mai-marele sinagogii. Și, căzând la picioarele lui Iisus, Îl ruga să intre în casa lui, că numai o fiică avea, ca de doisprezece ani, şi ea era pe moarte. Iar pe când se ducea Iisus şi mulţimile Îl împresurau, o femeie, care de doisprezece ani avea curgere de sânge şi cheltuise cu doctorii toată averea ei şi de nici unul n-a putut să fie vindecată, apropiindu-se pe la spate, s-a atins de poala hainei Lui şi îndată s-a oprit curgerea sângelui ei. Și a zis Iisus: Cine s-a atins de Mine? Dar toţi tăgăduind, Petru şi ceilalţi care erau cu El au zis: Învăţătorule, mulţimile Te îmbulzesc şi Te strâmtorează, şi Tu întrebi: Cine s-a atins de Mine? Iar Iisus a zis: S-a atins de Mine cineva, căci am simţit o putere care a ieşit din Mine. Atunci femeia, văzându-se vădită, a venit tremurând şi, căzând înaintea Lui, a spus de faţă cu tot poporul din ce pricină s-a atins de El şi cum s-a tămăduit îndată. Iar El i-a zis: Îndrăzneşte, fiică, credinţa ta te-a mântuit. Mergi în pace! Pe când încă vorbea El, a venit cineva de la mai-marele sinagogii, zicând: A murit fiica ta. Nu mai supăra pe Învăţătorul. Dar Iisus, auzind, i-a răspuns: Nu te teme; crede numai şi se va izbăvi. Şi, venind în casă, n-a lăsat pe nimeni să intre cu El decât numai pe Petru, pe Ioan şi pe Iacob, pe tatăl copilei şi pe mamă. Și toți plângeau şi se tânguiau pentru ea. Iar El a zis: Nu plângeţi; n-a murit, ci doarme. Și râdeau de El, ştiind că a murit. Iar El, scoţând pe toţi afară şi apucând-o de mână, a strigat, zicând: Copilă, scoală-te! Şi duhul ei s-a întors şi a înviat îndată; şi a poruncit El să i se dea copilei să mănânce. Şi au rămas uimiţi părinţii ei. Iar El le-a poruncit să nu spună nimănui ce s-a întâmplat.
Pasajul evanghelic al acestei duminici arată cum Domnul Iisus, întors în Capernaum împreună cu Apostolii Săi, tocmai Se îndrepta către casa lui Iair, rabinul iudeu care Îl rugase să vină şi să-i vindece fiica aflată pe patul de moarte.
Poporul îi asculta frecvent dumnezeieștile învățături și vedea minunile săvârșite de El. Pentru aceasta Iisus este rapid înconjurat de mulțimea care Îl asaltează, căutând să fie cât mai aproape de Dânsul. Există ascunse aici, în gestul apropierii, al atingerii, un limbaj de exprimare a afecțiunii pe care o porți față de cineva, fără a folosi cuvinte, cât și o întărire a propriei tale voințe din forța celui care-ți inspiră încredere.
Dar în această mulțime se afla cineva, o femeie. Aceasta purta pe trupul ei un stigmat, o boală căreia nu-i găsise leac de doisprezece ani, deși cheltuise mulți bani pe la doctorii vremii. Scurgerea sângelui de care suferea nu era doar o neputință a trupului ei, căci legea acelor vremuri îi dăduse și o conotație mai adâncă, considerând-o necurăție, încât nimeni nu putea, nu avea voie să se atingă de ea, ca să nu se întineze. Astfel, femeia aceasta al cărei nume nu ni-l dă Evanghelia resimțea o dublă suferință: una fizică, datorată stării de durere și disconfort, cât și una sufletească, datorată însingurării, marginalizării.
Dar în această mulțime se afla cineva, o femeie. Aceasta purta pe trupul ei un stigmat, o boală căreia nu-i găsise leac de doisprezece ani, deși cheltuise mulți bani pe la doctorii vremii. Scurgerea sângelui de care suferea nu era doar o neputință a trupului ei, căci legea acelor vremuri îi dăduse și o conotație mai adâncă, considerând-o necurăție, încât nimeni nu putea, nu avea voie să se atingă de ea, ca să nu se întineze. Astfel, femeia aceasta al cărei nume nu ni-l dă Evanghelia resimțea o dublă suferință: una fizică, datorată stării de durere și disconfort, cât și una sufletească, datorată însingurării, marginalizării.
Hristos vădește tămăduirea femeii pentru ca și alții să-i urmeze credința
Deși împresurat de această mulțime, Hristos citește, ca Dumnezeu întrupat, gândurile și inima fiecăruia. Tocmai de aceea, când această femeie vine și trece peste toate opreliștile impuse de cultura religioasă a vremii și chiar de greutatea de a ajunge până la Iisus, datorită aglomerației din jurul Lui, își întinde mâna, ca măcar să-I atingă poala hainei, El simte această atingere a credinței care a vindecat-o pe acea femeie.
