marți, 12 mai 2020

GUVERNUL ROMÂNIEI !


                                              11 Mai 2020,ora 15,34 !

                  HRISTOS  a INVIAT ,dragilor !

În aceasta după amiaza dragii mei, in timp ce scriam aici pe Blog, aud un glas care spune asa:

  "Guvernul României ,atacă gastile prost !"
Dragii mei,ce boacana va mai face acest "guvern al meu", cu siguranta vom afla cu totii.
Pâna acum,au facut destule si -au adus multa suferinta romanilor.
Acum ,Orban cauta o modalitate ca sa dea in continuare AMENZI usturatoare,si nu a gasit-o inca; nu asa cum si-ar dori el.
In loc sa caute o modalitate in care sa le fie mai bine,mai usor romanilor care au ramas someri,el cauta sa-i amendeze in continuare.
Urez "guvernului meu " sanatate multa fara coronavirus si sa se gandeasca un pic si la cei care au ramas pe drumuri,au ramas someri si cu rate mari la banci,din pricina deciziilor lor mai puţin inspirate,ca sa nu spun altfel.Oricum,viata acestui "guvern al meu " are zile numarate.
                     Cu dragoste,Maria.
P.S.
                                               Prieteni dragi,
Se pare ca ESCROCII au ramas fara fonduri !
Am primit acuzatii grave de la unii cititori ,precum ca,as avea deschise CONTURI bancare in euro in strainatate ,dar si in lei.
Acesti escroci cer bani in numele meu,vand tot felul obiecte,amulete,globuri,cruciulite,lumanari,fac preziceri in numele meu si cer bani multi pentru asta.
Va rog din toata inima,nu dati curs acestor cereri false.Nu-mi apartin! Eu nu am conturi bancare in strainatate,nu am conturi deschise nici in Romania,inafara celui de pensionar.Va rog mult,nu trimiteti bani si nici nu cumparati tot felul de lucruri de la escroci !!!Eu vand doar cele 3 volume ale ADEVARULUI DUHULUI SFANT!!!
Nu va lasati pacaliti!!! 
Eu am un singur numar de telefon public pe care,il stiti deja.
Acesta este: 0747226236 !
Daca sunteti sunati de pe oricare alt numar in numele meu,sa stiiti ca este o escrocherie!
Anuntati POLITIA si PARCHETUL imediat ce intalniti astfel de situatii; sunt conturi false si pagini de socilaizare false.
Acestea sunt singurele mele pagini mele de socializare:
Blogul- DUMNEZEU EXISTA -MARTURII,pagina oficiala de facebook:https://www.facebook.com/maria.ghiorghiu,precum si pagina de facebook cu like-uri:Dumnezeu exista -Marturii
Insist dragii mei:
Nu cumparati nimic in numele meu,inafara de CARTILE mele si nici nu depuneti bani in numele meu pe conturile de socializare !!!
Singurul meu nr. de telefon public este:0747226236!!!
Pentru DONATII care sa ma ajute la Editarea CARTILOR,ma sunati dragii mei, la acest numar :0747226236 ! Nu am alt numar de telefon!!! Daca primiti un apel de pe oricare alt numar  de telefon,inafara de acesta de mai sus,sa stiti ca este fals,este al escrocilor !
Nu mai depuneti bani in CONT sau in CONTURI! Sunt false CONTURILE,sunt ale escrocilor!Eu am numai Contul de pensionar,pe care deja il stiti din alte postari. Dar,pentru a evita orice discutie si pentru a anihila actiunile escrocilor,nu voi mai publica Contul,ci doar vă voi ruga ca sa ma sunati personal la 0747226236,atunci cand doriti sa faceti o Donatie pentru editarea Cartilor ADEVARUL DUHULUI SFANT, sau pur si simplu pentru a va ajuta cu sfaturi  pentru care nu am cerut si nu voi cere niciodata bani ! Nu sunati pe alte numere de telefon care va percep bani ca sa va spuna viitorul. Eu nu sunt nici prezicatoare,nici ghicitoare, eu nu fac previziuni in acest sens.Eu sunt un om obisnuit cu frica de Dumnezeu,care,a primit PORUNCA de la IISUS HRISTOS ca sa fac cunoscut al Său Cuvant ! 
Scriu de ani de zile despre DUMNEZEU si MAICA DOMNULUI,despre DIVINITATE si despre ce urmeaza a se intampla in Lumea toata.
Va rog din Suflet,nu cumparati nimic in numele meu!!! Eu vand doar CARTILE ADEVARULUI DUHULUI SFANT! 
Toate cate vi se ofera spre vanzare -cumparare in numele meu,sunt escrocherii !
Cu dragoste si cu pretuire,Maria Ghiorghiu-tel.0747226236 !

