miercuri, 20 mai 2020

S-A ADEVERIT DIN NEFERICIRE ! IPS PIMEN AL ARHIEPISCOPIEI SUCEVEI SI AL RADAUTILOR , A TRECUT LA CELE VESNICE !

                                                       Dragii mei,

Scriam in ziua de 19 iulie 2019,un articol cu titlul din linkul de mai jos :

Rezultate Căutare

Rezultate de pe web

19 iul. 2019 - UN PREOT IN VARSTAVA TRECE LA CELE VESNICE ! 19 Iulie 2019,ora 22,35 ! Dragii mei, În aceasta noapte in timp ce scriam aici pe Blog, ...
Din nefericire dragii mei, ceea ce scriam in articolul din linkul de mai sus, s-a adeverit intocmai astazi 20 Mai 2020.
Deci,după aproape 10 luni de zile.
Acum 54 min. - Arhiepiscopul Pimen al Sucevei și Rădăuților a murit în noaptea de marți spre miercuri, la Institutul „Matei Balș” din Capitală, în urma unui al ...

Acum 1 oră - Înaltul Preasfințitul Pimen, arhiepicopul Sucevei și Rădăuților, a încetat din viață, după o cumplită luptă cu noul coronavirus.
                                    Ce înseamnă dacă visezi o lumânare aprinsă
Dar iata dragii mei ,daca mai era nevoie, si un alt articol mai nou care,prevestea moartea IPS.PIMEN al Sucevei si Radautilor :

12 mai 2020 - UN SICRIU PURTAT PE BRATE ,ACOPERIT CU UN ACOPERAMANT NEGRU CU SFANTA CRUCE A LUI HRISTOS PE EL ! 11 Mai 2020,ora ...

                       11 Mai 2020,ora 15,19 !
                HRISTOS a INVIAT dragilor !
În aceasta după amiaza, in timp ce scriam aici pe Blog,vad dragii mei o imagine vie si tare trista.
Vedeam cateva persoane tinere,care purtau pe bratele lor, (de manere)un Sicriu.
Sicriul se vedea ca nu este gol,după felul cum era tinut ca nu cumva sa-l scape.
SICRIUL era acoperit cu o panza neagra si lucioasa,un acoperamant specific Sfintelor Biserici,acoperamant ce avea pe el ,SFANTA CRUCE a LUI HRISTOS lucrata din matase aurie.
Asa precum vedem adeseori, Sicrie imbracate in Tricolorul Romaniei, asa era acum Sicriul acoperit cu acoperamantul negru si lucios, cu Sfanta Cruce aurie pe el.
Dragii mei ,cred ca vom auzi de cineva care va trece la DOMNUL,cineva dintre Feţele bisericesti.
Cine anume su nu stiu a va spune, dar putem sa ne rugam pentru sufletul lui si pentru noi toti deopotriva!
Nu uitati sa fiti buni fratilor,sa fiti milostivi si iubitori faţă de Aproapele,iar CREDINTA sa va fie pe veci in inima si-n suflet ,fierbinte ,nu caldicica.
   Iar daca veti citi cu mare atentie articolul meu de anul trecut veti constata dragilor faptul ca, l-am descris intru totul pe ÎPS PIMEN al Sucevei si Radautilor ! La momentul respectiv nu stiam despre cine e vorba.
Iar ÎPS PIMEN, se va intoarce acasa intr-o masina mortuară,  asa precum am scris in articolul de anul trecut.
DUMNEZEU sa-l odihneasca in pace si de-a Dreapta Sa,în ÎMPARATIA SA !

                  Așa se aprind corect lumânările pentru vii și morți - Revista Teo

                        ÎPS Pimen, arhiepiscopul Sucevei şi Rădăuţilor, este intubat și în ...

Rezultate Căutare

Rezultate de pe web

Iata articolul meu din iulie 2019:

                                  19 Iulie 2019,ora 22,35 !

                                Dragii mei, 

În aceasta noapte in timp ce scriam aici pe Blog, vad inspre Sud o masina mortuară, pe care era poza unui Preot foarte in varsta.
Părintele era imbracat in poza ,cu Sutana neagra,avea barba lunga alba, tenul alungit si rosiatec si părul alb pe cap.
Daca si-ar fi pus un costum de Mos Craciun,chiar ar fi semanat foarte bine cu el,deoarece ,avea barba lunga pana in piept,alba si deasa,la fel si sprâncenele si parul de pe cap.
Dragii mei, vom auzi de plecarea la Cer a unui Preot in varsta.
Eu nu-l cunosc personal si nici nu stiu din ce loc este ,sau la ce SFANTA BISERICA a slujit.
Dumnezeu sa-i ajute si sa-i daruiasca sanatate,atat timp cât va mai sta printre noi.
                             Cu dragoste,Maria.