Realitatea acestei minuni ar fi rămas ascunsă dacă Însuși Mijlocitorul ei nu ar fi căutat să o vădească. Sfântul Ioan Gură de Aur, în ale sale Omilii la Matei, explică gestul, afirmând că Domnul Hristos o face cunoscută: „mai întâi ca să-i curme frica femeii, ca să nu trăiască neliniștită… să-i îndrepte părerea ce o avea despre El, pentru că socotise că se poate tăinui de Hristos. Iar în al treilea rând, ca să arate tuturora credința ei, pentru a o urma și alții…” (Omilia XXXI).
Înțelegem, așadar, că vindecarea femeii de boala de care suferea s-a produs prin conjugarea puterilor sufletești și trupești, configurate în actul credinței și gestul atingerii de Iisus Hristos.
Evidențierea minunii, ca și a altora, asemănătoare cu aceasta, indică lucrarea înnoitoare, transformatoare și vindecătoare de bolile trupești și sufletești a credinței în Hristos Iisus, manifestată în Biserică.
Potrivit învățăturii noastre de credință, Biserica este viața de comuniune a oamenilor cu Dumnezeu prin Hristos în Duhul Sfânt, manifestată concret prin acte de credință, prin participarea la aceleași Sfinte Taine și slujbe săvârșite de cei învestiți cu puterea Duhului Sfânt în acest sens de către Hristos Însuși: episcopii și preoții.
Realitatea acestei minuni ar fi rămas ascunsă dacă Însuși Mijlocitorul ei nu ar fi căutat să o vădească. Sfântul Ioan Gură de Aur, în ale sale Omilii la Matei, explică gestul, afirmând că Domnul Hristos o face cunoscută: „mai întâi ca să-i curme frica femeii, ca să nu trăiască neliniștită… să-i îndrepte părerea ce o avea despre El, pentru că socotise că se poate tăinui de Hristos. Iar în al treilea rând, ca să arate tuturora credința ei, pentru a o urma și alții…” (Omilia XXXI).
Înțelegem, așadar, că vindecarea femeii de boala de care suferea s-a produs prin conjugarea puterilor sufletești și trupești, configurate în actul credinței și gestul atingerii de Iisus Hristos.
Evidențierea minunii, ca și a altora, asemănătoare cu aceasta, indică lucrarea înnoitoare, transformatoare și vindecătoare de bolile trupești și sufletești a credinței în Hristos Iisus, manifestată în Biserică.
Potrivit învățăturii noastre de credință, Biserica este viața de comuniune a oamenilor cu Dumnezeu prin Hristos în Duhul Sfânt, manifestată concret prin acte de credință, prin participarea la aceleași Sfinte Taine și slujbe săvârșite de cei învestiți cu puterea Duhului Sfânt în acest sens de către Hristos Însuși: episcopii și preoții.
Întâlnirea prin credință
Părintele Dumitru Stăniloae arată că oficierea Sfintelor Taine ale Bisericii, ca și a oricăror alte slujbe sau rugăciuni, se săvârșeşte „la întâlnirea a două subiecte umane deschise prin credință Duhului Sfânt lucrător în ambianța Bisericii, întâlnire care se prelungește și în atingerea trupească directă între ele, sau prin mijlocirea unei materii. Nu materia și nici cuvintele rostite sau gesturile săvârșite, luate în ele însele, constituie Taina, ci ea se constituie în întâlnirea în credință a celor două persoane în ambianța Bisericii plină de Duhul Sfânt și în atingerea trupească între cele două persoane, odată cu mărturisirea prin cuvinte a acestei credințe a lor: a uneia care săvârșește Taina și a alteia care o primește” („Teologia Dogmatică Ortodoxă”, vol. III).
Astfel, prin toate cele șapte Sfinte Taine, în toate slujbele și rugăciunile Bisericii regăsim mărturisirea credinței, la care se adaugă gestul liturgic de atingere, care mijlocește lucrarea nevăzută a harului: în Taina Botezului: prin întreita afundare în apa sfințită; în Taina Mirungerii: prin pecetluirea cu Sfântul și Marele Mir a tuturor părților trupului; în Taina Euharistiei: prin împărtășirea cu însuși Trupul și Sângele Domnului; în Taina Spovedaniei: prin semnul și cuvintele dezlegării duhovnicului; în Taina Nunții: prin încununarea și binecuvântarea mirilor; în Taina Preoției: prin punerea mâinilor arhiereului; iar în Taina Maslului: prin ungerea bolnavului.
În contextul unei culturi și a unor influențe care ne propun închiderea egoistă a credinței în chip individualist („de ce să mai mergem la biserică, că doar ne putem ruga și acasă”), înțelegem din Evanghelia de astăzi cât de importantă este prezența noastră în biserici, participând la slujbele oficiate aici „cu frică de Dumnezeu, cu credință și cu dragoste”, cum ne îndrumă dumnezeiescul Hrisostom în Liturghia sa. Ce frumos ne spunea părintele Teofil: „Cum să ai pace în suflet dacă tu nu vii la biserică, unde preotul transmite adesea binecuvântarea: Pace tuturor!”