                              Va multumesc !!!

    Dragilor,
 Am redus pretul CARTILOR, pentru ca 
fiecare dintre voi sa poata cumpara orice 
volum doreste,iar eu sa pot strange 
banutii pentru urmatoarele doua volume 
pe care urmeaza ca sa le editez.
Iata linkul cu site-ul pe care puteti comanda CARTILE 
ADEVARULUI DUHULUI SFANT:

Adevarul Duhului Sfant 



Adevarul Duhului Sfant Vol 1= 20 lei,
Adevarul Duhului Sfant vol 2 = 20 lei 
Adevarul Duhului Sfant -Viata Extraterestra vol 3 =10 lei.

                 20 Lei                  20 Lei           10 lei

Viata Extraterestra  Adevarul Duhului Sfant Vol 1  .Adevarul Duhului Sfant Vol 2
                                                                                                                      
La SALA DALLES -ANTICARIAT am lasat cateva CARTI din toate cele 3 volume.
DONATORII sunt rugati sa sune  la 0747226236 si vor primi toate CARTILE absolut GRATUIT !
Cititorii si doritorii pot suna tot la cest numar pentru a ne da toate datele,ca sa le trimitem CARTILE dorite prin posta sau fan curier.
Si totusi ,daca nu ati reusit sa ajungeti la LANSAREA din 11 - 12 august 2018,puteti merge ca sa va procurati CARTILE dorite de la ANTICARIAT.
De asemenea,ma puteti suna la 0747226236,pentru COMANDA CARTI sau pentru DONATII pentru urmatoarele CARTI .
Acesta este singurul meu Cont :

Cod IBAN :

Cont Raiffesein Bank:

RO71 RZBR 0000 0600 1504 7307 


Îmi puteti scrie si in privat pe Facebook : Maria Ghiorghiu.ro si pe maill : mariatecuci61@yahoo.com.
Va multumesc din inima !
Cu dragoste,cu iubire si cu aleasa recunostinta pentru voi toti cititorii Blogului DUMNEZEU EXISTA -MARTURII ,dar si pentru toti Prietenii de pe FACEBOOK si nu numai,Maria Ghiorghiu. 












20 de comentarii:

  1. nici un guvern de pe fata pamantului nu este cu poporul toti AU INTERESESE--puse uneori in slujba tarilor puternice-ASTEPTAM DEGEABA -isusi DUMNEZEU ne indeamna la ponderatie

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu numai guvernul, sper, fara prea multa speranta

    RăspundețiȘtergere
  3. Se pare ca a atacat gasca lui Cumpanasu despre care mass-media, ani de-a randul, nu a catadicsit sa ne informeze cu felul in care face el bani ,,trudind,,(ca multi alti iluzionisti). Toti politicienii s-au porcit laolalta cu tot soiul de specimene, si-au dat acordul la deschiderea unor afaceri producatoare de cai verzi pe pereti, prostii, magarii suportate pe sanatatea si lipsa de confort a cetateanului de rand, si acum au ajuns sa se zvarcoleasca in troaca. Dupa ce ne-au mintit, ne-au batjocorit, ne-au omorat sistematic atatia ani. Rusine tuturor acestor jigodii care atata amar de vreme si-au ascuns chipurile diavolesti in spatele unor masti umane! Rusine! Si daca exista Dumnezeu, atunci sa nu mai permita pedepsirea unor copii nevinovati pentru crimele acestor hiene, sa-i pedepseasca chiar pe ei! Amin!