P.S.
 Prieteni dragi,
Se pare ca ESCROCII au ramas fara fonduri !
Am primit acuzatii grave de la unii cititori ,precum ca,as avea deschise CONTURI bancare in euro in strainatate ,dar si in lei.
Acesti escroci cer bani in numele meu,vand tot felul obiecte,amulete,globuri,cruciulite,lumanari,fac preziceri in numele meu si cer bani multi pentru asta.
Va rog din toata inima,nu dati curs acestor cereri false.Nu-mi apartin! Eu nu am conturi bancare in strainatate,nu am conturi deschise nici in Romania,inafara celui de pensionar.Va rog mult,nu trimiteti bani si nici nu cumparati tot felul de lucruri de la escroci !!!Eu vand doar cele 3 volume ale ADEVARULUI DUHULUI SFANT!!!
Nu va lasati pacaliti!!! 
Eu am un singur numar de telefon public pe care,il stiti deja.
Acesta este: 0747226236 !
Daca sunteti sunati de pe oricare alt numar in numele meu,sa stiiti ca este o escrocherie!
Anuntati POLITIA si PARCHETUL imediat ce intalniti astfel de situatii; sunt conturi false si pagini de socilaizare false.
Acestea sunt singurele mele pagini mele de socializare:
Blogul- DUMNEZEU EXISTA -MARTURII,pagina oficiala de facebook:https://www.facebook.com/maria.ghiorghiu,precum si pagina de facebook cu like-uri:Dumnezeu exista -Marturii
Insist dragii mei:
Nu cumparati nimic in numele meu,inafara de CARTILE mele si nici nu depuneti bani in numele meu pe conturile de socializare !!!
Singurul meu nr. de telefon public este:0747226236!!!
Pentru DONATII care sa ma ajute la Editarea CARTILOR,ma sunati dragii mei, la acest numar :0747226236 ! Nu am alt numar de telefon!!! Daca primiti un apel de pe oricare alt numar  de telefon,inafara de acesta de mai sus,sa stiti ca este fals,este al escrocilor !
Nu mai depuneti bani in CONT sau in CONTURI! Sunt false CONTURILE,sunt ale escrocilor!Eu am numai Contul de pensionar,pe care deja il stiti din alte postari. Dar,pentru a evita orice discutie si pentru a anihila actiunile escrocilor,nu voi mai publica Contul,ci doar vă voi ruga ca sa ma sunati personal la 0747226236,atunci cand doriti sa faceti o Donatie pentru editarea Cartilor ADEVARUL DUHULUI SFANT, sau pur si simplu pentru a va ajuta cu sfaturi  pentru care nu am cerut si nu voi cere niciodata bani ! Nu sunati pe alte numere de telefon care va percep bani ca sa va spuna viitorul. Eu nu sunt nici prezicatoare,nici ghicitoare, eu nu fac previziuni in acest sens.Eu sunt un om obisnuit cu frica de Dumnezeu,care,a primit PORUNCA de la IISUS HRISTOS ca sa fac cunoscut al Său Cuvant ! 
Scriu de ani de zile despre DUMNEZEU si MAICA DOMNULUI,despre DIVINITATE si despre ce urmeaza a se intampla in Lumea toata.
Va rog din Suflet,nu cumparati nimic in numele meu!!! Eu vand doar CARTILE ADEVARULUI DUHULUI SFANT! 
Toate cate vi se ofera spre vanzare -cumparare in numele meu,sunt escrocherii !
Cu dragoste si cu pretuire,Maria Ghiorghiu-tel.0747226236 !

                              Va multumesc !!!

    Dragilor,
 Am redus pretul CARTILOR, pentru ca 
fiecare dintre voi sa poata cumpara orice 
volum doreste,iar eu sa pot strange 
banutii pentru urmatoarele doua volume 
pe care urmeaza ca sa le editez.
Iata linkul cu site-ul pe care puteti comanda CARTILE 
ADEVARULUI DUHULUI SFANT:

Adevarul Duhului Sfant 








Adevarul Duhului Sfant Vol 1= 20 lei,
Adevarul Duhului Sfant vol 2 = 20 lei 
Adevarul Duhului Sfant -Viata Extraterestra vol 3 =10 lei.