Această prezență în sfântul locaș ne face mai conștienți de împreuna noastră lucrare cu Hristos Domnul la izbăvirea sufletelor noastre, la sfințirea trupurilor noastre și a cosmosului, întru auzirea dumnezeieștilor cuvinte: „Îndrăznește, fiică (fiule), credința ta te-a mântuit, mergi în pace“.
Astfel, prin toate cele șapte Sfinte Taine, în toate slujbele și rugăciunile Bisericii regăsim mărturisirea credinței, la care se adaugă gestul liturgic de atingere, care mijlocește lucrarea nevăzută a harului: în Taina Botezului: prin întreita afundare în apa sfințită; în Taina Mirungerii: prin pecetluirea cu Sfântul și Marele Mir a tuturor părților trupului; în Taina Euharistiei: prin împărtășirea cu însuși Trupul și Sângele Domnului; în Taina Spovedaniei: prin semnul și cuvintele dezlegării duhovnicului; în Taina Nunții: prin încununarea și binecuvântarea mirilor; în Taina Preoției: prin punerea mâinilor arhiereului; iar în Taina Maslului: prin ungerea bolnavului.
În contextul unei culturi și a unor influențe care ne propun închiderea egoistă a credinței în chip individualist („de ce să mai mergem la biserică, că doar ne putem ruga și acasă”), înțelegem din Evanghelia de astăzi cât de importantă este prezența noastră în biserici, participând la slujbele oficiate aici „cu frică de Dumnezeu, cu credință și cu dragoste”, cum ne îndrumă dumnezeiescul Hrisostom în Liturghia sa. Ce frumos ne spunea părintele Teofil: „Cum să ai pace în suflet dacă tu nu vii la biserică, unde preotul transmite adesea binecuvântarea: Pace tuturor!”
Această prezență în sfântul locaș ne face mai conștienți de împreuna noastră lucrare cu Hristos Domnul la izbăvirea sufletelor noastre, la sfințirea trupurilor noastre și a cosmosului, întru auzirea dumnezeieștilor cuvinte: „Îndrăznește, fiică (fiule), credința ta te-a mântuit, mergi în pace“.
Culoarea lunii e data de pozitia fata de privitor in raport cu atmosfera terestra
RăspundețiȘtergereLuna plina va fi in 22 iunie sau luna viitoare in 21 cind pot avea loc evenimente pe Pamint inclusiv cutremure mici.
De fapt problema e Pamintul
Care se incinge la temperaturi record anul asta si din cauza lui ElNinio pe sfirsite
Meteorologii vorbesc de incalzirea globala Ireversibila record data de emisiile de Carbon care chiar reduse total fenomenul va continua
La paris s-a stabilit 1,5 grade la final de secol dar estimarea spune ca va ajunge la dublu de 3 grade
Iar incalzirea Europei e dubla fata de cea globala iar apa Mediteranei creste de trei ori mai mult ca cea a oceanului
Asta va fi un dezastru pentru sudul Europei dar si cel al Romaniei pe o fisie de 100km din sud linga Dunare
Masurile luate si votata de Ursula la Ue vrea sa interzica arderea oricarui combustibil fosil si a lemnului masuri care avantajaza China-craciun.
Cod de vreme rea cu vint si ploie timp de o ora in Bucuresti-craciun.
RăspundețiȘtergereDeputatul Hajdu Gabor parlamentar de Harghita da o declaratie in presa hun-gariei in care ataca partidul Aur care incita in alegerile de miine.
RăspundețiȘtergereCine zice ala e-craciun.
Continua protestele Anti-Israel in toata lumea din Canada pina in Ue
RăspundețiȘtergereSau cum spun televiziunile evreiesti -Proteste pro-palestiniene-craciun.
Japonia intentioneaza sa construiascavsi sa inlocuiasca pina in 2050 rachetele cu un lift spatial cu care vir sa ajunga in spatiu mai repede si mai ieftin.
RăspundețiȘtergereAvea doamna Maria scum citeva luni un mesaj similar-craciun.
Romania “s-a înroșit” așa cum și comentatorii și-au dorit sau au sperat.
RăspundețiȘtergereextraterestrii nu sunt umanoizi!- DUMNEZEU NU FACE MINUNI PRIN EI-oamenii inventeaza ce le trece prin cap- cheltuie la nesfarsit si lasa umanitatea in foamete si mizerie-la ei curiozitatea nu are limite ca sa nu spunem pe drept ca vor exterminarea lumii dupa ce au secat pamantul de resurse-asa ca putinii ramasi vor sa plece pe alte planete- DUMNEZEU ISI VA ARATA PUTEREA
RăspundețiȘtergere