    RăspundețiȘtergere
  4. Pentru ce exista jurnalisti de investigatie, politie si atatea alte institutii, doar asa ca sa se vada ca si Romania are? Doar asa ca sa se pupe-n #ur cu toate laturile spurcate, cu toti criminalii ordinari care ne-au rationalizat pana si aerul? Jigodiile astea care si-au facut harem pentru ca nu mai aveau ce sa faca cu banii, si asa prin intermediul haremului ,,malaiul,, ramane in familie, au secatuit, au decapitat tara asta. Inconstientii astia ,,intelectuali,, cu niciun dram de caracter si-au batut joc de poporul roman aducandu-l la sclavie in timp ce ei angajau filipineze, vietnameze sau ce drk.mai angajau ei pe salarii pe care un amarat de roman oricat ar munci cinstit in tara lui nu il obtine. Nenorocitii dracului ne-au tras flegme in fata atatia ani si noi care credeam ca ne-a fost trimis Alesul. HUOOOO!!! Jigodia asta de Cumpanasu ar trebui tras la raspundere sa spuna tot. Sa spuna cu cine facea el afaceri, cum, cine si daca tot neamul ii este implicat in.,,afacerile,, lui , increngaturile din numeroasa lui familie:multe neveste, multe soacre..cu siguranta toti ,,intelectuali,, si cu foame mare.. Asta sa faca televiziunile, asta sa faca jurnalistii de investigatie, asta sa faca autoritatile pentru ca doar asa scapam de javre, de coruptie , de laturile societatii. Daca nu scapam noi de ei, in cativa ani disparem ca natie, ne inprastiem care incotro, daca nu vrem sa sfarsim pierduti in jocurile lor in care miza sunt vietile noastre, vietile copiilor nostri. La ce sa ma uit la televizor, sa vad niste descreierati cum.isi aduc laude singuri, cum spala creierii poporului, sa vad niste jigodii mincinoase pe care nici drj.nu-i mai transforma in oameni? Sa vad niste lepadaturi ce ne-au otravit viata? HUUOOOOO!!!! Mizeriile dracului! Intelectualii , patriotii mortilor vostri care va faliti CU CE? Cu faptul ca ati recurs la actiuni extreme pentru ca voi si neamurile voastre sa deveniti bogati, sa va lafaiti ca porcii pe munca altora? HUUUOOOO!!!! Va aduceti.aminte ce a spus Michael Jackson cand a fost in Romania? ,,am senzatia ca m-am intors in trecut,, Cu vreo 100 de ani in trecut. Si nu e doar parerea lui.
    ASTA ATI FACUT VOI, JIGODIILE DRACULUI! LUATI SI FALITI-VA CU ASTA!

    RăspundețiȘtergere
  5. Adevarat A Înviat doamna Maria.
    Sa se duca,ca numai rau a facut poporului român.
    Slugoii străinilor nu a românilor.
    BUNUL Dumnezeu și Maica Domnului sa ne apere și să avem pace si sa le deschidă mintea sa faca ce trebuie.

    RăspundețiȘtergere
  6. Posibil sa se fi facut si greseli dar la toamna in timpul guvrnarii dictatoriale Psd cu opozitia scoasa in afara legii -spune o proetie- rapirile de fete nu doar ca nu vor fi oprite ci legatura cu ele va fi data pe fata incut se vor rapi fete ziua pe strada in vazul lumii si nimeni nu va pati ninic. Doar protestatarii vor pati incarcerare fara proces penal.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hai sictir cu " guvernarea " ta " dictatorială " ... si să ți stea și în gât PSD ul... ai orbul găinii nu vezi ce face presedintele tău cu " guvernul meu "

      Ștergere
    2. 14.49 repeti ca papagalul dupa fonfaitul de cristoiu care a inventat „guvernul meu”, „statul paralel” si alte gogorite psd-iste la comanda, ca doar e platit gras din banii publici ai televiziunii romane.

      Ștergere
  7. Gastile transnationale cu sucursale si la noi, care ne fake noi alegeri unde nu avem ce alege. Soros, hillary clinntoniana, bill gates cu tunul de un miliard de dolari de la noi, aia cu autostrazile cu tun de patru milarde, bancherii care au jecmanit romanii care nu mai pot plati ratele si prosti ar fi sa le platesca, victor orban cu infuzia de bani otraviti in. Ardeal, fratii. Nicula pretenii lui kwj, gasca judecatorilor corupti cu retrocedari de miliarde de euro, gasca printului reptilian charles, gasca falsilor printi si principese ale lui mihai abdikakatul, criminalul maresalului. Antonescu si a sute de mii de soldati romani, care- tinuti in puf de statul roman, gasca lui cercel legata de big pharma... Pa.pa.

    RăspundețiȘtergere
  8. Gu-Werner-ul neofanariot ORB[un ]An,poate e vorba de propriile gasti de aceia le ataca prost..

    RăspundețiȘtergere
  9. La ora actuala Guvernul Romaniei este tinta atacurilor  PSD si a satelitilor sai care impreuna formeaza o gasca. O gasca care se foloseste de pandemie pentru a obtine capital electoral. Acum guvernul trebuie sa lupte cu legile schimonosite de gasca majoritatii parlamentare. Si gasca e mai mare daca ne uitam doar la CCR si Avocatul Poporului, unde oamenii au fost numiti pe acelasi criteriu.
    Pare ca guvernul a trecut cu bine peste aceasta incercare a coronavirusului. Viata isi reia treptat cursul ei spre normalitatesi lumea, incet-incet, isi revine. Insa gandul ca guvernul ar putea scoate tara si din situatia economica creata ii exaspereaza. Ehe, daca reuseste Guvernul acest lucru, se sparge gasca.
    - Bizantinum -

    RăspundețiȘtergere
  10. Profesorul de drept constitutional Iancu;'Starea de urgenta,restringerea drepturilor cetatenesti si amenzile peste 30 de zile cit prevede CONSTITUTIA este ne-Constitutionala.''
    Deci din punct de vedere legal Constutional ne aflam in plina DICTATURA de mai bine de 30 de zile si nu stim cit va mai dura-craciun

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Marsh in Siberia ,mai rusofilule.Nu mai critica Guvernul care a dus pandemia si a luat numai masuri corecte .Sa-ti fie rusine ca minti aici pe blog ,pt. a pacali oamenii.PSD nu mai este dorit de romani ca au vazut ce nenorociri au facut in 8 ani de guvernare.

      Ștergere
    2. 18.26 era bine daca luai nitel covid ca sa-ti treaca pofta de a critica aiurea in tramvai niste oameni care fac tot ce pot si se zbat sa te salveze de propria ta prostie.

      Ștergere
  11. Ludovic Orban ;''Decizia de Stare de Urgenta luata de Presedintele Romaniei''

    RăspundețiȘtergere
  12. 1,09 A luat numai masuri gresite nu corecte cu seful lor DICTATORUL Iohannis care voia cu orice pret putere absolutista prin Anticipate refuzind Carantina la Granite de la inceput e VINOVAT atit de oprirea economiei cit si de mia de morti care nu au tot estul UE la un loc unde putea oprii si introducerea ARMELOR in Romania de clanurile de Romi.,
    Iohannis are miinile patate de singe si a distrus prin masuri TARDIVE si apoi Ordonantele de Urgenta, Economia si 500 000 locuri de munca dupa cum o recunoaste subalterna lui Ministra Muncii..-craciun

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma boule nu înțelegi nimic. Ști doar sa o faci pe nemultumitul

      Ștergere
  13. Ca sa nu mai vorbim ca DICTATORUL Iohannis s-a folosit de starea de Urgenta sa opreasca criticii de la Justitiarul si Nasul TV incalcind principalul drept din constitutie la LIBERTATEA CUVINTULUI,fara de care toate celelalte drepturi nu mai exista-craciun

    RăspundețiȘtergere