joi, 8 octombrie 2015

CADAVRELE CĂRATE CU TARGA MOBILĂ, CHIAR AU EXISTAT ! OAMENII AU FOST ÎMPUSCATI IN CAP , CHIAR IN ACEASTA NOAPTE !


                                                                        Dragii mei, 

Miercuri noaptea la ora 1, 15, in timp ce scriam aici pe Blog, am vazut multe cadavre ce păreau a fi carbonizate, sau rigide. Acestea erau aruncate intr-o hală mare, ca un hambar, ca într-un depozit gol.
Şi iata dragii mei, ce se intampla exact in aceeasi noapte, in Siria:

70 de persoane, executate miercuri noaptea de ...

i-ziare.ro/stiri/70-de-persoane-executate-miercuri...Cached
Gruparea jihadista Statul Islamic a executat 70 de persoane, miercuri noaptea. ... 70 de persoane, executate miercuri noaptea de Statul Islamic

70 de persoane, executate miercuri noaptea de Statul Islamic. Ce s-a intamplat cu trupurile victimelor

Statul Islamic, executii, jihadisti
Gruparea jihadista Statul Islamic a executat 70 de persoane, miercuri noaptea. Oamenii erau rude cu militarii care lupta in Irak impotriva teroristilor.
Victimele au fost adunate intr-o piata din nordul orasului Ramadi, capitala provinciei Anbar. Acestea au fost impuscate in cap.

"Toti cei care au fost executatii erau rude cu angajatii din politia si armata irakiana"
, a declarat un oficial.

Fortele militare irakiene au lansat, zilele trecute, un atac in vestul orasului Ramani, impotriva jihadistilor. Se pare ca urmarea atacului a fost executia celor 70 de oameni.

Se pare ca dupa ce au fost impuscati, trupurile oamenilor au fost aruncate intr-o groapa comuna.
Iar acum dragii mei, am readus în prim plan , articolul în care am scris despre cadavre : 

                                             Duhul-Sfant-in-Biblie.

                                    Noapte de 7 - 8 Octombrie 2015, ora 1,15 !

                                                Dragii mei, 

În această noapte, în timp ce scriam aici pe Blog, văd în stanga mea, desi eram cu ochii în monitor, văd o încapere mare, cu ciment pe jos, o încapere ca un hambar lung si lat, sau ca un depozit gol.
Aud dragilor, un scârţăit greu si puternic al unor usi metalice, usi care se deschid, si astfel patrunde în incapere ,lumina zilei de afară.
Văd un bărbat ce cară ceva, ca pe o targa mobilă. 
Bărbatul,intra in interiorul acestui hambar mare, si rastoarnă targa mobilă ,o rastoarna pe partea dreapta, moment in care văd cum cad de pe aceasta targa, mai multe trupuri carbonizate.
Mai în faţa celorlalte trupuri căzute de pe targă,  văd cum sare trupşorul unui copilaş de vreo 6 -7 anisori, si acesta tot carbonizat, pietrificat chiar as putea spune.
Dragii mei, eu nu stiu unde anume si cand se va intampla o asemenea tragedie, dar este clar ca asa va fi,având in vedere si Războiul din Siria.
Dar ,poate fi vorba dragii mei, si de vreo crimă multipla, ascunsa de vreun nemernic, de vreun criminal. 
Ma rog la Bunul Dumnezeu si la Maica Domnului, ca sa nu lase sa se intample o asemenea nenorocire .
Lumea noastra, Semenii nostri, au uitat de Dumnezeu, au uitat că nu sunt vesnici pe Pământ, au uitat că trebuie să-si traiasca viata,numai după PORUNCILE  LUI  DUMNEZEU.
Mama isi omoara pruncii, sau îi naste si-i arunca în WC,asa cum s-a intamplat azi la VRANCEA, o mama cu 4 copii, si-a aruncat gemenele  nou nascute in WC-ul din curte; părintii îşi injunghie copiii; copiii pe părinti; sora pe frate si fratele pe sora, etc ,etc. 
Eu nu stiu, cum de ne mai rabda BUNUL  DUMNEZEU ! 
                                  Cu dragoste, Maria. 



 

Un comentariu: