joi, 1 octombrie 2015

INUNDATII CATASTROFALE LA SUD !

                                     30 Septembrie 2015, zori de zi ,ora 5,10 !

                                                                      Dragii mei,

În aceasta dimineaţă în zori de zi, precum vedem fulgerul pe Cer, tot aşa, într-o clipită văd spre Sud, o strada inundata, in care apa mâloasa, ajungea până la umerii oamenilor, până la umerii salvatorilor.
 INUNDATII IN ROMANIA: Apele au ucis trei oameni, 99 locuinte au fost ...image-2014-05-18-17291543-70-inundatii-grave-serbia.png.

Masinile nu se mai vedeau ; erau acoperite total de ape.
Aşa arătau strazile dragii mei, ca in imaginile de mai sus.
Din păcate, vom auzi de grave Inundatii inspre Sud. Unde anume, in ce ŢARĂ si când anume, eu nu stiu a vă spune ; nu mi s-a descoperit. Dar asa se va intampla, precum mi s-a arătat.
                                    Cu dragoste, Maria. 

3 comentarii:

  1. http://istrategeorgeta.blogspot.ro/2015/10/2-oct-2015-si-cele-de-al-3-lea-cutremur.html?showComment=1443969309447#c3353699522954505773

    D-na Maria..sa va uitati pe blogul d-lui IoanIstrate si al GFlorea ca am recomandat ceva de pe blogul dvs...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc din suflet Mihai ! Am lasat si eu un Comentariu pe Blogul acestui domn Istrate. Nu voi comenta in niciun fel, ceea ce am vazut acolo !

      Ștergere
  2. Informatiile de la IoanIStrate sunt postate pe acel blog dar si lunar aprox. pe site-ul ioanistrate/ro...Interesant ca dinsul a vazut pe presed actual al Romaniei , Klaus Iohannis undeva in vara 2014 , inainte de alegeri ca avind un rol important, citea un document anume ... UItati-va pe site ioanistrate/ro arhiva din 2014...la fel stiu ca I>Istarte l-a vazut ca presed pe TBasescu undeva inca din anii 2000 la inceput....Informatiile primite de el sunt mai greu de descifrat , unele mai mult altele mai putin...dar sunt interesante. Repet , vizitati si site ul..dar si blogul...Stiti ca n 2000 TBasescua iesit primar ...la o lupta f mare cu S.Oprescu cred ?!...Eee...acea info. era pusa de Istrate in cartea publicata in 1999...V am mai trimis eu in mail..aveti acolo detalii dar mai vechi putin..uitati-va n inbox , din vara asta.Vede niste traiectorii interesante si IIstrate.

    RăspundețiȘtergere