                 20 Lei                  20 Lei           10 lei

Viata Extraterestra  Adevarul Duhului Sfant Vol 1  .Adevarul Duhului Sfant Vol 2
                                                                                                                      
La SALA DALLES -ANTICARIAT am lasat cateva CARTI din toate cele 3 volume.
DONATORII sunt rugati sa sune  la 0747226236 si vor primi toate CARTILE absolut GRATUIT !
Cititorii si doritorii pot suna tot la cest numar pentru a ne da toate datele,ca sa le trimitem CARTILE dorite prin posta sau fan curier.
Si totusi ,daca nu ati reusit sa ajungeti la LANSAREA din 11 - 12 august 2018,puteti merge ca sa va procurati CARTILE dorite de la ANTICARIAT.
De asemenea,ma puteti suna la 0747226236,pentru COMANDA CARTI sau pentru DONATII pentru urmatoarele CARTI .
Acesta este singurul meu Cont :

Cod IBAN :

Cont Raiffesein Bank:

RO71 RZBR 0000 0600 1504 7307 


Îmi puteti scrie si in privat pe Facebook : Maria Ghiorghiu.ro si pe maill : mariatecuci61@yahoo.com.
Va multumesc din inima !
Cu dragoste,cu iubire si cu aleasa recunostinta pentru voi toti cititorii Blogului DUMNEZEU EXISTA -MARTURII ,dar si pentru toti Prietenii de pe FACEBOOK si nu numai,Maria Ghiorghiu. 

Dar iata si vestea trista mai pe larg:

Acum 2 ore - Trinitas TV a publicat pe Facebook, la ora 1:29 noaptea, un mesaj că Arhiepiscopul Sucevei a murit. ÎPS Pimen a fost confirmat cu COVID-19 ...


A murit ÎPS Pimen, arhiepiscopul Sucevei și Rădăuților



IPS-Pimen-90-ani
Foto: basilica.ro
Arhiepiscopul Pimen al Sucevei și Rădăuților a murit în noaptea de marți spre miercuri, la Institutul „Matei Balș” din Capitală, în urma unui al doilea atac de cord, anunță Basilica.ro
IPS Pimen a murit în jurul orei 0:50, potrivit sursei citate.
Adrian Streinu Cercel a fost întrebat, marți seara, la Antena 3, despre starea Arhiepiscopului Sucevei și Rădăuților, ÎPS Pimen, iar acesta a răspuns că ierarhul este în stare staționară.
„Beneficiază de confidențialitate maximă și tot ceea ce pot să vă spun este că este staționar. Eforturile noastre sunt maximale”, a spus Streinu Cercel, potrivit Mediafax.
ÎPS Pimen a fost preluat cu un elicopter SMURD în 20 aprilie, de la Suceava, în stare gravă, infectat cu noul coronavirus, și a fost dus la INMB, în Capitală, unde a fost intubat, după ce a suferit complicații pulmonare. Surse medicale au declarat, pentru Mediafax, că înaltul ierarh a primit trei doze de plasmă hiperimună de la donatori vindecați.
IPS Pimen s-a născut în 25 august 1929, în localitatea Greabănu, jud. Buzău.
Redactare G.M.

                                 

29 de comentarii:

  1. A mai fost un articol din data de 3 martie 2020, în care se menționează trecerea la cele veșnice al IPS Pimen.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. IPS PIMEN era IERARH. Preot era IOASAF. Preotii mor lunar iar un ierarh in medie la an. Totusi urmează un alt ierarh anul acesta, insa nu de coronavirus ca ips pimen__

      Ștergere
  2. Dumnezeu să-l odihnească era in varsta,
    Toți la un moment dat vom părăsi acesta lume.
    Cu mult drag doamna Maria si multa sanatate.
    Adevarat a Înviat
    O zi binecuvântată tuturor românilor BUNUL Dumnezeu și Maica Domnului să fie cu noi cu toți.

    RăspundețiȘtergere
  3. Dumnezeu sa il odihneasca si sa ii ierte "ratacirile tineretii"! Dupa ce se va duce si Daniel, sper ca IPS Teofan sa devina Patriarh...omul asta chiar este ok, "destupat la creier" si gandeste bine!

    RăspundețiȘtergere
  4. L-au dus la Bals ca avea cica virus in loc sa il duca la un spital specializat in boli cardiovasculare. Cel putin a incetat sa mai sufere in acest corp. Odihneasca-se in pace!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Magdalena joci rolul lui Toma necredinciosul? Tot nu crezi ca exista virusul? Ai mare grija! Macar ai citit cum se manifesta? Ca produce cheaguri pe langa faptul ca ataca plamanii si rinichi? Cate dovezi mai vrei? Asta e neghiobie curata sa insisti intr-o prostie fara dovezi.

      Ștergere
  5. Dumnezeu să îl odihnească în pace! O fi murit de covid sau cu covid? La cei 90 de ani ai lui sigur că a murit de covid că nu avea de ce să moară dacă citez propaganda. Trăim vremuri în care toți morții sunt dați de covid ca sperietoare pentru ca măsurile dictatoriale să poată fi implementate. Dacă te uiți la postările trompetelor plătite de dictatură recte, oresotericul reptilian , cacamitru, cacartianu și ruj roz vei observa coordonarea acestora în răspândirea pe Facebook a manipulărilor și sperieturilor în slujba dictaturii gălbejiților coronapnliști . Cretinilor atâta timp cât nu există o autopsie care să ateste cauza morții nu au murit de covid ci de râs. Declarațiile cum că au murit de covid sunt egale cu zero și cad în orice instanță. În instanță unde veți ajunge voi și veți da socoteală pentru crimă.

    RăspundețiȘtergere
  6. După ce PNL a pierdut toate legile facute, cum ar fi pensiile speciale, cumulul pensiilor cu salariile, pensiile nesimțite și multe altele, acum PNL si-o mai trag si unii altora. Asta da partid PNL la guvernare! Ce părere aveti?

    https://www.romaniatv.net/taberele-din-pnl-blocheza-guvernul-orban_522330.html

    RăspundețiȘtergere
  7. Parcă era vorba ca morții de coronavirus să fie incinerați nu îngropați. De ce nu se respectă aceste prevederi? Nu de alta dar așa le piere unora cheful de a își declara morții ca fiind morți de coronavirus.

    RăspundețiȘtergere
  8. Totuși dacă nu știați despre cine e vorba, de unde știți că s-a și adeverit?
    Interesant!🤔
    Oricum, Dumnezeu să-l odihnească în pace!

    RăspundețiȘtergere
  9. Sf. Parite Pomohaci ar trebui sa fie Patriarh in locul lui Daniel.Este haruit de SUS si plin de dragoste.

    RăspundețiȘtergere
  10. Fie ca Bunul Dumnezeu sa-l odihneasca! Va duce informatia la Ceruri despre situatia in care se gaseste omenirea la aceasta data...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ca Dumnezeu nu stie! Ca pe vremea dacilor,se trimiteau solii in lumea "spiritelor",de unde nu venea nimic

      Ștergere
    2. Va duce si turnatoriile la DIE si Securitate!

      Ștergere
  11. Exact cum au anticipat specialiștii pandemia in Europa scade, face ravagii pe continentele americane, Brazilia, Mexic, Ecuador si va urma Africa partea nordica Algeria, Egiptul, EAU si celelalte.

    https://www.digi24.ro/stiri/externe/mapamond/brazilia-devine-a-treia-cea-mai-afectata-tara-din-lume-de-covid-19-inregistrand-peste-1000-de-decese-in-24-de-ore-1309882

    RăspundețiȘtergere
  12. De ce nu sint dusi si nefericitii cu elicopterul la spital? Pacat de el,nu a putut sa se bucure de ultima primavara,din cauza starii de urgenta. Nu era mai bine daca murea in patul lui?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Incerca cu elicopterul sa-l urce mai repede la Domnul

      Ștergere
    2. Daca nu facea acte de bravada si nesupunere la cererea autoritatilor ar fi trait si acum.

      Ștergere
  13. Doamne odihnste-l în pace.

    RăspundețiȘtergere
  14. 10:15, gresesti amarnic !!! Celofan e omul sistemului, e omul NOM !!!!!

    RăspundețiȘtergere
  15. Numai de bine, da ce ne facem cu astia cu termoscanere cu666 ,,rasarite ca ciupercile dupa ploaia cu kovid?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 01.23 tu stii ce e aia scanare? Tu cand ti-ao verificat temperatura inseamna ca te-ai scanat?

      Ștergere
    2. 22.26, exista termometre electronice, nu cu unde. Mai invata.

      Ștergere
    3. 22.26 mai invata tu! Ce relevanta are ca exista si termometre electronice?
      Ce sa spun, daca spui ca termoscanerele sunt 666 inseamna ca ai invatat! Esti varza, amice!

      Ștergere
  16. Adika suntem prosti in kontinuare? Chiar de chiar nu putem zace. Huoo???

    RăspundețiȘtergere
  17. Ma copii, amaratul de. Dragnea avea dreptate cu supemarketurile straine. Nu- ti pune pecetea, nu poti sa cumperi, ca ei detin 80 la suta din piata. Apokalipsa bagata- n ochi cat barna!!!

    RăspundețiȘtergere
  18. Jos cu ei, prapaditii drakului!!!

    RăspundețiȘtergere
  19. Ma copii, akt de mai mare tradare nationala a poporului roman ortodox, kare poate fi sa fie???

    RăspundețiȘtergere